Hotel Taba Heights Resort

6.7Voldoende

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

6.7Voldoende

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Taba Heights Resort voor je op een rij gezet:

208 reviews over Hotel Taba Heights Resort

• 2018
    7H. Wolfs16-03-2018

super vakantie .

geweldig verblijf, niet toeristisch. de kamelen lopen hier vrij op straat zonder begeleiding en gaan zelf weer terug richting woestijn en /of familie, mogelijkheden om te duiken, naar jordanie te gaan dit ong een uurtje met de boot wij deden het aks excursie naar Petra. Alles top geregeld, Ook israel is per excursie goed te doen. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen , niets was te veel. Wij hebben drg genoten van dit stukje voor ons onbekent egypte

• Oude reviews

8Ingrid-702-04-2013

Een aanrader

Dit is een pareltje verscholen achter de bergen. Grote kamers, lekker eten en drinken. Een gratis avond bbq'uen aangeboden door het hotel. Er is wel niets te beleven in de omgeving maar lekker ontspannen van een weekje zon. We komen zeker nog eens terug.

• 9Rob16-02-2013

Prima hotel!

Net terug van een weekje deugddoende vakantie in Taba. Werkelijk heel tevreden over het hotel. Vriendelijke mensen, prachtige kamers, geweldige accomodatie. Oké, er valt niets te zien, maar dat wisten we op voorhand. Er zijn wel wat excursies, maar een weekje zonnen lukte nog wel :). Ik zou zeker nog eens terug willen gaan. Commentaren over slecht eten en slechte service zijn echt wel uit de lucht gegrepen.

• 10Bolsens12-01-2013

Zeer mooi hotel.

Hier kom ik zeker nog eens terug.Alleen het min puntje is dat de mini bar niet gevuld was,en probeerde ons dan toch iets te laten betalen.Maar we hebben het dan toch niet moeten betalen t'was een vergissing.

• 9fierens01-01-2013

fantastische plek

Hebben ervan genoten wat strand en accomodatie betreft.Animatoren doen hun uiterste best om je tijd goed door te brengen. Uitstekende franse chef kok met een goede variatie aan eten. Ruime kamers en goede bedieniing. Er was een gebrek aan ''petanque'' ballen maar op mijn vraag heeft men dit direct opgelost en twee dagen later hadden we 4 setten van 6 ballen meer en konden we naar hartelust aan ''pétanque'' doen.Een aanrader en misschien maken ze nog een tweede ''petanquepiste'' erbij gezien er nu voldoende ballen zijn.Ook op de vraag bij aankomst om een rustige kamer te hebben gezien onze ouderdom werd er aan dit verzoek voldaan. Gaan volgend jaar terug.

• 1michel30-12-2012

vergane glorie in de zon

ongeveer 10keer in dit hotel geweest sept was de laatste keer is niet meer wat het was hotel wordt steets meer verwaarloosd als er iets kapot is wordt het niet meer of freestyle gemaakt eten is zeer slecht geworden handdoeken in kamer en strand zijn af zitten gaten in en zijn geraafeld de glazen aan de beachbar zijn van plastic en zijn schoon af de kamers zijn zeer verouderd voegen uit de tegels schimmel heel jammer voor dit hotel

• 2van wellen toon19-11-2012

Blijf er weg

Geen ontvangst bij het restaurant (er stond wel een plaat in alle talen – ook in het Russisch - DEFTIGE KLEDING VEREIST). Enkele toeristen (europeanen) waren wel opgekleed zoals het hoort in een 5 sterren hotel maar de meeste zaten in strandkledij te schrokken. Wat we in het restaurant gezien hebben tart elke vorm van verbeelding. De tafels en stoelen waren smerig. Geen tafellinnen, enkel vuile plastieke placemats waar het eigeel, yoghurt etc. van enkele dagen geleden nog ophing. Hetzelfde geld voor de stoelen, vogelpoep, ingedroogde koffie etc. en dit zowel binnen als buiten. Bij het diner liep het echt de spuigaten uit, de garniering van het buffet verdween op het bord van deze beesten, proeven met de handen. Bij het warm buffet, lepels van de eene pot in de andere, deksels niet sluiten en er was geen personeel tezien die een oogje in het zeil hielden. Bij het ontbijt verdween alles in strandzakken.

• 8willy.de.ridder318-06-2012

(H)eerlijk genieten

Wij vonden dit hotel in het geheel geen ramp, integendeel.: wij hebbben er oprecht van genoten. Het grenst onmiddellijk aan een mooi zandstrand. Onze kamer met fontaal zeezicht (kleine meerprijs) was heel comfortabel en ruim. De bar en het restaurant beschikken over een ruim terras mét zeezicht: er 's mogens ontbijten is zalig. Het eten was goed, gevarieerd met voldoende keuzemogelijkheden . De bediening was vlot al kon de vriendelijkheid iets beter. Langs de hotels loopt een geplaveid wandel/jogging pad (~3km). Op wandelafstand ligt het watersportcentrum waar alle mogelijke watersporten kunnen beoefend worden. Relatief duur maar interessant zijn de uitstapmogelijkheden naar Petra, Jeruzalem, ... Visum niet vergeten! Voor wie er voor een zonzekere vakantie even tussenuit wil is dit een absolute aanrader. Vraag maar aan de belgen die hier jaarlijks met genoegen terugkomen.

• 8Joke08-06-2012

schitterend

We zijn een week in dit resort geweest en een geweldige ervaring. goed eten mooie kamers heerlijk zwembad met heerlijke zachte ligbedden. Vriendelijk personeel. Mooie excursies gemaakt naar Jordanie en Israel en de snorkelboot Moet je echt doen is de prijs meer dan waard.

• 9dirk en eef03-06-2012

Een heerlijk weekje all-in begin mei

Dit hotel is het mooiste van de Taba Heights hotels. De omgeving heeft niet veel te bieden, maar dat was ons al in het reisbureau verteld. We gingen begin mei , op zoek naar een week rust en zon, en hadden de gewenste 30°, stralende hemel, zeewater 27°. Het hotel was bezet door 250 gasten, op een capaciteit van 1200 dus heerlijk rustig. Bij aankomst probeerde het personeel ons 120 euro extra te vragen voor een kamer met zicht op zee/zwembad. Daar gingen we niet op in, en we kregen ze zonder meerkost : proper en heerlijk zicht. Het eten was lekker, met een uitgebreid buffet en dagelijks gevarieerd super slaatje van de kok. Vlees en vis is niet hoogstaand klaar gemaakt. Kip altijd goed ! BBQ af te raden ( extra kost , niet echt super, en de dag erna regelmatig op toilet ). Personeel is vriendelijk. Aan steiger van Hiat hotel is mooi snorkelen ( 15 min wandelen ). Wij boekten deze reis 8 dagen op voorhand ( last minute dus met fikse korting, waardoor goede prijs/kwaliteit verhouding ).

3 tips over Hotel Taba Heights Resort

• Rob, 16-02-2013

Wil je het weer weten: zoek dan de temperaturen van Eilat. Die stemmen overeen met de werkelijkheid. Weer in Taba wordt gemeten in de bergen (veel slechter dus...)

• Bolsens, 12-01-2013

De trip naar Jeruzalem was ongeloofelijk. En de trip naar Petra ook,alleen ge moet geduld HEBBEN .

• dirk en eef, 03-06-2012

De 5 in 1 uitstap is goed : snorkelen in blue hole is super mooi (huur enkel snorkel en niet al de rest ), dromedaris rit langs kust is ook mooi, stadsbezoekje net lang genoeg om wat te shoppen. Voor de durvers : als je wacht met boeken tot een viertal dagen voor afreis, zou je blijkbaar nog goedkoper mee kunnen ( als er nog plaats is ) !

3 vragen over Hotel Taba Heights Resort

• Magda, 19-07-2012

privacy

Kan iemand me zeggen of het mogelijk is om met een legging en een topje te zwemmen in de zembaden en kan je een privé massage krijgen?

agnes, 21-07-2012

Hallo Magda. Ik zie de plaatselijke bevolking( vrouwen ) geheel gekleed met sluier en al het zwembad ingaan dus dan zal een legging geen probleem geven. Fijne vakantie, groetjes Agnes.

josé, 04-02-2013

Je zou het kunnen proberen maar je zal veel onaangename reacties krijgen van de hotel gasten en van het management die willen niet dat met kledij in het zwembad gegaan wordt dit is onhygienisch

• Peter, 09-06-2010

bezoek Eilat

In november 2010 ga ik naar InterContinental Taba Heights Resort in Taba. Hoe gemakkelijk of moeilijk is van daaruit een bezoek aan Eilat?

marc, 12-10-2010

Naar Eliat gaan is eenvoudig, je hebt wel een internationale reispas nodig. Alleen, iemand van ons gezelschap had nadere info gevraagd en.. het kost je 45,50 € per persoon aan grenstaks

saba, 10-06-2010

Je kunt vanaf taba zelf met de taxi naar de grens gaan en naar Eilat gaan maar dan moet je wel een beetje ondernemend zijn. Je moet namelijk lopend de grens over en dan weer een stukje met de taxi. Met de excursie naar Jeruzalem kom je er langs en ga je zwemmen in de dode zee. Super ervaring!

• p.bodde, 22-05-2010

Excursie Jeruzalem

In november 2010 ga ik naar InterContinental Taba Heights Resort in Taba. Ik wil dan graag de excursie doen naar Jeruzalem. Op welke dag wordt deze excursie aangeboden? En is deze in Nederland al vooruit te boeken? Alvast bedankt voor de reactie.

Familie Raeijmaekers, 04-01-2012

Beste,

wij zouden einde februari een verblijf willen boeken in Taba Heights (Ofwel Sofitel ofwel Intercontinental). Wat zijn uw ervaringen in Intercontinental? Kan u ons inlichtingen geven ivm de excursies naar Jordanie en Jeruzalem. Zijn deze uitstappen 'op eigen houtje' te regelen of is het aan te raden dit met de reisorganisatie te doen? Dank voor een antwoordje.

saba, 07-06-2010

Ik weet niet meer op welke dag maar je kunt dit het beste ter plaatse boeken bij de hostess. Wij hebben deze excursie ook gedaan en ik kan het je aanraden.

Bjorn, 22-02-2012

Ik zou zeker Interncontinental nemen!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht