Hotel Sol Y Mar Sea Star

41 reviews over Hotel Sol Y Mar Sea Star in het Nederlands

relax

nell en Harry
30-10-2011

Fantastische plek in the middle of ..... Taba : weinig vertier of shopping mogelijkheden. Ruime kamer voorzien van xtra slaapbank , kluis en koelkast / minibar ( betalend maar controle NEE ) Badruimte met toilet , douche en ligbad ( zonder afvoerstop )Schoonmaak laat te wensen over en per dag op verschillend uur.

Zwembaden OK maar behoorlijk koud.Prive strand loopafstand 5 min.Ook bereikbaar per minibus van het hotel.

Eten laat niets te wensen over.Ontbijt met tig soorten brood , kaas , worst, yoghurt tot salades en warm eten toe.Lunch en diner elke dag verschillend en dan maar zwijgen over fruit en toetjes.Personeel :van receptie (Mohammad) tot barman (met name Reda) en restaurant (Tamir en Suleijman)tot de poolmannen Achmed en Ashraf geweldig.

Zjn net terug maar zouden zo weer gaan.

In 1 woord : GEWELDIG!!!

Gereisd met partner in oktober 2011

SLECHT!

Troncquo
15-8-2011

Dit was echt geen goed hotel, slecht eten, bijna geen keuze, zeer oude kamers, strand was ver stappen, drukke straat over, geen personeel daar, stenen ipv zand enz enz..

Niet aan te raden, wij zijn verandert van hotel, en je kan het niet vergelijken, nogthans ongeveer zelfde prijsklasse.

Gereisd met partner in augustus 2011

leuk

rik en christiane
24-5-2011

We zijn juist terug van dit hotel, voor 1 week. Daar wij 2 uitstappen hebben gedaan Petra 230euro de man en Jeruzalem 135 euro de man, hebben wij speciaal voor dit hotel gekozen, daar wij zeker 2 dagen niet in het hotel waren. Het is er proper, eten is lekker keuze uit vis en vlees, ontbijt goed, zeker zijn geld waard. Juist de coctails zeer zoet dus voor ons niet te drinken, maar er zijn dan nog andere dingen over. Flesjes water te betalen, maar u kan zelf u water bijtanken in een flesje, daar wordt niets op gezegd. Personeel beleefd en het is hen niks teveel. Zeker alle dagen ander eten dus voor 1 week een aanrader als je niet teveel eisend bent. Voor de prijs die je betaald heb je waarde voor u geld. Alle dagen voor de kinderen een speciale menu en ook lekker ijsjes die je niet moet betalen, let op de andere restaurants zijn betalend. Geen BVN op de televisie jammer, gelukkig veel zon. mooie zwembaden en ook zeer proper.

Gereisd met partner in mei 2011

Fijne vakantie gehad

Kimtrimbach
13-3-2011

We hebben een fijn weekje gehad in dit hotel! Echter in Taba is niets te doen, wel een mooie golfbaan! Taba heights stelt niet veel voor. Mooie kamers, redelijk gegeten, mooie zwembaden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Niks te zien

Daniel & Noella
1-10-2010

Hotel is dringend aan renovatie toe. Onderhoud laat te wensen over. Regelematig moeten reclameren omdat de kamer niet gekuist was. Douche en bad is niet één keer gepoetst. het eten, altijd hetzelfde, smaakloos en niet gekruid. egyptische specialiteieten niet gezien. in de buurt niks te beleven. De uitstappen naar petra, Red Sera cruis en St Catherinaklooster was oke maar duur. Beach was in orde. Goed voor één weekje maar zeker niet voor 14 dagen.

Gereisd met partner in september 2010

Alles was piekfijn in orde , het personeel super vriendelijk , het eten was steeds in orde met voldoende variatie , de kamers werden heel schoon gehouden(je moet melden aan de receptie indien dit niet het geval is) , het strand op 300m is gezellig met een koraalrifje....Tof hotel dat zeker zijn 4sterren waard is.Een minpunt is de healht club niet proper en voor vrijgezellen oke daar kunnen ze voor een extratje terecht.....

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Heerlijk rustig en kleinschalig hotel!

G. Telkamp
14-11-2009

Wat een geweldig hotel!

Een 3+ dus geen overdadige luxe maar wel prima om te

vertoeven.

Het hotel heeft een prive-strand, dat op ca. 300m ligt (straat oversteken en stukje lopen). Er gaat ook een shuttlebus 1x per uur.

De kamers zijn in verhouding tot de service en faciliteiten iets minder. De bedden zijn vrij hard en niet altijd schoon. Meldt dit altijd bij de receptie en/of hostess en het wordt in goede orde opgelost!

Vriendelijk personeel, geinteresseerd maar niet opdringerig!

Gereisd met partner in oktober 2009

Goed meegevallen

Jo W
19-10-2009

Het hotel ligt tenmidden van niks, maar is al bij al beter meegevallen dan we op 't eerste zicht dachten. Niet te druk aan 't zwembad, aan de bar en in het restaurant. Een eindje wandelen naar het strand, maar is te doen, er rijdt zelfs een busje naartoe. Propere kamers, verzorgde buffetten. Supervriendelijk en attent personeel! Ze werken keihard.

spijtig dat er in taba niks te beleven is, anders was ik nog eens teruggegaan. Enkel uitstap naar Dahab gedaan voor de winkeltjes.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Goed voor een week

luc coopman
22-9-2009

Goed hotel voor een weekje vakantie, is echt niets te beleven.

Uitstappen en duiken zeer duur, geen concurentie.

Eten is niet echt top, meestal zeer taai en te lang gebakken, maar steeds drie keuze schotels.

Dahab is zeker te bezoeken waard, maar huur een taxi buiten het hotel 350 e pond en dat voor 4 pers. in hotel betaal je het dubbele.

Supervriendelijk personeel.

Prijs kwaliteit ok

Maar 14 dagen vonden wij te lang op deze plaats

Gereisd met partner in september 2009

Prima

Mario
19-9-2009

Sol Y Mar Sea Star:Weg van al het drukke gedoe, maar schitterende uitvalsbasis voor uitstappen. We zijn naar Petra(Jordanie)geweest,ook naar Jeruzalem(met prima gids Dany)met een tussenstop aan de dode zee waar je je lekker kan laten drijven.Ik geloofde dit ook niet want ik kan niet zwemmen,maar het is waar,je benen worden gewoon omhoog geduwd door de kracht van het zoutwater.We zijn ook een dag naar EIlat(Israel)geweest om te shoppen,met een tussenstop aan het dolphin center,waar je samen met de dolfijnen kan zwemmen.De excursies zijn duur maar wel ontzettend de moeite waard,je moet het gezien hebben. Naar eilat zijn we geweest per taxi omdat dit veel gemakkelijker is.Het enige wat je tijd kost zijn de grenskontroles,zeker als je in groep bent(+/- 1 uur).Nu het hotel,heel rustig maar dat weet je op voorhand,je kan wel makkelijk te voet naar het strand,is maar 200 m.Eten in hotel is goed,keuze genoeg,ook de algemene service is OK.2 zwembaden,1 rustig,1 met animatie. ECHTE AANRADER

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Y Mar Sea Star in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Y Mar Sea Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.