Hotel Sofitel Taba Heights

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Taba Heights voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Sofitel Taba Heights in het Nederlands

Aanradar!!

Nidie
30-7-2012

Wij zijn een jong homokoppel die deze reis via een lastminute hebben geboekt. Ondanks het taboe die er bestaat rond homoseksualiteit in Egypte deed het voltallige personeel gewoon tegen ons. We hebben ons op geen enkel moment bekeken of benadeeld gevoeld.

Het hotel is super!! Strand geïntegreerd in het hotelcomplex, grote zwembaden die ondanks het warme weer en het hoogseizoen nooit onaangenaam vol waren, lekker eten,.. Ook is er een prachtig koraalrif voor het privéstrand van het hotel. Dit is zeker eens de moeite waard om te gaan bekijken! Kortom: een echte aanradar!!

Gereisd met partner in juli 2012

Prima Hotel en Lokatie

21-7-2012

Het hotel biedt een mooi uitzicht over de Rode Zee, personeel is zeer hulpvaardig, de kamers zijn superschoon, er ligt voldoende huisrif (we hebben zelfs een rode octopus gezien), voldoende variatie in het eten. We waren in een rustige periode en waren bijna de enige Nederlanders. Veel Fransen en Engelsen en wat Polen

Gereisd met partner in juni 2012

Schitterend hotel, een aanrader!

Alegris - Bats
11-7-2012

Prachtig hotel! Buiten het hotel is er niet veel te zien, maar Uptown is de moeite om wat aankopen te doen... En niet duur. Het personeel is heel vriendelijk, een klein probleem dat zich voordeed werd (bijna) direct door de front desk manager (mr. Ahmed Gaber) op meer dan bevredigende wijze opgelost!!!! Klasse! Qua prijs/kwaliteit is dit ook goed! Het eten is in buffetvorm, en er is altijd wel iets waar je je gading in vindt... De kamers zijn zeer mooi en verzorgd, en worden dagelijks schoongemaakt. Handdoeken worden ook elke dag vervangen, al moet je wel zien dat je evenveel handdoeken terugkrijgt dan dat je er klaarlegt om te vervangen, daar durven ze wel eens naast tellen... Elke avond valt er wel wat te beleven, avondprogramma, of gezellig iets drinken in een van de bars... Kortom, wij zijn hier nu bijna een week, en met nog een week te gaan, mag ik al wel spreken van een schitterend hotel en een zéér geslaagde vakantie!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Alexandra
5-6-2012

Wij verbleven in het Sofitel in juni 2011. Het complex zelf is zeker 5* waard. Het is eten is wel niet erg gevarieerd, maar voor die ene week dat wij daar waren, vond ik dit geen probleem. Het eten is over het algemeen wel lekker. Zeker als je de prijs bekijkt voor dit hotel, is het de moeite!

Gereisd met partner in juni 2011

Een paradijs....

Geert&Kristin
19-5-2012

is voor de 3é maal dat we naar Sofitel gaan en het is altijd plezierig om er weer te komen.Het hotel is uitstekend mooie tuin prachtige zwembaden in 1 woord schitterend.Het personeel is ook heel vriendelijk,zeker meedoen met de animatie aan de zwembaden met ons Heba ,er is eigenlijk van alles te doen als je daar op vakantie bent.En als er iets mis is dan kan je dat altijd vragen aan Mister Hammady.En het eten is voor ons ook heel lekker,iedere avond is er een ander thema avond er is altijd wel iets dat je niet mag maar thuis heb je dat allemaal niet al dat eten,dus waarom zouden wij klagen het is vakantie.Een aanrader als je naar Taba op vakantie wil kies dan zeker voor Sofitel je zal het je zeker niet beklagen.... en wij vertrekken op 23 september terug voor 15 dagen...

Gereisd met partner in april 2012

Misschien het beste hotel in Taba !

Leo en Mariette
23-2-2012

Vakantie via touroperator samen met een ander koppel(vrienden). We hadden ’s morgens en ’s avonds een dikke trui en lange broek nodig. Mooi hotel met een prima zonnekant uitzicht vanuit kamer 1415. Badkamer met inloopdouche (geen ligbad) met zeer weinig licht rond de spiegel, zodat de dames zich niet kunnen schminken. We zijn dit gaan aanklagen bij de directie, maar zonder resultaat. Het voltallige personeel is zeer vriendelijk. Kamers zijn groot en netjes. Belangrijk minpunt is wel het zeer duister verlicht restaurant. Klein buffet, regelmatig hetzelfde, meestal niet warm genoeg. We zijn geen veeleisende eters, maar zouden dit toch moeten evalueren (volgens 5 * Tunesische of Turkse normen) inclusief het gedeelte restaurant. Dus krijgt het restaurant van ons een waardering volgens een hotel met 3 sterren.

Het strand en zee zijn zeer proper, maar voordat je de zee in kan moet je eerst ongeveer drie meter keien met scherpe punten overstappen. Waterschoenen zijn zeker nodig!

Gereisd met partner in februari 2012

Een mooi hotel

yvan
7-12-2011

Mijn verblijf in Sofitel Taba Heights was met opzicht om Petra en Jeruzalem te bezoeken, ondanks de prijs hiervoor ( Petra: 470 euro,jeruzalem ;270 euro) was en zekers te doen indrukwekkend!!

Ik ben al vele malen in Egypte geweest en verbleef aan meerdere plaatsen aan de rode zee en hierbuiten.

Dit hotel is binnen zo een donker gat ,en dan spreek ik van de bar,de kamers, receptie,inkomhall;

Eenmaal buiten een droom van tuin en zwembaden( een beetje koud)

De snack lotus (aan het zwembad) een flauwe keus van maaltijden en geen wijnen!!!!

Restaurant, ok en een plus aan de desserts chapeau!!

het personeel is zeer vriendelijk en zekers niet uit op drinkgheld, ze laten je gerust op elk moment.

Te doen als basis voor uitstappen!!! Veel wind!!!

Gereisd met partner in november 2011

kan er door

vanlersberghe
20-11-2011

Zijn van 8 nov tot 18 nov in Sofitel geweest,grote kamers maar duister van licht s'avond,inloop douche maar donkere badkamer,wel zeer proper,eten was een beetje eentonig maar lekker,all inn kan beter, sfeer was niet zo gezellig vonden wij in dit hotel, 5 zwembaden waar van 1 verwarmd wat wel leuk was, je kan snorkelen, maar aan hotel zijn geen koraalriffen dus niet zo veel te zien, van op strand kan je de zee in wandelen maar wel een eindje stappen voor je kan zwemmen,uitstap naar petra gedaan was zeer vermoeiend, om 04u vertrek en om 00u terug in hotel waar van 3u in petra,was wel mooi, goed hotel maar wij hebben al beter gehad in Egypte en gaan niet meer terug.

Gereisd met partner in november 2011

Foutieve sterbepaling

Jurgen Van Hoof
3-11-2011

Voor een nieuwe hotelzone te zijn dient men toch stilaan aan onderhoudswerken te denken. Vb: zwembadrand in brute beton die afbrokkelt, wandelpaden die afbrokkelen, ...

Zwembadwater te koud.

Saaie, eentonige gepresenteerde keuken.

Cocktails in lompe dikke glazen of plastieken bekers en niet vakkundig gemaakt, enkel wat dranken samen gegoten.

Als dit alles een Sofitel Hotel ,met volgens Jetair en Sunjets, een 5sterren waard is dan ben ik ,.... Enorm ontgoocheld!

Weet dat het hotel vol met Russen zit en zij voor de helft van jouw budget hier logeren zet dit wel kwaad bloed.

Gereisd met partner in oktober 2011

Heel gezellig hotel en lekker eten

M.M
29-8-2011

Hadden dit hotel gekozen om uitstappen te doen naar Jordaan en Israel en zijn er grandioos in geslaagd alsook het hotel zelf is een aanrader om te rusten en zo nu en dan eens te gaan snorkelen de zee is ook makkelijk toegankelijk voor kinderen . Wij zijn reeds 3 maal naar Egypte geweest en dit was de gezeligste vakantie tot nu toe we reizen met de VIP brochure van touroperator.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Taba Heights in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Taba Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.