Reviews over Aitutaki

Relax eiland

MaschaG
    27-3-2012

Aitutaki is piepklein. Je kunt er trouwen, luieren, snorkelen en duiken. Dat is het dan ook.

Wil je meer dan ga je je vervelen, 3 dagen was precies genoeg.

Lagooncruise was harstikke leuk en duiken ook.

Gereisd Met partner in maart 2012

Mooiste plek op aarde wat betreft witte stranden

CEeIB
    19-9-2010

Mooiste eiland wat betreft onze honeymoon in de Stille Zuidzee en dan helemaal de honeymoon lagoon cruise ( bishop) naar One Foot Island. Zulke witte stranden, zo'm heldere turquiose zee en zo exclusief vind je nergens anders...

Gereisd Met partner in juli 2010

Wat een fantastisch mooi eiland!

Eswin en Claudia
    8-10-2009

Aitutaki is in een woord waanzinnig. wij hebben nog nooit eerder zo'n mooie lagoon gezien waarop je zeker een lagooncruise moet maken (Zij zijn ook degenen die je moet benaderen als je op one foot island wil trouwen). Aitutaki is een rustig eiland met vriendelijke mensen en waar je voornamelijk heen moet gaan voor de rust en watersport. Het enige minpuntje zijn de muggen. Wij werden er echt krankzinnig van omdat de Nederlandse deet(50%) niet hielp. 80% deet is daar te koop

Gereisd Met partner in oktober 2009

Aitutaki is wonderschoon

P&R
    5-6-2008

Aitutaki is wonderschoon. Beeld je je een bountyeiland in en je komt al snel bij Aitutaki uit.

Het eiland is klein zonder een echte plaats met vertier. Er zitten her en der wat restaurantjes en that's it.

Het weer is wel wat aan de warme kant. De vochtigheidsgraad is heel hoog, zeker in de periode rond de kerst kan je Aitutaki beter meiden.

Een ander nadeel zijn de muggen. Daar wordt je helemaal gek van.

Al met al een heel mooi eiland, maar die muggen...

Gereisd Anders in juni 2008
Aitutaki scoort een 9,2 uit 10, op basis van 5 reviews