Vakantiepark Crusoe's Retreat

Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag31°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Crusoe's Retreat voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een mooi klein resort met zeer betrokken personeel. De ligging is schitterend en duik- en snorkelmogelijkheiden te over. De huisjes aan het strand zijn qua ligging mooier dan de huisjes op de heuvel. Qua uitzicht maakt het niet uit. Iets gedateerd, maar verder prima in orde.

Voor ons een superlocatie.

Kenmerken
Airco
Speeltuin
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

1 review over Vakantiepark Crusoe's Retreat in het Nederlands

2007

Voor ons een superlocatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Crusoe's Retreat in Coral Coast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Crusoe's Retreat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.