Frans Polynesie

Bekijk alle plaatsen

Sorteren

vakanties Frans Polynesie

Reviews over accommodaties in Frans Polynesie

Wauw, kan alleen maar wauw zeggen

DanielleM
    28-4-2018

Wauw en nog eens wauw!

We verbleven vier nachten in dit hotel en kozen voor een overwater bungalow. Er waren glazen delen in deze huisjes in de vloer zodat je rechstreeks naar het koraal en de visjes kon kijken en kon voeren.

Het is een vrij kleinschalig hotel, heerlijk rustig en relaxt en zeer vriendelijk personeel! Geen massa, personeel neemt de tijd voor je en heerlijk a la carte eten iedere avond. Het tripje met de boot was fantastisch! Eerst zelf vissen, vervolgens naar een onbewoond eilandje waar ze je visjes klaarmaken en je zelf heerlijk kan zwemmen en snorkelen. Zo mooi!

Paradise

Maaike
    16-4-2018

Het is het paradijs op aarde, het is echt zo! Nergens vind je zulk blauw water, in ook alle tinten blauw die er zijn. De mensen zijn heel vriendelijk, het zand is wit en de vissen hebben fantastische kleuren. Er zijn een giftige insecten, wel muggen etc dus goede spray mee. Eten is in de zomer beperkt van wat keuzes op het eiland zelf (de resorts hebben wel alles) omdat veel geïmporteerd wordt. Je kan er prachtige donkere parel sieraden kopen. Ga zeker naar matira beach en verblijf ook daar als je op het main eiland bent. Ik raad village temanuatu zeer aan! Mooie basic bungalows bij het mooiste strand ter wereld voor een mooie prijs. Een nacht in een over water bungalow moet natuurlijk, maar voor degene die dat niet voor een week kunnen betalen 🙋.. is een nacht toch aan te raden want het is een ervaring die je nooit vergeet!

Geweldige plek en vriendelijke mensen

Nicole
    4-1-2013

Na ons verblijf op Tahiti zijn we door gevlogen naar Moorea voor het vervolg van onze honeymoon. We werden super vriendelijk ontvangen met een welkoms cocktail en uitleg over het resort. We verbleven in een overwaterbungalow aan de buitenring. Onze bungalow was vol met bloemen op bed, in de badkamer en op de kasten. Onze handdoeken werden 2 x per dag verschoond. Doordat de bungalows over het koraal liggen is snorkelen geweldig! Je komt allerlei dieren tegen van kleurrijke vissen tot schildpadden. Echt super. Ook kregen we een honeymoon geschenk. Super luxe en een geweldige ervaring.

Schitterend

Nicole
    4-1-2013

Voor onze honeymoon hebben we de bora bora pacific dream geboekt. We zijn onze reis begonnen in het Manava Suite resort. Ons 2 kamer appartement was fantastisch mooi en ruim. Het resort is echt een plaatje en alles is tot in de puntjes verzorgd.

Wat een paradijs

Inge
    8-10-2012

Wat een paradijs!

Mooie kamers en een fijn zwembad.

Het ontbijt is erg lekker en uitgebreid. Ook enkele keren voor de lunch en diner gegeten maar dat was erg duur voor de portie en kwaliteit die je krijgt. Op 5 minuten lopen is een supermarkt waar je boodschappen kan doen en ook zitten er vlakbij wat restaurantjes waar je kan lunchen en Rudy's voor diner.

Restaurants op andere plekken op het eiland bieden ophaal en brengservice aan.