Reviews over Rakiraki

Schitterende lokatie

Steson
    12-4-2009

De aankomst is al geweldig met een kokosnoot en een koud doekje. Receptie en restaurant zijn bovenaan de heuvel. Tegen de heuvelrug zijn bures en op het strand zijn de beachfront bures. Wij zaten in de laatste met een werkelijk fantastisch uitzicht op het strandje en het eiland Nanuya-i-Ra. Fantastische badkamer met een groot raam bij de douche, afgeschermd door bamboe ! Strand is wel mooi, zee niet blauw. Maar wel geweldige service, prachtige kamers en goed eten met muziek en zang. Helaas hadden wij niet zo goed weer, maar er is ook een eigen marina met tochtjes. Vlakbij hotel is een grote marina met een supermarkt.