Hotel Sofitel Taba Heights

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Taba Heights voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Sofitel Taba Heights in het Nederlands

ETEN : geen variatie steeds "chicken & beef", thema-avonden :idem, restaurant voor koppels open tot 22u reeds om 21u30 gevraagd restaurant te verlaten, trage of absoluut geen aanvulling van eetwaren en desserts, avondsnacks vanaf 23u : nooit iets van gemerkt, mediterraans restaurant : waar?, aziatisch restaurant te betalen geheel of gedeeltelijk, er was eetmogelijkheid in de naburige hotels zoals Mariott of Hyatt met enkel de verplichting om de dranken te betalen : niemand informeerde ons hierover, slechts laatste avond hebben wij dit vernomen, hostess Nele sprak enkel over 2 (wel de duurste) uitstappen, maar niet over die mogelijkheid? eigenaardige regeling in de hoofdbar, nl. vanaf 23u dranken te betalen (wisten we via de brochure van touroperator), maar dan begint pas de dansavond ( geldklopperij). Sofitel is volgens touroperator brochure beste all in-hotel in Taba Heights, hoe moet het dan zijn in de overige 4 hotels???

Gereisd met vrienden in november 2012

Heel gezellig hotel en lekker eten

M.M
29-8-2011

Hadden dit hotel gekozen om uitstappen te doen naar Jordaan en Israel en zijn er grandioos in geslaagd alsook het hotel zelf is een aanrader om te rusten en zo nu en dan eens te gaan snorkelen de zee is ook makkelijk toegankelijk voor kinderen . Wij zijn reeds 3 maal naar Egypte geweest en dit was de gezeligste vakantie tot nu toe we reizen met de VIP brochure van touroperator.

Gereisd met vrienden in maart 2010

oke maar niet wow

poechie
27-7-2011

wij verbleven eerste week juli.

Hotel en zwembaden prima maar de service in restaurant + eten ondermaats!

dit is geen vijf sterren, elke dag zelfde groenten, amper fruit, vlees was steeds in weinig smakende saus om dan nog te zwijgen van de onvriendelijke en vaak rondslepende opdieners.

Hier zit geen internationele toets in dat merk je in vele aspecten is jammer want kan top hotel zijn, alle faciliteiten zijn aanwezig.

De week was meer als voldoende goed maar niet super al beter gehad in andere egyptische hotels!

Gereisd met vrienden in juli 2011

aanrader

Eddy
26-6-2011

14 dagen verbleven in hotel Sofitel(5tot19 juni).Kamers groot en schoon werden elke dag mooi schoon gemaakt.Uitstappen naar Petra en Israel gedaan zeker de moeite waard.(Petra 227 en Israel 135 euro). Ook Dahab gedaan is de moeite niet waard. Eten de eerste week heel goed,de tweede week iets minder maar nog niet slecht.Elke dag ander thema.Strand mooi maar veel wind.Sofitel is een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Voor herhaling vatbaar

Philippe
1-2-2011

Zeker voor herhaling vatbaar. Wij verbleven er van 21.01.11 tot en met 28.01.11 dus net voor de rellen in caïro in alle hevigheid losbarstten. In Taba zelf was daar niks van te merken.

Prima hotel met zeer mooie kamers, prachtige ligging en lekker eten, naar het schijnt hebben ze een nieuwe Franse kok en is het eten afgestemd op Westerlingen, wij hadden in ieder geval keuze genoeg en genoeg variatie ( onze 3de maal in Egypte waarvan Sofitel tot ons beste hotel werd uitgeroepen )

Wie naar Taba reist moet weten dat er buiten het hotel niet veel te beleven valt, deze bestemming kies je als rustvakantie en naar Egyptische normen is dit een prima hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Matig

Deef S.
16-11-2010

Om te beginnen.....zijn wij 's nachts aangekomen aan het hotel. Een welkomsdrankje was er niet....

Het inchecken duurde ook al langer dan normaal want er was maar 1 persoon aan de receptie.

Eenmaal de kaarten gekregen voor de kamers, dus op zoek naar de kamers. Aangekomen bij de kamer blijkt dat de kaarten niet werkten. Dus terug naar de receptie om dit in orde te maken. Jaja...om 4u 's morgens!!!

Na goed uitgerust te zijn en een paar luttele uurtjes te hebben geslapen dus maar vlug een ontbijt gaan nemen. Wel....de restjes hebben we mogen eten.

Niet getreurd, we moeten het immers een kans geven. Maar bij het middagmaal ging ik volledig door het lint. Hotel was volboekt, waardoor er 's middags in groepen moest gedineerd worden!! Weeral geen probleem, maar eenmaal aan tafel hadden we al vlug door dat het eten niet of nauwelijks te verteren was!

Was dit een Sofitel hotel waar iedereen vol lof over spreekt...???

Egypte.....dit nooit meer!!

Gereisd met vrienden in november 2010

een degelijk hotel

dejakken
28-2-2010

mooi hotel ,eten nogal eenzijdig , cocktails nooit hetzelfde en in verkeerde glazen vriedelijke bediening, mooie grote propere kamers ,excursie naar petra nogal prijzig 180 euro en nog een goede raad ga niet eten bij chez pascal want zelfs de kreeft was verbrand en val uw wcbril niet kapot want deze moet je betalen en verbrand uw lakens niet want ook deze zijn prijzig en wanneer je een message onder je deur krijgt is dit geen massage zoals sommigen denken .

Gereisd met vrienden in februari 2010

Mooi en goed hotel

Eveline
15-1-2010

Zeer mooie ligging, het hotel zelf is zeer mooi, mooie zwembaden, kamer in orde, enkel weinig stroom op het water in de douche, eten matig weinig variatie en niet altijd smaakvol.

Gereisd met vrienden in januari 2010

fantastisch

Van der veken
29-11-2009

een top hotel op een droom locatie !!!

Nog nooit meegemaakt dat het personeel in een hotel zo vriendelijk en attent waren als in Sofitel Taba. Elke dag een ander thema voor de maaltijden en steeds met zeer

veel smaak klaar gemaakt.Prachtige ruime kamers, die onberispelijk schoon werden gehouden.

Een onvergetelijke vakantie beleefd !!!

Gereisd met vrienden in november 2009

een topper

Van der veken
29-11-2009

een ongeloofelijk mooie ligging en

heel vriendelijk en attent personeel.

Gereisd met vrienden in november 2009

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Taba Heights in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Taba Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.