Hotel Sofitel Taba Heights

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Taba Heights voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Sofitel Taba Heights in het Nederlands

super hotel

jeroen
6-4-2011

ben net terug van weekje taba,het overtrof al men verwachtingen.

uitstekende dienstverlening,iedere dag ander thema van eten .

propere zwembaden ,leuk ook zo een rustig zwembad en een zwembad met zeewater

ik raad het iedereen aan ,periode april-juni nog niet te warm en niet te druk.

ik ga er zeker terug

Gereisd alleenreizend in maart 2011

Rustvakantie

Chris
3-4-2011

Net terug van een weekje Sofitel en hebben een aangename vakantie gehad. We hadden deze reis geboekt met een serieuze korting en dan vonden we het prijs kwaliteit ok maar anders toch geen 5*waard. Zeer mooie omgeving, heel netjes,vriendelijk personeel en het eten was goed. De minpunten volgens ons was de animatie vooral 's avonds het was steeds

het animatieteam(bestond uit 4 waarvan 1 de DJ was) dat 4 dansjes deden, 1x internat show

duurde 20min, voor het middageten kon je terecht in hoofdrest of aan het zwembad, dit was

in vergelijking met andere hotels zeer zwak, frietjes en pizza. De All-in formule is ook maar tot 23u daarna betalen alsook als je in 1 van de A la carte rest gaat moet je hiervoor betalen, voor een 5* zou dit toch niet mogen (toch niet het volledige bedrag).

Toch zeker genoten van ons weekje Egypte

Gereisd met partner in maart 2011

Uitrust vakantie

Peter-paul puijenbroek
9-3-2011

Net terug.Wil je even bijkomen dan is dit perfect.Buiten het hotel is niks te doen maar dat heb je ook niet nodig.Prachtig strand.4 zwembaden waarvan maar 1 verwarmd met chloorwater de rest met zeewater maar toch ook best wel lekker.Er zit een Spa bij het hotel die massages geven aan redelijke prijzen.De Haman uit de brochure zijn ze nog aan het bouwen.Er is een redelijk goed uitgeruste fitnesruimte maar rond 5 uur kan het druk zijn.Overdag heb je zeeen van ruimte om te fitnessen en het kost geen cent.Kamers goed en proper.Geef een fooitje aan het begin van je vakantie aan de kamerjongen en je hoeft nergens meer om te vragen.Wil je extra water in je koelkast ook geen probleem.Enigste minpuntje was voor mij de harde wind rond deze periode.De zee was iets te ruw om te snorkelen maar aan het zwembad merk je daar niet veel van en op het strand staan windschermen.Eeen aanrader

Gereisd met partner in maart 2011

voor herhaling vatbaar

karlien
6-2-2011

Traject van luchthaven naar hotel veel checkpoints met paspoortcontrole.... meer show dan effectieve controle.

Hotel sofitel ligt in een hotelresort met een zestal hotels samen. Weinig last van andere hotels, liggen ver uit elkaar. Naar onze mening een van de betere hotels in het resort.

Nette,grote en verzorgde kamers. Domein zelf zeer proper. Eten goed, naar het einde toe wat eentonig (avondmaal) hoewel er elke avond een ander thema was (té veeleisend van ons,als ik eerlijk mag zijn ). Perfect strand met pier (snorkelen).

Een echte aanrader. Met een busje kun je naar het centrum(pje) - allerlei winkeltjes.

Mooie omgeving, zee was aangenaam en dit in december. Zwembad was té koud (eén verwarmd)

Voor herhaling vatbaar

Philippe
1-2-2011

Zeker voor herhaling vatbaar. Wij verbleven er van 21.01.11 tot en met 28.01.11 dus net voor de rellen in caïro in alle hevigheid losbarstten. In Taba zelf was daar niks van te merken.

Prima hotel met zeer mooie kamers, prachtige ligging en lekker eten, naar het schijnt hebben ze een nieuwe Franse kok en is het eten afgestemd op Westerlingen, wij hadden in ieder geval keuze genoeg en genoeg variatie ( onze 3de maal in Egypte waarvan Sofitel tot ons beste hotel werd uitgeroepen )

Wie naar Taba reist moet weten dat er buiten het hotel niet veel te beleven valt, deze bestemming kies je als rustvakantie en naar Egyptische normen is dit een prima hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Geweldig !!!

mithe
1-2-2011

Werkelijk een hotel om eens een weekje te luieren en te genieten. Mooie en nette kamer. Lekker, hygiënisch en gevarieerd eten. Mooie zwembaden en proper strand. Goeie service van vriendelijk personeel. Uitstap naar Jeruzalem, Bethlehem en Dode Zee gedaan. Heel boeiend, echt de moeite waard. Komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in januari 2011

Mijn man en ikzelf waren in december 2008 voor de eerste keer in Sofitel Taba Heights en waren toen bijzonder onder de indruk van dit hotel. Vandaar dat we ook besloten om in december 2010 terug te keren om er kerst te vieren. Dit keer waren we evenwel minder onder de indruk. Het hotel op zich is mooi en de service is goed. Maar het eten is absoluut geen 5-sterren hotel waardig. De keuze was bijzonder beperkt. Er waren voldoende aardappelen, rijst en pasta's, maar groenten, vlees en vis waren zeer beperkt aanwezig. Sommige dagen hebben we ons echt afgevraagd wat we zouden eten.

Ondanks de zeer mooie ligging zullen wij er - met dit in het achterhoofd - niet meer terugkeren.

Gereisd met partner in december 2010

Zeer rustig gelegen hotel.

Stefan
12-1-2011

Eten: Is goed verzorgd. Keuze genoeg en niet vet. Niemand problemen gehad met de buik.

Kamer: Schoon, groot en netjes. Opgelet: geen bad.

Ligging: Te rustig gelegen. Winkelcentrum stelt niets voor, dus shoppers... boek elders.

Strand: Er liggen keien als je de zee inloopt, dus strandschoenen is een must.

Zee: Prima snorkelen. Mooi koraal met kleurrijke vissen.

Entertainment: Stelt niets voor. Kids club is minimaal. Avondprogramma 20 minuten.

Excursies: Mooie bestemmingen dichtbij, alleen niet te doen met kleine kinderen. Om in Petra, Jeruzalem etc te geraken ben je minimaal 5 uren enkele reis onderweg.

Weer: Er staat een frisse wind. Wij hebben achter de windschermen op het strand gelegen, omdat het bij het zwembad te koud was.

Gasten: Geen last, ook niet van Russen (zijn er wel).

Personeel: Mijn vrouw werd continu lastig gevallen. Klacht ingediend bij management en het verbeterde. Schande voor een 5 sterren hotel.

Conclusie: Dit is 3 sterren. Egypte: nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Doen!

Gerard en Lea
10-1-2011

Kerstmaal: heel verzorgd. Oudejaarsavondfeest: prettig en sfeervol.(Zeker geen onbeleefde Russen gezien) In de brochure van Sunjets staat dit hotel als een 5*-hotel vermeld!?...Het eten was er altijd heel verzorgd en O.K..We begonnen echter wel te merken dat het "einde seizoen" in aantocht was (minder variatie).Wij vonden het een prachtig hotel met mooie kraaknette kamers.Het personeel was heel gedienstig, vriendelijk en beleefd. Eén negatief punt: de Lotusbar is een donker en groezelig geval...spijtig! Uitstappen naar Jeruzalem en Petra zijn de moeite waard! Wel veel gejammer en klachten gehoord over de vuile toiletten tijdens de hygiënische stops.

heel mooi hotel!

lesley_de_clerck
6-1-2011

Ons verblijf was heel aangenaam!

Alleen spijtig dat er rondom het hotel niet veel te zien is, en ook niet echt aan te raden daar ge dicht tegen de grens met Israël zit!

Maar hotel op zich heel goed! Personeel heel vriendelijk, en je leert ze snel kennen ook!

Gereisd met partner in maart 2010

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Taba Heights in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Taba Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.