8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Taba Heights Marriott Red Sea Resort voor je op een rij gezet:

160 reviews over Hotel Taba Heights Marriott Red Sea Resort in het Nederlands

Heerlijk tot rust komen

Maurice
24-6-2014

Prima hotel om lekker rustig op het mooie strand te liggen. Het snorkelen voor het hotel valt tegen.

Gereisd met partner in juni 2009

Geen "select" hotel waardig

Lilly
21-3-2013

We zijn er begin maart geweest met een promo aanbieding, het zwembad water was koud, de douche was meer een 3* waard.

Eten was ondermaats voor zo een hotel, met een goede fooi kreeg je s'avonds vrij snel drinken, te weinig personeel;

Alles samen genomen een goed 4* hotel

Als we de volle prijs hadden moeten betalen waren we bedrogen uitgekomen

Gereisd met partner in januari 2013

Heel mooi voor 1 week rust

Hennie
17-3-2013

Dit hotel ligt op een zeer rustige locatie, daarom heel geschikt voor een weekje relaxen. Er is rond het hotel niets te zien, wil je een excursie doen is dit ten eerste vrij duur en moet je lang rijden.

Het personeel was uiterst vriendelijk en deden alles om het ons naar de zin te maken.

We hebben ons ook heerlijk laten verwennen in Beauty Salon Alex en de Spa. Daardoor heeft de vakantie opgebracht wat we zochten, een week ontspanning in de zon en aan een mooi strand. Lekker gesnorkeld voor de kust en een dagtrip met een jeep door de Blue Canyon met aansluitend snorkelen in The Blue Hole. Als toetje een kamelen rit.

Gereisd met partner in maart 2013

geen "select" hotel waardig

yolanda thelen
15-3-2013

Wij hebben dit hotel in promo geboekt, maar anders was het zijn geld absoluut niet waard. Het zwembad water was koud, de service was ondermaats;

Met een fooi hier en daar werd je sneller bediend, maar in het restaurant was het hopeloos, en niet proper.

Het personeel deed zijn best maar snapte er niet veel van.

Gereisd met partner in maart 2013

hopekoos

pitje & martin
28-2-2013

het enige hotel waar de gasten bij het ontbijt en op het strand harder moeten werken dan het pesoneel

kamers super en zeer proper

eten weinig variatie

zeker geen reklame voor de marriott keten

Gereisd met partner in februari 2013

hopeloos

pit & martin
28-2-2013

het enige hotel waar de clienten harder moeten werken dan het personeel.zeer proper.mooi strand.maar de service is hopeloos.weinig variatie voor het eten zeker geen ' sterren waard en geen reclame voor de marriott keten

Gereisd met partner in februari 2013

Geen prestige waard!

Kennis
3-2-2013

Kamers waren zeer in orde, goede bedden, grote kamers.

Het eten was zeeeeer beperkt en elke dag rijst met kip, en steeds dezelfde deserten, amper variatie dus. Het hotel is zeker niet aan te raden voor wie slecht te been is of voor mensen met kinderwagens daar er overal trappen zijn in heel het hotel. Het hotel is al helemaal niet voor mensen met kinderen. de zwembaden zijn ijskoud, niet verwarmd, in de zee kan je enkel met schoenen, aangezien deze vol ligt met afvalstenen van de bouw van het hotel. Enkel animatie werdt voorzien wanneer toen er een invatie van Jordaniers zich plaats vond.

Heeft wel prachtig uitzicht op bergen en zee. Het personeel op zich is wel zeer vriendelijk voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Een aanrader

Chris & Christine
3-1-2013

Ligging, eten, klimaat, personeel: alles is schitterend. Het eten is gevarieerd en fantastisch van kwaliteit, maar verwacht geen biefstuk-friet of hamburger. Het bestellen van wijn is een avontuur, want het jonge personeel moet nog veel leren. Men krijgt soms ongevraagd glazen die men niet besteld heeft, en omgekeerd. Minpunt van onze kamer was, dat de ventilatie van de badkamer, die om 2 uur 's nachts automatisch start, zeer luidruchtig was. Personeel was snel ter plaatse, maar de noodreparatie voldeed nog niet, en na twee nachten zijn we van kamer veranderd. We hadden toen ook al geleerd dat muggen een echte pest zijn (kregen wel een spuitbus). Het enige echte minpunt is het internet: zeer duur, en dan nog eens zeer traag! Graag verandering, Marriott!

P.S. Geloof de weersvoorspelling op internet niet. De werkelijkheid totaal anders.

Gereisd met partner in december 2012

Prachtige vakantie!

laurie
6-10-2012

Marriott Taba Heights is een prachtig resort met een uitstekende service, ligging en prachtige faciliteiten. Breed, lang zandstrand met voldoende ligzetels en een leuke beachbar. Er zijn wat dikke kiezels en keien aan de rand van het water, dit enkel over 2 meters, nadien is het overal zand in het water. Er is een koraalbank waar je al heel wat visjes kan bewonderen. Goed kijken is de boodschap. Je kan ook wandelen tot de andere hotels langs de lange promenade parralel met het strand, aangenaam. De buffetten zijn vers, gevarieerd , lekker en uitgebreid. Ze zijn enorm verzorgd en het is er overal netjes. De obers doen echt hun best om je optimaal te bedienen. Het zwembad is echt aangenaam en prachtig aangelegd. Voldoende ruimte en ligzetels. Kortom een topvakantie voor koppels en families met kleine kinderen die rust zoeken.

Gereisd met partner in september 2012

Fantastisch!

Annelies
14-9-2012

Een geweldig hotel met elke dag wel iets of wat van eten dat je kan bevallen. Veel afwisseling behalve voor het ontbijt, maar dan is er nog voor iedereen wat wils. Het personeel is er supervriendelijk en supersympathiek net zoals alle andere mensen uit de buurt. De kamers waren tip top in orde, elke dag werd onze kamer schoongemaakt en voor de handdoeken en lakens had m'n een goede afspraak, als je nieuwe wou moest je ze in bad leggen en voor de lakens moest je op het bed een kaartje leggen. Het zwembad was superfijn om aan te liggen, elke dag voldoende strandstoelen eerder om hoe laat je toekwam. Je gaat echt naar daar voor zon, zee en strand. Prijs-Kwaliteit, beter kan niet! Wij vertrokken bv. ook pas heel laat in de namiddag maar moesten in principe al uitchecken om 12u maar konden zonder problemen onze kamer enkele uren langer behouden voor slechts 15€. Misschien één minpuntje en dat is dat de all-in formule enkel geldig is tot 22u maar je kon aan voordelige prijzen drinken kopen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taba Heights Marriott Red Sea Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taba Heights Marriott Red Sea Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.