Hotel Taba Heights Resort

Hotel Taba Heights Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Taba Heights Resort voor je op een rij gezet:

191 reviews over Hotel Taba Heights Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

super vakantie .

H. Wolfs
16-3-2018

geweldig verblijf, niet toeristisch. de kamelen lopen hier vrij op straat zonder begeleiding en gaan zelf weer terug richting woestijn en /of familie, mogelijkheden om te duiken, naar jordanie te gaan dit ong een uurtje met de boot wij deden het aks excursie naar Petra. Alles top geregeld, Ook israel is per excursie goed te doen. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen , niets was te veel. Wij hebben drg genoten van dit stukje voor ons onbekent egypte

Een aanrader

Ingrid-7
2-4-2013

Dit is een pareltje verscholen achter de bergen. Grote kamers, lekker eten en drinken. Een gratis avond bbq'uen aangeboden door het hotel. Er is wel niets te beleven in de omgeving maar lekker ontspannen van een weekje zon. We komen zeker nog eens terug.

Prima hotel!

Rob
16-2-2013

Net terug van een weekje deugddoende vakantie in Taba. Werkelijk heel tevreden over het hotel. Vriendelijke mensen, prachtige kamers, geweldige accomodatie.

Oké, er valt niets te zien, maar dat wisten we op voorhand. Er zijn wel wat excursies, maar een weekje zonnen lukte nog wel :).

Ik zou zeker nog eens terug willen gaan.

Commentaren over slecht eten en slechte service zijn echt wel uit de lucht gegrepen.

Zeer mooi hotel.

Bolsens
12-1-2013

Hier kom ik zeker nog eens terug.Alleen het min puntje is dat de mini bar niet gevuld was,en probeerde ons dan toch iets te laten betalen.Maar we hebben het dan toch niet moeten betalen t'was een vergissing.

fantastische plek

fierens
1-1-2013

Hebben ervan genoten wat strand en accomodatie betreft.Animatoren doen hun uiterste best om je tijd goed door te brengen. Uitstekende franse chef kok met een goede variatie aan eten. Ruime kamers en goede bedieniing. Er was een gebrek aan ''petanque'' ballen maar op mijn vraag heeft men dit direct opgelost en twee dagen later hadden we 4 setten van 6 ballen meer en konden we naar hartelust aan ''pétanque'' doen.Een aanrader en misschien maken ze nog een tweede ''petanquepiste'' erbij gezien er nu voldoende ballen zijn.Ook op de vraag bij aankomst om een rustige kamer te hebben gezien onze ouderdom werd er aan dit verzoek voldaan. Gaan volgend jaar terug.

vergane glorie in de zon

michel
30-12-2012

ongeveer 10keer in dit hotel geweest sept was de laatste keer is niet meer wat het was hotel wordt steets meer verwaarloosd als er iets kapot is wordt het niet meer of freestyle gemaakt eten is zeer slecht geworden handdoeken in kamer en strand zijn af zitten gaten in en zijn geraafeld de glazen aan de beachbar zijn van plastic en zijn schoon af de kamers zijn zeer verouderd voegen uit de tegels schimmel heel jammer voor dit hotel

Blijf er weg

van wellen toon
19-11-2012

Geen ontvangst bij het restaurant (er stond wel een plaat in alle talen – ook in het Russisch - DEFTIGE KLEDING VEREIST). Enkele toeristen (europeanen) waren wel opgekleed zoals het hoort in een 5 sterren hotel maar de meeste zaten in strandkledij te schrokken. Wat we in het restaurant gezien hebben tart elke vorm van verbeelding. De tafels en stoelen waren smerig. Geen tafellinnen, enkel vuile plastieke placemats waar het eigeel, yoghurt etc. van enkele dagen geleden nog ophing. Hetzelfde geld voor de stoelen, vogelpoep, ingedroogde koffie etc. en dit zowel binnen als buiten. Bij het diner liep het echt de spuigaten uit, de garniering van het buffet verdween op het bord van deze beesten, proeven met de handen. Bij het warm buffet, lepels van de eene pot in de andere, deksels niet sluiten en er was geen personeel tezien die een oogje in het zeil hielden. Bij het ontbijt verdween alles in strandzakken.

(H)eerlijk genieten

willy.de.ridder3@telenet.be
18-6-2012

Wij vonden dit hotel in het geheel geen ramp, integendeel.: wij hebbben er oprecht van genoten. Het grenst onmiddellijk aan een mooi zandstrand. Onze kamer met fontaal zeezicht (kleine meerprijs) was heel comfortabel en ruim. De bar en het restaurant beschikken over een ruim terras mét zeezicht: er 's mogens ontbijten is zalig. Het eten was goed, gevarieerd met voldoende keuzemogelijkheden . De bediening was vlot al kon de vriendelijkheid iets beter. Langs de hotels loopt een geplaveid wandel/jogging pad (~3km). Op wandelafstand ligt het watersportcentrum waar alle mogelijke watersporten kunnen beoefend worden. Relatief duur maar interessant zijn de uitstapmogelijkheden naar Petra, Jeruzalem, ... Visum niet vergeten! Voor wie er voor een zonzekere vakantie even tussenuit wil is dit een absolute aanrader. Vraag maar aan de belgen die hier jaarlijks met genoegen terugkomen.

schitterend

Joke
8-6-2012

We zijn een week in dit resort geweest en een geweldige ervaring. goed eten mooie kamers heerlijk zwembad met heerlijke zachte ligbedden. Vriendelijk personeel. Mooie excursies gemaakt naar Jordanie en Israel en de snorkelboot Moet je echt doen is de prijs meer dan waard.

Een heerlijk weekje all-in begin mei

dirk en eef
3-6-2012

Dit hotel is het mooiste van de Taba Heights hotels. De omgeving heeft niet veel te bieden, maar dat was ons al in het reisbureau verteld. We gingen begin mei , op zoek naar een week rust en zon, en hadden de gewenste 30°, stralende hemel, zeewater 27°. Het hotel was bezet door 250 gasten, op een capaciteit van 1200 dus heerlijk rustig. Bij aankomst probeerde het personeel ons 120 euro extra te vragen voor een kamer met zicht op zee/zwembad. Daar gingen we niet op in, en we kregen ze zonder meerkost : proper en heerlijk zicht. Het eten was lekker, met een uitgebreid buffet en dagelijks gevarieerd super slaatje van de kok. Vlees en vis is niet hoogstaand klaar gemaakt. Kip altijd goed ! BBQ af te raden ( extra kost , niet echt super, en de dag erna regelmatig op toilet ). Personeel is vriendelijk. Aan steiger van Hiat hotel is mooi snorkelen ( 15 min wandelen ). Wij boekten deze reis 8 dagen op voorhand ( last minute dus met fikse korting, waardoor goede prijs/kwaliteit verhouding ).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taba Heights Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taba Heights Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Taba Heights Resort scoort een 8.38 uit 10 op basis van 205 reviews.