Hotel Sofitel Taba Heights

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Taba Heights voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Sofitel Taba Heights in het Nederlands

Prachtig ressort

Paul sels
26-7-2013

Wij verbleven in dit hotel van 16/06/2013 tot 30/06/2013 Geweldig verblijf gehad. Hotelcomplex met zijn zeven zwembaden is prachtig. Eten zeer gevarieerd, personeel zeer vriendelijk, kamers perfect in orde. De moeite waard om hier uw verlof in alle rust door te brengen. Er zijn misschien wat weinig nevenactiviteiten. Uitstappen naar Israel en Jordanie mogelijk doch prijzig. De moeite waard om terug te bezoeken. Let wel dat het er warm kan zijn in de zomerperiode.

Gereisd anders in juni 2013

Zeer mooie ligging

Gerald Bisaro
22-1-2010

Zeer mooie ligging, het hotel zelf is zeer mooi, kamer in orde,eten matig weinig variatie en niet altijd smaakvol.

Gereisd anders in januari 2010
2008

Perfecte Vakantie

Peter, Mila en Anja
22-8-2008

2 weken in sofitel zeer goed bevallen, service goed, geen problemen met eten ondanks de drukte in het hotel, maximaal 3 minuten moeten wachten voor een tafel, ontbijt kon wel beter, geen variatie. personeel meer dan goed, doen alles voor je, zelfs zonder fooi. Kamers meer dan goed, airco ook zonder problemen. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in augustus 2008

2007

Service staat nog niet i/d woordenboek

Geert De Backer
20-5-2007

Service staat nog niet i/d woordenboek.Geen management, met Touroperator geweest, doch andere Touroperator heeft hetzelfde voor 200 euro minder p/p.

Gereisd anders in mei 2007

Zijn pas terug en ook met een klein hartje vertrokken we 8

Eric Vanmeirhaeghe en Patricia Vierstaete
8-5-2007

Zijn pas terug en ook met een klein hartje vertrokken wegens vorige commentaren.Maar we zijn 100% tevreden teruggekomen.Je bent in Egypte en dan moet je je pas wel eens tonen.Voor alle duidelijkheid:wanneer je reist met een internationale pas heb je GEEN visum nodig.

Het hotel heeft een mooie ligging,prachtige kamers met uitzicht op zee en de binnenkoer met zwembaden.Het eten is zeer gevariëerd en iedereen vindt hier wel iets naar zijn zin .De bar is wat donker en koel maar je kan ook buiten zitten.Het weer is rond deze periode zeer aangenaam en s'avonds koelt het niet al teveel af.

De uitstap naar Petra en de avond bij de Bedouinen zijn veel te duur.Een plaats om 8 dagen goed uit te rusten en verder niets te doen.Op dat gebied een aanrader omdat er nog maar weinig te doen is in de omgeving (Sinaaiwoestijn).Prijs/kwaliteit zeer goed

Gereisd anders in mei 2007

aangekomen in de luchthaven veel zever over visa die je niet moet kopen als je in de sinai blijft en max 7 dagen blijft ze doen alles om je te doen betalen.mooi hotel service redelijk eerste dag bij aankomst konden we nergens nog iets te eten krijgen moesten wachten tot 1830 en het was 1700 en dat in een 5 st all in.eten zeer afwisselend naargelang de toevoer ideaal hotel om uitstappen te plannen weer zeer koud sneeuw in jeruzalem dit hotel is geen 5 sterren waard en geloof me we hebben al 6 maal egypte gedaan.

Gereisd anders in maart 2007

Reeds 10de maal verblijf in Egypte, eerste maal Taba, wat een succes !

Zeer charmant hotel, mooi afgewerkte kamers, mooi zeezicht, tof en gemakkelijk snorkelen, mooi strand met aangename ligzetels, lekker gevarieerd eten, klasse service (30 sec.om drank te krijgen !!), toffe zwembaden (1 zeezout, 1 groot niet verwarmd en 1 verwarmd zwembad), etc.

Zoals altijd zijn er toch enkele minpunten, vroeg opstaan om ligzetel te reserveren (hotel max. bezetting, verwarmd zwembad niet echt warm, en ... er zijn momenteel tot eind maart (?) werken aan de achterzijde van het hotel, dus probeer een kamer te verkrijgen in Blok 1, maar niet blok 2 (3de en 4de verdiep) indien je 's morgens niet wil gewekt worden om 6U30.

Wij zijn geweest met onze dochter van 5 jaar en zij heeft haar zeer goed geamuseerd in de Miniclub.

Wij gaan zeker terug !

Nog een toelichting. De werken aan de achterzijde van het hotel zijn tot eind maart 2008 !!! Toch belangrijk om weten

Gereisd anders in maart 2007

Wij zijn sinds vrijdag terug, en ik was eerlijk gezegd ook met een bang hart vertrokken na het lezen van de kritiek.

De inkom van het hotel - ondanks de 'open receptie' - was zeer mooi. Dat zegden zelfs gasten van de Hyat Regency.

De kamers inderdaad ruim, mooi en voldoende plaats om kleding weg te leggen. Het eten was lekker en voldoende gevarieerd. Het personeel vriendelijk, en wij hebben nooit moeten wachten op onze drank. Wij hebben daar nog 3 Belgische koppels leren kennen, en die waren ook tevreden. Eén minpuntje waren de hoge prijzen na 23u in de 'donkere' bar, en in het Aziatisch restaurant. Verder zeer goed verlof gehad, zouden zeker nog teruggaan.

Gereisd anders in februari 2007

Met een klein hartje vertrokken na het lezen van de beoordelingen.Echter reuze meegevallen. Zijn nochtans wat gewend.Reeds vele 5* hotels aangedaan en zeer kieskeurig op gebied van eten.

Ontvangst in hotel was prima. Tegen- overgestelde van onze rit vanaf de luchthaven (chaotisch).

Kamer zeer mooi, proper en ruim. Stand.kamer maar met een schitterend zeezicht.

Eten veel beter dan verwacht. Je moet je natuurlijk wel wat aanpassen, maar we vonden elke maaltijd zeker 1 of meerdere dingen die we lekker vonden. Grote variatie en nooit ziek geworden van het eten van rauwe groenten.

Service door personeel uitmuntend. Zeker nooit geen drank tekort. Zeer vriendelijk, zonder dat ze je het gevoel gaven op een fooi uit te zijn. Petje af voor die mensen.(gezien hun laag inkomen)

We vinden dat we zeker kwaliteit voor onze prijs gekregen hebben. Er bestaan ten slotte duurdere 5* hotels.

Gereisd anders in februari 2007

Dit is echt een prachtig hotel met alles erop en eraan. Ik ben van 12/02/07 - 19/02/07 geweest en het was echt een heel goede vakantie. Een aanrader voor iedereen die zich graag wil ontspannen en van goed weer houdt. Mooie kamers, heel vriendelijk, goed eten en een prachtige acomodatie met zicht op de bergen en op de Rode Zee. Vorig jaar ben ik naar The Ritz Carlton geweest in Charm el Sheik wat ook goed was maar Sofitel was wel stukken beter op alle vlakken. Ook kinderen kunnen zich er perfect amuseren, ook voor hen is een aparte acomodatie en speelclub voorzien. De bar 's avonds is heel gezellig en er is ook elke avond een show. Er is ook een watersportcentrum in de buurt waar je verschillende activiteiten zoals waterskieën, zeilen, duiken, bananenboot, enz. kunt uitoefenen. Echt heel tevreden.

Gereisd familie in februari 2007

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Taba Heights in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Taba Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.