Géén boekingskosten
EgypteEgypteTaba (Taba Heights)Hotels Taba (Taba Heights)Hotel Taba Heights Marriott Red Sea Resort

Hotel Taba Heights Marriott Red Sea Resort

EgypteEgypteTaba (Taba Heights)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Taba Heights Marriott Red Sea Resort voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 165 reviews

• Sportfaciliteiten

165 Reviews over Taba Heights Marriott Red Sea Resort

• 8Maurice24-06-2014

Heerlijk tot rust komen

Prima hotel om lekker rustig op het mooie strand te liggen. Het snorkelen voor het hotel valt tegen.

• 10Alain24-05-2013

A voir absolument, inoubliable

Je rentre d'une semaine de vacance avec ma compagne, au Mariott red sea de Taba heights et je dois dire que les buffets sont très soignés et diversifiés. Les chambres sont grandes et bien entretenues et le personnel est au petits soins. La piscine est très propre malgré les quelques feuilles ou verres en plastique au fond de l'eau, mais du au vent qui pousse c'est objets dans la piscine qui est très grande. Les transats sont en bois mais ils sont fonctionnels et il est vrai, un peu vieux. L'eau de la mer rouge est limpide et offre une vue magnifique sur des poissons de toutes les couleurs et de toute les tailles. Je recommande en toute sincérité cet hotel pour un séjour dans la tranquilité. Nous sommes un couple de ANDENNE, partis le jeudi 16.05.2013 et rentré le vendredi 24.03.2013 au matin.

• 10maryse24-04-2013

Vacances de Rêve

Je viens de rentrer d’un séjour de 2 semaines dans cet hôtel que je visitais pour la troisième fois, avec un intervalle de 3 ans. Vu les commentaires sur les différents sites j’avais un peu peur d’un changement de qualité. Or, je me suis faite des soucis pour rien du tout. Le personnel était toujours aux petits soins, chaleureux et accueillant, les chambres belles et dans un état impeccable, le restaurant offre un service plus que parfait et l’équipe de la piscine est prête à vous aider à vous installer à la piscine ou à la plage, qui est grande et espacée. Pas besoin de se lever à 5hrs du matin pour trouver un siège disponible. Et si par malheur quelque chose ne vous plaît pas, n’hésitez pas à en faire part à un responsable et ils feront tout pour vous rendre service. Si vous cherchez une adresse pour vous reposer, en étant sûr d’avoir le soleil et la chaleur (aussi bien niveau température qu’humaine) je peux vous conseiller cet hôtel de première catégorie.

• 8DIBADJ DOMINIQUE27-03-2013

On adore...

5ème année d'affilée au Marriott. Pour les golfeurs, fabuleux ; le club house est à un petit 10 minutes à pied - parcours superbe. Si on ne joue pas au golf, l'endroit manque d'intérêt . Les chambres sont spacieuses et propres ( je vous conseille de donner un pourboire au personnel de chambre à votre arrivée; pour 10 euros vous aurez une personne aux petits oignons pour vous et votre chambre). La piscine énorme mais peu profonde et partie chauffée pas assez vaste. L'hôtel est sur la plage propre et aménagée correctement. La "grotte" est bof. ; boissons alcoolisées de médiocre qualité mais vin à table tout à fait correct. Nourriture un peu répétitive mais goûteuse ( houmous est une merveille) et personnel charmant (idem niveau pourboire pour un service parfait). Il faut savoir que les 5 étoiles en Egypte correspondent à 3 ou 4 étoiles ailleurs. donc inutile de râler,. Bref pour golfeurs à recommander ou pour personnes voulant calme total.

• 7Lilly21-03-2013

Geen "select" hotel waardig

We zijn er begin maart geweest met een promo aanbieding, het zwembad water was koud, de douche was meer een 3* waard. Eten was ondermaats voor zo een hotel, met een goede fooi kreeg je s'avonds vrij snel drinken, te weinig personeel;

Alles samen genomen een goed 4* hotel Als we de volle prijs hadden moeten betalen waren we bedrogen uitgekomen

• 8Hennie17-03-2013

Heel mooi voor 1 week rust

Dit hotel ligt op een zeer rustige locatie, daarom heel geschikt voor een weekje relaxen. Er is rond het hotel niets te zien, wil je een excursie doen is dit ten eerste vrij duur en moet je lang rijden. Het personeel was uiterst vriendelijk en deden alles om het ons naar de zin te maken. We hebben ons ook heerlijk laten verwennen in Beauty Salon Alex en de Spa. Daardoor heeft de vakantie opgebracht wat we zochten, een week ontspanning in de zon en aan een mooi strand. Lekker gesnorkeld voor de kust en een dagtrip met een jeep door de Blue Canyon met aansluitend snorkelen in The Blue Hole. Als toetje een kamelen rit.

• 7yolanda thelen15-03-2013

geen "select" hotel waardig

Wij hebben dit hotel in promo geboekt, maar anders was het zijn geld absoluut niet waard. Het zwembad water was koud, de service was ondermaats; Met een fooi hier en daar werd je sneller bediend, maar in het restaurant was het hopeloos, en niet proper. Het personeel deed zijn best maar snapte er niet veel van.

• 6pitje & martin28-02-2013

hopekoos

het enige hotel waar de gasten bij het ontbijt en op het strand harder moeten werken dan het pesoneel kamers super en zeer proper eten weinig variatie zeker geen reklame voor de marriott keten

• 6pit & martin28-02-2013

hopeloos

het enige hotel waar de clienten harder moeten werken dan het personeel.zeer proper.mooi strand.maar de service is hopeloos.weinig variatie voor het eten zeker geen ' sterren waard en geen reclame voor de marriott keten

• 5Kennis03-02-2013

Geen prestige waard!

Kamers waren zeer in orde, goede bedden, grote kamers. Het eten was zeeeeer beperkt en elke dag rijst met kip, en steeds dezelfde deserten, amper variatie dus. Het hotel is zeker niet aan te raden voor wie slecht te been is of voor mensen met kinderwagens daar er overal trappen zijn in heel het hotel. Het hotel is al helemaal niet voor mensen met kinderen. de zwembaden zijn ijskoud, niet verwarmd, in de zee kan je enkel met schoenen, aangezien deze vol ligt met afvalstenen van de bouw van het hotel. Enkel animatie werdt voorzien wanneer toen er een invatie van Jordaniers zich plaats vond.

Heeft wel prachtig uitzicht op bergen en zee. Het personeel op zich is wel zeer vriendelijk voor kinderen.

Hotel Taba Heights Marriott Red Sea Resort info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)