Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba *****

Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba *****

Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba
Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Inn Dream Resort Taba voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba in het Nederlands

Eens maar nooit meer

Hiske, 25-6-2011

Slechte service van personeel ( behalve barjongens in de lobbybar). Het eten waskoud en niet erg smaakvol ( Ontbijt was nog wel redelijk/goed). Kamer was goed en uitzicht mooi. Rondom het hotel is verder niets te beleven, al kun er wel prachtig snorkelen. Er zitten veel Russen waarvan er veel luidruchtig en brutaal zijn.

In de reisgids staan de foto's van wat af is. Daarachter is echter alles in aanbouw. De hele dag boren en zagen! Er valt niets te doen!

Het zwembad is koud, de speelatributen voor de kinderen kapot, douche in de kamer defect, eten slecht en koud!

Geen 2x naar dit hotel

P en H, 29-12-2010

wij zijn rond de kerst een weekje in dit hotel geweest. Helaas is het hotel zeker zijn sterren niet waard.

Het eten tijdens de lunch is erg lauw en bij het diner is het eten ronduit koud. Ontbijt is wel goed. Voor het kerstdiner moesten we 45 dollar extra betalen, dit hebben we dus niet gedaan (het zag er wel mooi aangekleed uit).

Kamers zagen er goed uit maar doucheputje was erg vies, dit is later wel schoongemaakt.

Personeel bij de lobbybar/ restaurant is erg vriendelijk. Helaas het personeel bij de poolbar minder.

Er was genoeg plaats op het strand om lekker te zonnen en je kan er ook mooi snorkelen ( wel waterschoentje aantrekken ).

Wij hadden vanaf ons balkon een mooi uitzicht over de golf van Akaba en Saoudi Arabie.

topper

de bruin, 16-8-2010

zijn van 24 juli tot 7 augustus in dit hotel geweest...

kamer was top,zwembad was tot,eten was top..en het weer was top.

er is geen huisrif voor het hotel,maar als je naar links snorkelt is er meer dan genoeg rif en vis te zien...

aanrader!

Heel goed hotel

Fred, 16-8-2010

Het is een erg goed hotel, maar door de ligging wat saai. Wij kwamen er voor onze rust en dus was het hotel voor ons meer dan perfect.

Er is geen rif voor het hotel, maar het terrein is afgescheiden met een hek en nog geen meter voorbij dat hek zie je een prachtig rif met de mooiste vissen.

Bediening doet uitstekend zijn best, als je een beetje grappen met ze maakt, vliegen ze voor je. Animatie was Italiaans en erg matig.

Ruim opgezet, dus de Russen zie je van een afstandje en dan zijn ze aandoenlijk en vermakelijk. Wij waren lange tijd de enige Nederlanders, verder veel Polen, Palestijnen, Fransen en Italianen.

Zeer goed hotel, maar je moet zelf wel een paar slingers ophangen.

Dit hotel is zonder meer goed te noemen. Het ligt weliswaar afgelegen en voor mensen die van vertier houden, is dit hotel ronduit saai.

Wij echter, kwamen puur voor onze rust en hebben ons zodoende uitstekend vermaakt. Het is zeer ruim opgezet, zodat de Russen eerder aandoenlijk dan lastig zijn.

Het is nog maar net geopend onder deze nieuwe eigenaar, wij zijn twee weken lang de enige Nederlanders geweest, maar dat vonden we niet erg.

Verder veel Fransen, Italianen, Polen, Russen en Palestijnen. Fransen en Italianen zijn gezellig; Polen willen nogal eens luidruchtig zijn maar daar wen je ook aan; Russen zijn Russen, Triest, voorkruipen, zuipen en als je ze goede morgen wenst dan kijken ze je niet begrijpend aan want dat zijn ze niet gewend in hun eigen land; Palestijnen zijn vriendelijk.

Het eten is er ronduit goed, al moet je er wel aan wennen. De bediening wordt speciaal getraind op vriendelijkheid en als je grappen met ze maakt vliegen ze voor je.

leuk voor 1 keer!

Johan, 13-5-2010

De ligging is, zoals aangegeven, midden in de woestijn, maar wel direkt aan het strand. In de naaste omgeving is niets te doen. Je bent op het resort aangewezen. Wel een prima plek voor uitstapjes naar Israel en Jordanie. In de Neckermann-gids staat all-in formule tot 24.00 uur. Dit is echter maar tot 22.00 uur! Hotelgasten zijn voornamelijk Italianen, Fransen en Russen. Wij waren de enige Nederlanders.

Hotel was nog niet klaar. Een vleugel moet nog helemaal afgebouwd worden. Voordeel was wel dat het bij de buffetten heel rustig was, je altijd een tafeltje had en er voldoende ligbedden waren bij het zwembad en op het strand. Hoe dat is als het hotel helemaal af is, vraag ik me af. Boek wel een kamer met zeezicht! Je hebt dan een schitterend zicht op de golf van Aqaba en Saudi-Arabie. Het eten was op zich wel goed, maar niet altijd warm. Er was weinig variatie en niet echt uitgebreid. De bediening is vriendelijk en werkt hard, maar niet efficient. Er is hier geen koraal voor het strand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Swiss Inn Dream Resort Taba scoort een 8.11 uit 10 op basis van 33 reviews.