Frans Polynesie

Reviews over accommodaties in Frans Polynesie

Een pacific Dream

Nicole
    5-1-2013

Fantastisch mooi resort wat we bezocht hebben tijdens onze honeymoon door Frans Polynesië. Het is echt een plaatje. We hadden een schitterende overwaterbungalow aan de buitenring. Zelf 's-nachts konden we zwemmen door de verlichting onder ons huisje. Een heerlijk zwembad en een fantastisch strand. Het resort ligt op een eigen eiland. Je kunt met de hotelboot naar de overkant om uit eten te gaan. Of bij het resort zelf eten. Wanneer je op het hoofdeiland wilt eten, moet je reserveren en wordt je door het restaurant opgehaald. Bloody Mary is een echte aanrader. Wel is alles erg prijzig, maar wat dat kan bijna niet anders op de mooiste plek van de wereld.

Prachtige vakantie!

Rens
    9-2-2011

Ik ben er met de feestdagen met mijn vriendin heen geweest en het is echt een prachtig eiland.

De zee is prachtig, de sfeer is heerlijk op dit kleine eiland en vooral de rust.

Alleen een beetje jammer dat we van kamer moesten wisselen omdat er wat mis was met het bad!

Voor de rest een TOP vakantie! Wil er zeker nog eens heen.

Fantastisch mooi !!

elise nouris
    27-7-2010

Wij zijn in december 2004 hier geweest. In combinatie met Pearl hotels op Moorea en Tahaa. Echt...dit is onze mooiste reis ooit geweest en hoop ooit nog een keer deze eilanden te mogen bezoeken. Denk dat het moeilijk is dit te overtreffen. Krijg je de kans om hier naar toe te gaan...DOEN !!

Super mooi wel duur.

Femke Buntsma
    14-3-2010

Sofitel heeft waanzinnige mooie "hutten" aan hetstrand, op het water of in de tuin.

Eten is lekker en sfeervol maar wel prijzig. Het ontbijt kost €25,- en het buffet is €50 maar wel waanzinnig lekker en goed. Er zijn geen restaurants in de buurt maar ze kunnen je wel gratis op komen halen. De omgeving is fantastisch. Sofitel ligt aan 1 van de weinige bredere zandstranden en heeft zulk mooi helder water, ongeloofelijk. Het wordt beschermd door een rif en het hotel kijkt uit op Tahiti.

Aurélie, Coordinatrice Marketing & Communication, 10-1-2017

Iaorana and thank you for sharing your experience at the Sofitel Moorea Ia Ora!

We were very delighted to host you and we hope to welcome you back soon ! Mauruuru !

SEPTEMBER 2008

B0GAERS ETIENNE
    10-2-2010

in de regen kwamen we toe met de boot vanaf de luchthaven over de lagune, geweldige ervaring. We waren met een groep van 12, We hadden allemaal over water kamers. Voor alles werd gezorgd ( samen aan tafel) Zeker doen op Bora Bora fietsen rond het eiland.