Sorteren

vakanties Cook Eilanden

Reviews over accommodaties in Cook Eilanden

Prachtig gelegen aan het strand!

Strijbos
    12-1-2018

Goede service van het personeel. In de bungalow lig je direct aan het strand. Je moet alleen niet bang zijn voor gekko’s.

Nadeel is dat je midden in de nacht wakker word van kraaiende hanen. Deze zitten op het hele eiland. Maar het maakt de locatie niet minder mooi. Als je niet bij het ontbijt aanwezig kunt zijn geef je dat aan en dan maken ze wat voor je voor de volgende ochtend met heel veel vers fruit!

Wat je zeker moet doen is naar aitutaki gaan!

Echt een schitterende, idyllisch mooie plek.

Diederik & Luciëlle Folkers
    24-12-2012

De huisjes zijn van alle gemakken voorzien en zijn goed onderhouden.

Liggen in een mooie tuin met een schitterend uitzicht.

De ligging is vd weg (mainstreed) dit is de ringweg van het eiland.

Er is geen restaurant, daar is het te kleinschalig voor maar een winkeltje is dicht bij 110 meter en een zeer goed restaurant 70 m rechts op het strand.

Er is een kook gelegenheid aanwezig en van alle luxe voorzien.

Rod & Jo, wat een behulpzame mensen en vriendelijk personeel.

De staat vd kamers zijn romantisch en echt Polynesisch ingericht.

Elke dag wordt er schoon gemaakt en de omliggende tuin onderhouden.

Dit is alleen geschikt voor stellen met kinderen ouder dan 12 jaar dit is een huisregels, ivm rust.

Wij hebben nog al wat gezien, maar deze locatie hoort echt bij het eiland.

Onze slagzin is....als de hemel er zo uit ziet rekenen wij hem goed.

toller urlaub im palm grove rarotonga

klaus reinys
    14-9-2012

wir hatten einen wunderschoenen aufenthalt im palm grove resort,die bungalows sehr geraeumig und sehr gut moebiliert ,der balcon zum strand und zum meer einfach genial,die lage der bungalows direkt strand einfach ganz toll,die kueche und der staff einfach sehr freundlich und zuvorkommend.dann freitagabend gibt eine happy stunde mit musik und tanz ,ein besoderes erlebnis ,mann hat sofort guten kontakt mit dem personal besonders zu herrn na und bambam und seiner familie ,wir werden wieder kommer wir hatten wunderschoene 10 tage im palm grove,vielen dank anherrn na und das ganze team ,maria und klaus aus deutschland

Prima "budget" optie op Rarotonga

MaschaG
    10-4-2012

De ligging aan de doorgaande weg is geen probleem.

We kregen een upgrade naar de 1bedroom bungalow, met uitzicht op zee.

Zwembad is klein, maar de zee is prachtig !

Scooter huren (via receptie) is wel aan te raden, ligging is wat afgelegen. Restaurant Vaima (prima !) ligt wel dichtbij evenals de Wigmore Supermarkt.

Personeel is aardig en op vrijdag is er Happy Hour, met live muziek en gratis drankjes voor gasten. Heel gezellig.

Luxe resort met barstjes

MaschaG
    27-3-2012

Het is nu zo'n 11 jaar oud en dat is te zien.

2 kamerbungalow met lagoonview, wauw. We kregen deze upgrade gartis.

Maar het keukenblokje valt van ellende uit elkaar. Er lag zand in het bed (??) en de douche en wc is 1 grote antikalreclame.

Ook het ontbijt was echt onvoldoende. Alleen witbrrod en keuze uit aarbeien- of frambozenjam. Fruit, melk en muesli, koffie/thee.

De ligging is prachtig en de bungalow zeer ruim. Met 1 televisiezender van zeer slechte kwaliteit.

Het resort heeft potentieel maar is aan een grondige renovatie toe. De bar ligt onlogisch en daar is NOOIT iemand en het restaurant is oke, alleen ook al om 21.00 uur gesloten. Overigens is de Sunday BBQ te duur, 45 NZD p/p.