Bungalow Tamanu Beach

8Fantastisch

Eilanden in de Stille Oceaan, Cook Eilanden, Aitutaki

Op vakantie geweest naar Tamanu Beach?

8Fantastisch

• 6.7Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

Bungalow info

Meer bungalow info

4 reviews over Bungalow Tamanu Beach

• 7MaschaG27-03-2012

Luxe resort met barstjes

Het is nu zo'n 11 jaar oud en dat is te zien. 2 kamerbungalow met lagoonview, wauw. We kregen deze upgrade gartis.

Maar het keukenblokje valt van ellende uit elkaar. Er lag zand in het bed (??) en de douche en wc is 1 grote antikalreclame.

Ook het ontbijt was echt onvoldoende. Alleen witbrrod en keuze uit aarbeien- of frambozenjam. Fruit, melk en muesli, koffie/thee.

De ligging is prachtig en de bungalow zeer ruim. Met 1 televisiezender van zeer slechte kwaliteit.

Het resort heeft potentieel maar is aan een grondige renovatie toe. De bar ligt onlogisch en daar is NOOIT iemand en het restaurant is oke, alleen ook al om 21.00 uur gesloten. Overigens is de Sunday BBQ te duur, 45 NZD p/p.

Gereisd met partner in maart 2012

• 7Rian van Helvoort21-08-2011

Mooie tropische plek

De plek is prima..mooie huisjes....mooie ligging (allemaal (beetje) zeezicht) ruime bungalow ..licht..fijne veranda..alleen is alles wel een beetje oud/versleten...doorgezakte banken... ouderwetse douche...oud keukenblokje...2 hele kleine zwembadjes...restaurant is ook een beetje viezig...ontbijt heeel simpel....fietsen moesten wij wel betalen hier zouden ze naar het oud ijzer gaan haha .... aardige mensen mooi strand/zee maar als je hier heen gaat is het een must om naar One foot Island te gaan !!! Anders vind ik het niet de moeite ( rarotonga is zeker zo mooi). Erg weinig winkeltjes of plekjes om koffie te drinken .... wij zijn meerdere malen naar Pacific Resort gewandeld dit ziet er veel verzorgder uit!!!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9P&R04-11-2008

heave on earth

wat een mooi resort. In deze uithoek van de wereld vind je een zeer vriendelijke bevolking. Het personeel was ook meer dan vriendelijk. We hebben 2x een gratis dagkamer gekregen om ons te kunnen douchen. Ook heeft de eigenaresse ons zelf naar het vliegveld gebracht.

Het eten is prima voor elkaar. Je kan van alles bestellen en de smaak is goed.

De layout van Are Tamanu is onhandig, omdat er een huis met tuin middenin het resort staat. Als je in de oude 1kamer bungalows verblijft moet je om te eten over het strand naar het restaurant. Wij vonden het geen enkel probleem. Het is echt geen straf om een meter of 100 over een supermooi strand te lopen.

Wij hadden een beachfront bungalow (112) met een ongelofelijk uitzicht op het strand en de lagune. Een aanrader voor iedereen.

Ara tamanu heeft fietsen waar je gratis gebuik van mag maken. Echter zonder versnellingen en remmen

Gereisd in november 2008

• 9honymoon in paradise15-07-2008

heaven on earth

wat een mooi resort. Het is even vliegen, maar het is de reis meer dan waard. In deze uithoek van de wereld vind je een zeer vriendelijke bevolking. Het personeel en management was ook meer dan vriendelijk. We hebben 2x een gratis dagkamer gekregen om ons te kunnen douchen. Ook heeft de eigenaresse ons hoogstpersoonlijk naar het vliegveld gebracht.

Het eten is prima voor elkaar. Je kan van alles bestellen en de smaak is prima.

De layout van Are Tamanu zit iets onhandig in elkaar, omdat er een huis met tuin middenin het resort staat. Als je in de oude 1kamer bungalows verblijft moet je om te eten over het strand naar het restaurant. Wij vonden het geen enkel probleem. Het is echt geen straf om een meter of 100 over een supermooi strand te lopen.

Gereisd met partner in mei 2008

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats