Hotel Taba Heights Resort

7.3Goed

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Taba Heights Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

211 reviews over Hotel Taba Heights Resort

• 9Anja17-03-2020

Een goed hotel in de opbouw

Een hotel dat in mijn ogen nog geen 5* hotel is maar dit dankt aan het Egyptische Ministerie van Tourisme voor wathet aan extra’s te bieden heeft en dat is erg veel. Het meubilair zou een update kunnen gebruiken maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door het zeer vriendelijke enhardwerkende personeel. Het eten is prima en vooral de patissier maakt van de desserts ware kunstwerkjes. De animatie is echter een ander verhaal en tot de nieuwe locatie klaar is zou ik,tenzij u disco-oren hebt, naar hotel Mosaique gaan waar het volume wel acceptabel is. Op het strand zijn ruim voldoende bedjes beschikbaar dus geen gezoek maar gewoon je handdoek neerleggen en gaan liggen.

Alleen gereisd in februari 2020

• 2019
    8gerard.16-12-2019

goede vakantie voor,weinig geld .

Net terug 3weken in taba heights strand resort,is een goed hotel voor de eerste keer in het pakket van Sunrisce moet nog een beetje groeien maar kan een aaanrader worden.Goede bedden,eten is watje kan verwachten in Egypte goed maarniet overdreven,grote kamers en bad kamer enniet onbelangrijk WI-FI op het stand en kamer heel goed.Ben naar jerusalem geweest is goed te doen,maar wel langedag,quad gereden er is genoeg te doen.Zijn wel veel Polen maar weinig last,voor ons een nieuwe goede vakantie plaats.

Gereisd met partner in november 2019

• 6hb25-11-2019

voor rust prima

het is een mooi hotel,ruime kamers.als je er voor de rust komt. buiten het resort is er weinig tot niks te doen. Animatie is niet veel/niks. In het restaurant kun je zelf alleen maar sap of water halen rest moet je bestellen alleen de obers zijn moeilijk te vinden/niet aanwezig.eten is goed verwacht niet veel keuzes. wifi op kamer deed het erg slecht tot niet toen wij er waren naar meerdere keren dit aangegeven te hebben nog steeds geen wifi.personeel is wel vriendelijk

Gereisd met vrienden in november 2019

• 2018
    7H. Wolfs16-03-2018

super vakantie .

geweldig verblijf, niet toeristisch. de kamelen lopen hier vrij op straat zonder begeleiding en gaan zelf weer terug richting woestijn en /of familie, mogelijkheden om te duiken, naar jordanie te gaan dit ong een uurtje met de boot wij deden het aks excursie naar Petra. Alles top geregeld, Ook israel is per excursie goed te doen. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen , niets was te veel. Wij hebben drg genoten van dit stukje voor ons onbekent egypte

Gereisd met partner in november 2016

• Oude reviews

8Ingrid-702-04-2013

Een aanrader

Dit is een pareltje verscholen achter de bergen. Grote kamers, lekker eten en drinken. Een gratis avond bbq'uen aangeboden door het hotel. Er is wel niets te beleven in de omgeving maar lekker ontspannen van een weekje zon. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Rob16-02-2013

Prima hotel!

Net terug van een weekje deugddoende vakantie in Taba. Werkelijk heel tevreden over het hotel. Vriendelijke mensen, prachtige kamers, geweldige accomodatie. Oké, er valt niets te zien, maar dat wisten we op voorhand. Er zijn wel wat excursies, maar een weekje zonnen lukte nog wel :). Ik zou zeker nog eens terug willen gaan. Commentaren over slecht eten en slechte service zijn echt wel uit de lucht gegrepen.

Gereisd met partner in februari 2013

• 10Bolsens12-01-2013

Zeer mooi hotel.

Hier kom ik zeker nog eens terug.Alleen het min puntje is dat de mini bar niet gevuld was,en probeerde ons dan toch iets te laten betalen.Maar we hebben het dan toch niet moeten betalen t'was een vergissing.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9fierens01-01-2013

fantastische plek

Hebben ervan genoten wat strand en accomodatie betreft.Animatoren doen hun uiterste best om je tijd goed door te brengen. Uitstekende franse chef kok met een goede variatie aan eten. Ruime kamers en goede bedieniing. Er was een gebrek aan ''petanque'' ballen maar op mijn vraag heeft men dit direct opgelost en twee dagen later hadden we 4 setten van 6 ballen meer en konden we naar hartelust aan ''pétanque'' doen.Een aanrader en misschien maken ze nog een tweede ''petanquepiste'' erbij gezien er nu voldoende ballen zijn.Ook op de vraag bij aankomst om een rustige kamer te hebben gezien onze ouderdom werd er aan dit verzoek voldaan. Gaan volgend jaar terug.

Gereisd met partner in december 2012

• 1michel30-12-2012

vergane glorie in de zon

ongeveer 10keer in dit hotel geweest sept was de laatste keer is niet meer wat het was hotel wordt steets meer verwaarloosd als er iets kapot is wordt het niet meer of freestyle gemaakt eten is zeer slecht geworden handdoeken in kamer en strand zijn af zitten gaten in en zijn geraafeld de glazen aan de beachbar zijn van plastic en zijn schoon af de kamers zijn zeer verouderd voegen uit de tegels schimmel heel jammer voor dit hotel

Gereisd met partner in september 2012

• 2van wellen toon19-11-2012

Blijf er weg

Geen ontvangst bij het restaurant (er stond wel een plaat in alle talen – ook in het Russisch - DEFTIGE KLEDING VEREIST). Enkele toeristen (europeanen) waren wel opgekleed zoals het hoort in een 5 sterren hotel maar de meeste zaten in strandkledij te schrokken. Wat we in het restaurant gezien hebben tart elke vorm van verbeelding. De tafels en stoelen waren smerig. Geen tafellinnen, enkel vuile plastieke placemats waar het eigeel, yoghurt etc. van enkele dagen geleden nog ophing. Hetzelfde geld voor de stoelen, vogelpoep, ingedroogde koffie etc. en dit zowel binnen als buiten. Bij het diner liep het echt de spuigaten uit, de garniering van het buffet verdween op het bord van deze beesten, proeven met de handen. Bij het warm buffet, lepels van de eene pot in de andere, deksels niet sluiten en er was geen personeel tezien die een oogje in het zeil hielden. Bij het ontbijt verdween alles in strandzakken.

Gereisd met partner in november 2012

Hotel Taba Heights Resort info