Chalet Tiare Vilage

1 review over Chalet Tiare Vilage in het Nederlands

relaxed voor backpackers

Sheila
31-5-2010

Tiare Village heeft meerdere soorten kamers voor gasten. Er zijn verschillende soorten huisjes inclusief keuken. De dorms zijn apart (kleinschalig en de badkamer deel je met weinig mensen) en komen samen op een gezellige woonkamer met eigen keuken (redelijke kwaliteit). Voor iedereen toegankelijk: zwembad, wasmachine en waslijn. Prima kw/pr verhouding, met name de dorms. Dichtsbijzijnde stad +/- 25 min lopen of 7 min scooter (een rijbewijs halen is dan verplicht bij het politiebureau). Eigenaresse behulpzaam. Zij is echter zeer weinig aanwezig. Eens hadden wij ons buiten gesloten en haar gebeld. Wij kregen toestemming om 'in te breken' in onze kamer, maar moesten later wel de schade betalen. De vriendelijkheid verdween als sneeuw voor de zon, wat een spijtige afsluiter was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Tiare Vilage in Rarotonga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Tiare Vilage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Tiare Vilage scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.