Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba

Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba

8.5Fantastisch

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

8.5Fantastisch

Hotel Info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Inn Dream Resort Taba voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba

• 5Hiske25-06-2011

Eens maar nooit meer

Slechte service van personeel ( behalve barjongens in de lobbybar). Het eten waskoud en niet erg smaakvol ( Ontbijt was nog wel redelijk/goed). Kamer was goed en uitzicht mooi. Rondom het hotel is verder niets te beleven, al kun er wel prachtig snorkelen. Er zitten veel Russen waarvan er veel luidruchtig en brutaal zijn.

• 6P en H29-12-2010

Geen 2x naar dit hotel

wij zijn rond de kerst een weekje in dit hotel geweest. Helaas is het hotel zeker zijn sterren niet waard. Het eten tijdens de lunch is erg lauw en bij het diner is het eten ronduit koud. Ontbijt is wel goed. Voor het kerstdiner moesten we 45 dollar extra betalen, dit hebben we dus niet gedaan (het zag er wel mooi aangekleed uit). Kamers zagen er goed uit maar doucheputje was erg vies, dit is later wel schoongemaakt. Personeel bij de lobbybar/ restaurant is erg vriendelijk. Helaas het personeel bij de poolbar minder. Er was genoeg plaats op het strand om lekker te zonnen en je kan er ook mooi snorkelen ( wel waterschoentje aantrekken ). Wij hadden vanaf ons balkon een mooi uitzicht over de golf van Akaba en Saoudi Arabie.

• 8Johan13-05-2010

leuk voor 1 keer!

De ligging is, zoals aangegeven, midden in de woestijn, maar wel direkt aan het strand. In de naaste omgeving is niets te doen. Je bent op het resort aangewezen. Wel een prima plek voor uitstapjes naar Israel en Jordanie. In de Neckermann-gids staat all-in formule tot 24.00 uur. Dit is echter maar tot 22.00 uur! Hotelgasten zijn voornamelijk Italianen, Fransen en Russen. Wij waren de enige Nederlanders. Hotel was nog niet klaar. Een vleugel moet nog helemaal afgebouwd worden. Voordeel was wel dat het bij de buffetten heel rustig was, je altijd een tafeltje had en er voldoende ligbedden waren bij het zwembad en op het strand. Hoe dat is als het hotel helemaal af is, vraag ik me af. Boek wel een kamer met zeezicht! Je hebt dan een schitterend zicht op de golf van Aqaba en Saudi-Arabie. Het eten was op zich wel goed, maar niet altijd warm. Er was weinig variatie en niet echt uitgebreid. De bediening is vriendelijk en werkt hard, maar niet efficient. Er is hier geen koraal voor het strand

0 tips over Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba

1 vraag over Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba

• bc, 07-11-2012

eerste keer

goeiedag zijn er mensen in dit resort geweest in de zomer ven 2012 want waren van plan naar dit hotel te gaan maar door die negatieve reacties op de site schrikt het ons nu wel wat af graag wat informatie alvast bedankt

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
    • Overige servicesDokter, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken