Hotel Bora Bora Beachcomber

9.5Fenomenaal

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Bora Bora Beachcomber voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bora Bora Beachcomber

• 10govaert tania31-05-2010

een waar prentje

een reclamefoto die werkelijkheid is geworden, wat een ligging, wat een uitzicht. Prachtige kamers zowel op het strand als op paaltjes in zee, inrichting super. Goed restaurant, aangename entertaining zoals krabbenraces en thema-avonden met supermooie inlandse bevolking. Dit moet wel één van de mooiste plekjes op onze bol zijn.l

• 9rik30-10-2005

schitterend resort, unieke ligging, villatjes op palen in zee, prachtig snorkeldomein, enige zee-uitstappen, zou kunnen doorgaan voor aards paradijs, zeer duur, service niet optimaal mede doordat alles per boot moet worden aangevoerd, goede service van personeel, management beetje hautain

Anders

0 tips over Hotel Bora Bora Beachcomber