7.2GoedScore uit 5 reviews

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Labranda Club Makadi

Ontdek de ultieme vakantiebeleving bij Labranda Club Makadi, een parel aan de Rode Zee. Met zijn directe toegang tot een prachtig zandstrand en een spectaculair zwembadcomplex dat verwarmd wordt in de winter, belooft het resort onvergetelijke waterpret. Hier vind je de perfecte mix van ontspanning en avontuur, ideaal voor zowel strandliefhebbers als actieve vakantiegangers.

De ligging

Labranda Club Makadi bevindt zich in de levendige Makadi Bay, direct aan de zee, waar vakantiegangers gemakkelijk een duik kunnen nemen in de culturele en natuurlijke schoonheid van Egypte. Het resort ligt op een steenworp afstand van een vlakaflopend zandstrand, exclusief voor hotelgasten. Voor wie de omgeving wil verkennen, ligt het centrum van Hurghada op ongeveer 35 kilometer afstand, bereikbaar met een handige shuttleservice tegen betaling. Winkelmogelijkheden zijn te vinden op 20 kilometer van het hotel. De internationale luchthaven van Hurghada is slechts 30 kilometer verwijderd, wat zorgt voor een vlotte aankomst en vertrek.

Het hotel en de faciliteiten

Labranda Club Makadi schittert met zijn uitgebreide faciliteiten die zorgen voor een onvergetelijke vakantie. Het hotel beschikt over 339 kamers, verspreid over drie verdiepingen, met een scala aan diensten zoals een 24-uurs receptie, gratis Wi-Fi in openbare ruimtes, en een diversiteit aan winkels. Het zwembadcomplex, dat in de winter wordt verwarmd, is het juweel van het resort met gratis ligstoelen en parasols, zowel bij het zwembad als op het strand. Voor de actieve vakantiegangers biedt het resort faciliteiten zoals een fitnessruimte, tennisbanen, en een breed aanbod aan watersporten. Kinderen kunnen zich vermaken in de mini-club of op de speelplaats, terwijl volwassenen kunnen genieten van een avond in de disco of ontspannen in het wellnesscentrum.

Eten en drinken

Culinair genieten staat centraal in Labranda Club Makadi met maar liefst 16 restaurants die een breed scala aan wereldkeukens serveren. Van buffetten met internationale gerechten tot à-la-carterestaurants die specialiteiten uit onder meer de Italiaanse, Griekse en Aziatische keuken aanbieden. Met de all-inclusive formule kunnen vakantiegangers onbeperkt genieten van ontbijt, lunch en diner, naast snacks, lokale alcoholische en alcoholvrije dranken van 10:00 tot 24:00 uur. De verschillende bars, waaronder een lobbybar en strandbar, zorgen voor verfrissende drankjes en gezellige momenten.

Goed om te weten

Labranda Club Makadi is uitgerust met faciliteiten voor vakantiegangers met beperkte mobiliteit, inclusief aangepaste kamers en toegankelijke openbare ruimtes. Huisdieren zijn niet toegestaan in het resort. Bij het diner geldt een kledingvoorschrift, zodat een gepaste sfeer gewaarborgd blijft. Betalingen kunnen worden voldaan met de gangbare creditcards zoals Visa en MasterCard. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

• Vergaderruimte

MAKADI BAY, RED SEA, 065

Website

Wat zeggen bezoekers over

7.2GoedScore uit 5 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

5 reviews

verzorgt
Door jong paartje op 19-08-2011
Gereisd met partner

We kwamen na een fout in dit hotel. Royal was onze bestemming maar is cker wat beter dan club. Dit resort is zeker niet slecht! aardig personeel. Alles werd goed schoongemaakt en het zwembad ook elke aaf. animatie idd een beetje slap. Veel russen en jammer genoeg bijna geen nlders. Eten was weinig keuze, ontbijt was wat uitgebreider. De kamers werden elke dag goed schoongemaakt en het rest van het hotel. Matrassen beetje aan de harde kant. Maar geen rugklachten gehad heerlijk kunnen slapen. Je kunt hier geweldig snorkelen!

aldrig mer
Door pia dylte op 21-04-2010
Gereisd met partner

åk inte hit, ett hotell med enbart ryssar ,personalen kan knappt engelska, vill man ha en solstol vid havet får man gå upp i ottan för alla är sedan bokade finns ej så det räcker till alla

Fijn hotel met mooi koraalrif
Door Jacqueline op 05-03-2010
Gereisd met oudere kinderen

We zijn net terug en hebben het prima naar ons zin gehad. Het snorkelen is erg mooi. Er zijn weinig Nederlanders wel veel Fransen en Russen. 's Avonds stelt de animatie niet veel voor. Overdag worden er sportactiviteiten georganiseerd. Met een hotelbus kun je naar Hurghada. Kost 5,00 euro pp. Wij vonden Hurghada erg vies met zeer opdringerige verkopers. Het eten is best goed. Vooral het ontbijt. Wij hadden een hele mooie kamer. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!

niet voor herhaling vatbaar
Door frie x danny op 13-05-2009
Gereisd met partner

mooi hotel,heel proper maar verouderde kamers,hotel is gericht naar Fransen en russen , wij waren de enige nederlands talige , leuke animatie spijtig genoeg alles in t frans ze kunnen ook geen engels of duits , eten ronduit slecht, heel mooi zwembad, hou ook je spullen in de gaten personeel te vertrouwen maar de toeristen zeker niet, op het strand tijdens het snorkelen zijn onze schoenen gestolen, 10 dagen waarvan 5 dagen slecht weer en er is niks te doen in het hotel toch wel triestig , snorkelen heel goed

mooi paradijsje
Door pascal en boukje op 24-04-2009
Gereisd met partner

zeer mooi hotel maar ook een paar voor ons minpuntjes. het animatie team is franstalig. en erg op de fransen gericht. hotel zat vol fransen, russen en duitsers. wij waren de enige hollanders. je kon wel naar hotel royal azur lopen daar sprak het animatie team ook engels. vrij gehorig hotel. maar prachtig. hele mooie blauwe zee, en het snorkelen is super daar. zulke mooie vissen zie je daar. het eten was vrij goed maar verwacht geen friet of gewone gebakken aardappelen bij het diner. vooral het ontbijt was heel goed. veel verschillende dingen. zwembad was erg mooi. het resort werd heel goed bij gehouden. er liep denk ik wel 200 man personeel per dag. soms was het personeel een beetje nors maar daar hebben we maar doorheen gekeken. kwam denk ik door de russen want die behandelen de mensen daar ook niet netjes. al met al een hele fijne week gehad en lekker bruin geworden. we hadden ongeveer 30 graden.

Ook leuk voor jou

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.