Hotel Sofitel Taba Heights

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Taba Heights voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sofitel Taba Heights in het Nederlands

Zeer rustig gelegen hotel.

Stefan
12-1-2011

Eten: Is goed verzorgd. Keuze genoeg en niet vet. Niemand problemen gehad met de buik.

Kamer: Schoon, groot en netjes. Opgelet: geen bad.

Ligging: Te rustig gelegen. Winkelcentrum stelt niets voor, dus shoppers... boek elders.

Strand: Er liggen keien als je de zee inloopt, dus strandschoenen is een must.

Zee: Prima snorkelen. Mooi koraal met kleurrijke vissen.

Entertainment: Stelt niets voor. Kids club is minimaal. Avondprogramma 20 minuten.

Excursies: Mooie bestemmingen dichtbij, alleen niet te doen met kleine kinderen. Om in Petra, Jeruzalem etc te geraken ben je minimaal 5 uren enkele reis onderweg.

Weer: Er staat een frisse wind. Wij hebben achter de windschermen op het strand gelegen, omdat het bij het zwembad te koud was.

Gasten: Geen last, ook niet van Russen (zijn er wel).

Personeel: Mijn vrouw werd continu lastig gevallen. Klacht ingediend bij management en het verbeterde. Schande voor een 5 sterren hotel.

Conclusie: Dit is 3 sterren. Egypte: nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Mooi hotel

DERUYTER
16-8-2009

Hallo net terug van 15 dagen sofitel taba.

Zeer goed hotel, wel enorm veel israelieten, die de rust verstoren, en voor niets geen respect hebben.

Zeer goede duikschool in de omgeving: Waterworld met goede begeleiding.

Zeer mooi om te snorkelen.

Eten is volgens thema's en vaak niet aantrekkelijk voor kinderen.

Kamers zijn verzorgd, en airco werkt zeer goed.

Reis geboekt met VIP selection, maar zeker niet VIP waardig.

Spijtig, heeft nochtans alle mogelijkheden om het wel te zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Taba Heights in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Taba Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.