8.7FantastischScore uit 81 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.7

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Amwaj Beach Club Abu Soma

Welkom bij ons hotel, waar we trots zijn op onze prachtige zwembaden en directe toegang tot het zandstrand van Abu Soma. Geniet van de ontspannen sfeer en de vele faciliteiten die we te bieden hebben, van wellness tot sportactiviteiten. Of je nu wilt duiken in de betoverende wateren of gewoon wilt ontspannen bij het zwembad, bij ons vind je alles wat je nodig hebt voor een onvergetelijk verblijf.

Amwaj Beach Club Abu Soma

De Ligging

Ons hotel ligt op slechts 45 km van de internationale luchthaven van Hurghada, wat overeenkomt met ongeveer 45 minuten rijden met de auto. De afstand tot het centrum van Hurghada is 50 km, wat ongeveer 1 uur en 15 minuten rijden is. Voor degenen die willen genieten van het zandstrand van Abu Soma, het strand van het hotel ligt direct voor de deur. Het is een ideale locatie voor duikliefhebbers, met de thuisbasis van vele magische onderwatersoorten. Gasten kunnen ook genieten van de nabijheid van Makdai Bay, op ongeveer 20 km afstand.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel biedt een scala aan faciliteiten, waaronder meertalig personeel bij de receptie, bagagedepot, geldautomaat, Wi-Fi, winkels, tourdesk, souvenirwinkel, tv-ruimte en garage. Gasten kunnen ontspannen in de comfortabele kamers met airconditioning, balkon of terras, kluisje, minibar, koelkast, telefoon, satelliettelevisie en Wi-Fi. Het zwembadencomplex biedt buitenzwembaden, een overdekt zwembad, een zonneterras, ligstoelen en parasols. Sportliefhebbers kunnen genieten van diverse activiteiten, van beachvolleybal tot duiken. Wellnessfaciliteiten zoals een spa, sauna en massagebehandelingen zijn ook beschikbaar.

Eten en drinken

In ons hotel kunnen gasten genieten van diverse eetgelegenheden, waaronder een buffetrestaurant met Italiaanse en Oosterse keuken, een strandrestaurant en een à-la-carterestaurant. Daarnaast zijn er verschillende bars, waaronder een lobbybar, zwembadbar en strandbar. Gasten kunnen kiezen voor een all-inclusive verblijf, wat betekent dat ontbijt, lunch, diner, snacks en geselecteerde dranken inbegrepen zijn. Speciale dieetwensen kunnen op aanvraag worden ingewilligd.

Goed om te weten

Belangrijke praktische informatie: Ons hotel behoort tot de 4-sterren categorie en biedt diverse betaalde diensten, waaronder doktersservice, wasservice, kapper en wellnessbehandelingen. Gasten kunnen gebruikmaken van verschillende sportfaciliteiten, van fitness tot tennis. Voor degenen die met de auto komen, is er een garage beschikbaar. Creditcards worden geaccepteerd, waaronder Visa en MasterCard. Voor meer informatie over excursies en activiteiten kunnen gasten terecht bij de tourdesk in het hotel.

• Nachtclub

[email protected]

Abu Soma Bay, 9070

Website

Amwaj Beach Club Abu Soma

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.