8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Inn Dream Resort Taba voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba in het Nederlands

topper

de bruin
16-8-2010

zijn van 24 juli tot 7 augustus in dit hotel geweest... kamer was top,zwembad was tot,eten was top..en het weer was top. er is geen huisrif voor het hotel,maar als je naar links snorkelt is er meer dan genoeg rif en vis te zien... aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Heel goed hotel

Fred
16-8-2010

Het is een erg goed hotel, maar door de ligging wat saai. Wij kwamen er voor onze rust en dus was het hotel voor ons meer dan perfect.

Er is geen rif voor het hotel, maar het terrein is afgescheiden met een hek en nog geen meter voorbij dat hek zie je een prachtig rif met de mooiste vissen.

Bediening doet uitstekend zijn best, als je een beetje grappen met ze maakt, vliegen ze voor je. Animatie was Italiaans en erg matig.

Ruim opgezet, dus de Russen zie je van een afstandje en dan zijn ze aandoenlijk en vermakelijk. Wij waren lange tijd de enige Nederlanders, verder veel Polen, Palestijnen, Fransen en Italianen.

Zeer goed hotel, maar je moet zelf wel een paar slingers ophangen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Heerlijke vakantie gehad! Volgend jaar weer?

Fred
16-8-2010

Dit hotel is zonder meer goed te noemen. Het ligt weliswaar afgelegen en voor mensen die van vertier houden, is dit hotel ronduit saai.

Wij echter, kwamen puur voor onze rust en hebben ons zodoende uitstekend vermaakt. Het is zeer ruim opgezet, zodat de Russen eerder aandoenlijk dan lastig zijn.

Het is nog maar net geopend onder deze nieuwe eigenaar, wij zijn twee weken lang de enige Nederlanders geweest, maar dat vonden we niet erg.

Verder veel Fransen, Italianen, Polen, Russen en Palestijnen. Fransen en Italianen zijn gezellig; Polen willen nogal eens luidruchtig zijn maar daar wen je ook aan; Russen zijn Russen, Triest, voorkruipen, zuipen en als je ze goede morgen wenst dan kijken ze je niet begrijpend aan want dat zijn ze niet gewend in hun eigen land; Palestijnen zijn vriendelijk.

Het eten is er ronduit goed, al moet je er wel aan wennen. De bediening wordt speciaal getraind op vriendelijkheid en als je grappen met ze maakt vliegen ze voor je.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.