Bungalow Aitutaki Pacific Resort

Bungalow
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag27°22°
Bungalow Aitutaki Pacific Resort
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Aitutaki Pacific Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Bungalow Aitutaki Pacific Resort in het Nederlands

Het paradijs op aarde

Johan
16-1-2011

dit moet wel een van de meest paradijselijke plekken op aarde zijn (althans voor een gewone sterveling)/ Heremiet kreeften onder elke schelp, fruit als ontbijt, verboden om haast te hebben, walvissen in de diep blauwe oceaan, drinken uit een kokosnoot...........

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

CEeIB
19-9-2010

Honeymoon top hotel!! Kleinschalig, je wordt voortdurend in de watten gelegd. Niet overdreven geprijsd, welness is heerlijk en professioneel, prachtige bungalows, heerlijk eten van goede kwaliteit, lieve en gastvrije mensen, kort gezegd fantastisch!

Gereisd Met partner in juli 2010
2008

Perfect voor een Honeymoon!

Steven
15-9-2008

We zijn voor onze Honeymoon 14 dagen naar Pacific Resort op Aitutaki gegaan. Wat een droom, wat een luxe en wat een service. Vanag dag 1 persoonlijke behandeling, ze kennen je naam, weten na 1 dag wat je wilt, waar je wilt zitten etc. We hebben in de villa en in de suite gezeten. Beiden zeer ruim, buitendouche, slaap gedeelte, zit gedeelte, uitzicht op de zee en direct aan het mooie witte zandstrand. Heel ruim opgezet voor maar ca. 20 huisjes. 2 restaurants, mooi ruim zwembad en spa. Rust en romantiek. Het eten is perfect. we hebben op verschillende plaatsen op het eiland gegeten, echter het restaurant hier (a la carte) is echt top. Wat je zeker moet doen is een Lagune cruise, vragen naar de "Black Pearl", dan heb je een perfecte prive cruise, ipv. met een groep te gaan. Ook diep zee vissen is een leuke bezigheid. Voor een perfecte Huwelijksreis is dit hotel echt een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2008

Als je de hemel op aarde zoekt, dan is Aitutaki de poort

Harry Coeland
19-4-2008

Als je de hemel op aarde zoekt, dan is Aitutaki de poort naar dit gegeven... het resort is alleen het middel om er te verblijven... Ales Top van wat je in een zo'n fraaie omgeving mag verwachten... Vergeet niet naar "Onefoot-eiland" te gaan...

Gereisd Met partner in april 2008

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Aitutaki Pacific Resort in Aitutaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Aitutaki Pacific Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.