Reviews over accommodaties in Frans Polynesie

Fantastische ervaring!

Susan,
    23-2-2012

Prachtig resort waar je helemaal ontspant! Prachtig aan zee, ruim opgezet, heerlijk buiten ontbijten en dineren aan zee met heerlijke temperatuur. We hadden de suite en die was geweldig qua opzet, genoeg ruimte, ruim balkon met meubilair en prachtig uitzicht op zee. Erg goede service en vriendelijk personeel. Soms goede aanbiedingen op hun eigen website, bijv bij langer verblijf krijg je dan ontbijt inclusief dat is erg prettig want ontbijtbuffet kost nl. 25 euro p.p elke dag.

Fijne afsluiting van ons verblijf op Moorea

Marcel,
    7-10-2010

Dit was een fijne afsluiting van ons verblijf op Moorea. We hebben 10 dagen doorgebracht op Moorea, waarvan 7 dagen bij de buren van camping Nelson en dus 3 dagen hier. Dit was een onderdeel van onze wereldreis en hebben hier een heerlijke tijd gehad. De hutjes zijn mooi ingericht. Ze hadden speciaal voor ons alles zeer romantisch ingericht/versierd. De prijs is misschien aan de hoge kant, maar voor Moorea is het een van de goedkoopste plekken voor deze kwaliteit. Wij hadden een fantastisch uitzicht over de zee met 's avonds super mooie zonsondergangen. De hutjes verder van het strand hebben dit minder. Alles was verder heel erg schoon. De zee hiervoor is ideaal voor kleine kinderen. Tip is om een kano te huren om op zoek te gaan naar pijlstaartroggen en haaien(bijna 100% zekerheid dat je ze spot). Wij hebben tussen een groep van 20 haaien en 20 roggen gezwommen. Fantastisch!

Heel mooi en sfeervol!

Saskia,
    12-8-2009

Erg mooie sfeervolle huisjes in een prachtige tuin!

Personeel aan de receptie erg vriendelijk.

Prachtige lagune om in te snorkelen.

Diverse restaurantjes in de buurt.

Genieten!!!

Tiki Village lijkt een tourist-trap, maar die show mag je niet missen. Reserveer die op tijd bij de receptie.

Heel mooi en sfeervol!

Saskia Rekmans,
    12-8-2009

Erg mooie sfeervolle huisjes in een prachtige tuin!

Personeel aan de receptie erg vriendelijk.

Prachtige lagune om in te snorkelen.

Diverse restaurantjes in de buurt.

groot en mooi

Leo Heyboer,
    13-4-2009

ligging te ver van papeete, de shuttlebus rijdt niet vaak, goed restuarant en perfecte kamer