Hotel Sofitel Taba Heights

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Taba Heights voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Sofitel Taba Heights in het Nederlands

Prachtig en goed uitgerust

Jo cuppens
20-8-2011

Na 3 maal sharm el sjeik nl reef oasis bluebay resort etc hebben we een last minute gekozen in Taba nl het Sofitel. Wij hadden een prachtige kamer met uitzicht op zee en zwembad (aan de rustige kant nl aan het zeewater zwembad).Eten was lekker en er was wel voldoende fruit en variëteiten, de bediening was zeer goed en zaten niet te azen op fooi. Wij zijn in de Ramadan tijd en hebben daar nauwelijks iets van gemerkt. Het was goed en relaxt .

Ps het rif in scharm is wel mooier , maar dat was onze doelstelling niet.

Gereisd met partner in augustus 2011

Prachtig hotel

Filip
19-8-2011

Dit is een prachtig hotel gelegen in een zeer mooie omgeving (niet vergeten dat je in Egypte bent). Overal waar je kijkt heb je een uitzicht waar je blijft naar kijken. Onze kamer (2433) was zeker in orde. Grote bedden, balkon zeker groot genoeg voor ons 2 en een badkamer met inloopdouche (geen bad). Enige minpunt is wel het restaurant. Daar moet je op tijd zijn of er is geen plaats meer. We hebben meer dan eens een rij buiten zien staan wachten. Het eten is lekker maar een beetje meer verscheidenheid zou welkom zijn. Snorkelen is geen probleem, op 20 meter van het strand is een groot koraalrif dat over de ganse lengte van de kust loopt. Voor wie twijfelt tussen Taba en Taba Heights, voor ons is Taba geen optie, het is er vuil en smerig. Taba Heights is een mooi, ommuurd gebied, wel nog in aanleg. Voor meer foto's of onderwatervideo's mag je me contacteren.

Gereisd met partner in augustus 2011

Ruim opgezet hotel. Ruime verzorgde kamers. Vriendelijk personeel. Meerdere grote zwembaden. Rustig in hotel alsook bij zwembaden en strand. Mooie snorkelmogelijkheden direct bij strand. Zwembaden, strand, kamers, restaurant worden allemaal elke dag goed schoongemaakt. Enige minpuntje is een beetje het eten. Wel veel keuze maar niveau duidelijk onder wat we in europa zijn gewend. Op het park rijd een gratis busje elke 20min tussen de 5 hotels en een klein dorpje met restaurants en souvenir shops. Uitstapjes met zeilboot inclusief duik initiatie, naar Jeruzalem en woestijn safari zijn zeer zeker de moeite waard. Bij de winkels word je gevraagd om te kijken maar als je zegt geen interesse te hebben dan word je ook niet verder lastiggevallen. Egyptenaren overal vriendelijk tot zeer vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

geen 4 sterren waard!

ingo
1-8-2011

Het hotel heeft alles om een top hotel te zijn.... maar dan moet er wel nog wat veranderen,zoals kamers worden niet goed schoon gemaakt,het eten is niet goed en altijd het zefde,bijna geen fruit,van vlees was er elke dag enkel alleen een soort goulach en kip,ik ben zeker geen slechte eter maar na drie dagen had ik het zowat gehad,vergeet zeker geen lange broek mee te nemen anders kom je er niet in bij het avond eten,hou er rekening mee dat ge aan het strand eerst twee drie meter over keien moet voor je in de zee bent,voor de rest is het strand ok,er is voor 80% plaatselijk volk en dat is er aan te merken,ze zijn luidruchtig laten overal hun vuil achter en hebben totaal geen respect,niet voor andere bezoekers en ook niet voor het personeel,gewoon onbeschoft....voor wie rust zoekt gaat beter aan het strand liggen,animatie is beneden alle pijlen al doen de animinators hun best,spijtig.... het is anders een hotel wat veeeel beter zou kunnen....

Gereisd met partner in juli 2011

geen 4 sterren waard!

eva
1-8-2011

Net terug van sofitel,zeer mooi hotel,mooi uitzicht en kamers zijn mooi en groot!Klein buffet en grotendeels niet lekker,altijd hetzelfde en we zijn zeker geen kieskeurige eters!Ontbijtbuffet was nog het beste.Hadden nergens gelezen dat de heren er s'avonds een lange broek aan moest voor het eten,velen werden dan ook geweigerd of kregen een broek van hun!!!Dan lees ik dikwijls over de onbeschofte russen,het arabisch volk is niks beter,geen respect voor anderen,zeer luidruchtig en denken dat ze het voor te zeggen hebben!Ergste is dat ze dan ook nog voorgetrokken worden op de andere toeristen,80% waren sowieso arabische toeristen.Zijn dan ook altijd aant strand gaan liggen,hadden er dan minder last van.Het strand en zee supermooi maar ook nergens gelezen dat voordat je de zee in kan eerst 3meter keien hebt liggen!Wondermooi koraal vooraan de zee maar dan heb je van die arabieren die bovenop het koraal gaan staan,echt erg!Ideale ligging voor excursies,maar ons zien ze hier niet meer terug

Gereisd met partner in juli 2011

nooit meer

van welden kurt
29-7-2011

hebben daar verbleven van 17/07/11 tot 28/07/11. Bij je aankomst krijg je een al-inn bandje rond je arm, ze wijzen je kamer aan en zeggen dat je iets kan eten in het restaurant beneden. Zit dit vol met lokale bevolking die totaal geen opvoeding uitstraalt. Mega zwembaden maar vol met lokale bevolking met hun kleren aan (godsdienst). Gedurende ons verblijf constant dezelfde bufetten. Gelukkig beschikten ze over een silence pool voor enkel volwassenen en daar weren ze de lokale bevolking. Dit redde enigszins onze vakantie. Na 7 jaar egypte een echte teleurstelling.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

oke maar niet wow

poechie
27-7-2011

wij verbleven eerste week juli.

Hotel en zwembaden prima maar de service in restaurant + eten ondermaats!

dit is geen vijf sterren, elke dag zelfde groenten, amper fruit, vlees was steeds in weinig smakende saus om dan nog te zwijgen van de onvriendelijke en vaak rondslepende opdieners.

Hier zit geen internationele toets in dat merk je in vele aspecten is jammer want kan top hotel zijn, alle faciliteiten zijn aanwezig.

De week was meer als voldoende goed maar niet super al beter gehad in andere egyptische hotels!

Gereisd met vrienden in juli 2011

aanrader

Eddy
26-6-2011

14 dagen verbleven in hotel Sofitel(5tot19 juni).Kamers groot en schoon werden elke dag mooi schoon gemaakt.Uitstappen naar Petra en Israel gedaan zeker de moeite waard.(Petra 227 en Israel 135 euro). Ook Dahab gedaan is de moeite niet waard. Eten de eerste week heel goed,de tweede week iets minder maar nog niet slecht.Elke dag ander thema.Strand mooi maar veel wind.Sofitel is een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2011

prachtige vacantie

fonteyne heynderickx
24-5-2011

we zijn net terug van 15 dagen sofitel ,mooi hotel mooie kamers lekker eten ,vriendelijk en behulpzaam personeel ,heb wel enkele opmerkingen zoals de all in formule die begint pas om elf uur s'morgens en eindigt om elf uur s'avonds daarna moet je betalen ook de wijnen zijn enkel in het restaurent beschikbaar wat je van een vijf sterren niet verwacht ,zouden ook in de bars beschikbaar moeten zijn ,hebben de laatste dag ook een probleem gehad in het restaurent ,ze hadden plots de regels veranderd ivb met kleding voor de mannen ,shorts ook lange shorts was plots niet meer toegelaten wat helemaal niet in de brochure vermeld stond werd na een discusie met de manager opgelost maar werd eerst niet toegelaten in het restaurent terwijl er de voorbije 13 dagen helemaal niets over werd gezegt ,voor de rest een fijne tijd gehad en de uitstap naar petra is een must wel duur maar de moeite ,

Gereisd met partner in mei 2011

Zeer mooie rustige ligging

Jos en Ria
12-4-2011

Geen enkele opmerking over dit hotel. Alles was er prima.

Taba height is een plaats van rust en genieten.

Gereisd met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Taba Heights in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Taba Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.