Hotel Club Fiji Resort

Hotel Club Fiji Resortstersterster

8.5Fantastisch

Eilanden in de Stille Oceaan, Fiji, Nadi

Op vakantie geweest naar Club Fiji Resort?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Club Fiji Resort voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Club Fiji Resort

• 8Roely07-04-2011

Fiji sfeer

We verbleven 3 dagen in dit hotel. Prima kamers, ruim, beetje gedateerd maar de bedden waren erg goed. De faciliteiten zijn redelijk tot goed. Er is een klein zwembad, er zijn voldoende ligbedden en een paar hangmatten. Het restaurant JB's is een aanrader, goed personeel, lekker eten. Daar is ook de gratis wifi (de rest van het resort heeft geen internet) en de verbinding is standaard erg traag. Email checken gaat, foto's uploaden is een kwestie van een hele lange adem. Het hele complex straalt een fijne Fiji sfeer uit. Realext. Geen standaard internationaal resort waarvan er 13 in een dozijn gaan. Als je het woord 'resort' vertaalt in 'luxe' dan moet je niet voor dit resort kiezen! Drie sterren max. Het ligt aan een bijzonder slechte weg, ver van alles. Het strand is redelijk schoon en de zee erg ondiep. Voor gasten zijn er gratis paddleboats en surfplanken. Kortom: heel fijn voor een paar dagen, wij zouden er echter geen week willen zitten.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Esther van de Meent27-01-2010

Als we ooit weer in de buurt zijn gaan we terug!

Super vriendelijk personeel, vooral de barkeepers, mooie acomodatie aan het strand, leuk klein zwembad( niet te klein) leuke bar, gezellige gasten( veel ausies), perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Dit hotel overtrof onze verwachtingen, het was onze eerste kennismaking met fiji en we waren gelijk verkocht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Club Fiji Resort voor je op een rij gezet: