Hotel Sofitel Taba Heights

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Taba Heights voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Sofitel Taba Heights in het Nederlands

Schitterend hotel, een aanrader!

Alegris - Bats
11-7-2012

Prachtig hotel! Buiten het hotel is er niet veel te zien, maar Uptown is de moeite om wat aankopen te doen... En niet duur. Het personeel is heel vriendelijk, een klein probleem dat zich voordeed werd (bijna) direct door de front desk manager (mr. Ahmed Gaber) op meer dan bevredigende wijze opgelost!!!! Klasse! Qua prijs/kwaliteit is dit ook goed! Het eten is in buffetvorm, en er is altijd wel iets waar je je gading in vindt... De kamers zijn zeer mooi en verzorgd, en worden dagelijks schoongemaakt. Handdoeken worden ook elke dag vervangen, al moet je wel zien dat je evenveel handdoeken terugkrijgt dan dat je er klaarlegt om te vervangen, daar durven ze wel eens naast tellen... Elke avond valt er wel wat te beleven, avondprogramma, of gezellig iets drinken in een van de bars... Kortom, wij zijn hier nu bijna een week, en met nog een week te gaan, mag ik al wel spreken van een schitterend hotel en een zéér geslaagde vakantie!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Ruim opgezet hotel. Ruime verzorgde kamers. Vriendelijk personeel. Meerdere grote zwembaden. Rustig in hotel alsook bij zwembaden en strand. Mooie snorkelmogelijkheden direct bij strand. Zwembaden, strand, kamers, restaurant worden allemaal elke dag goed schoongemaakt. Enige minpuntje is een beetje het eten. Wel veel keuze maar niveau duidelijk onder wat we in europa zijn gewend. Op het park rijd een gratis busje elke 20min tussen de 5 hotels en een klein dorpje met restaurants en souvenir shops. Uitstapjes met zeilboot inclusief duik initiatie, naar Jeruzalem en woestijn safari zijn zeer zeker de moeite waard. Bij de winkels word je gevraagd om te kijken maar als je zegt geen interesse te hebben dan word je ook niet verder lastiggevallen. Egyptenaren overal vriendelijk tot zeer vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

nooit meer

van welden kurt
29-7-2011

hebben daar verbleven van 17/07/11 tot 28/07/11. Bij je aankomst krijg je een al-inn bandje rond je arm, ze wijzen je kamer aan en zeggen dat je iets kan eten in het restaurant beneden. Zit dit vol met lokale bevolking die totaal geen opvoeding uitstraalt. Mega zwembaden maar vol met lokale bevolking met hun kleren aan (godsdienst). Gedurende ons verblijf constant dezelfde bufetten. Gelukkig beschikten ze over een silence pool voor enkel volwassenen en daar weren ze de lokale bevolking. Dit redde enigszins onze vakantie. Na 7 jaar egypte een echte teleurstelling.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

de perfecte plek in egypte

ron
9-7-2009

wat een prachtige locatie en een geweldig hotel is sofitel in taba heigh.als je hier op strand zit kan je maar niet genoeg krijgen van de bergen rondom dit hotel.

je heb hier een prachtig prive rif voor het hotel,en nog de mogelijkheid om van 3 andere pieren gebruik te maken voor meer prachtige snorkel plekken.

deze locatie is zeer geschikt voor een trip naar petra of naar israel met de dode zee (wat een geweldige ervaring is om hier in te liggen) en jerusalem.

voor deze tours en een verblijf in de sinai heb je geen visum nodig in egypte.(wil je een safari in de woestijn of een boottocht maken dan kun je beter een visum nemen).

nogmaals wat een fantastische vakantie hebben we hier gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009
2008

Perfecte Vakantie

Peter, Mila en Anja
22-8-2008

2 weken in sofitel zeer goed bevallen, service goed, geen problemen met eten ondanks de drukte in het hotel, maximaal 3 minuten moeten wachten voor een tafel, ontbijt kon wel beter, geen variatie. personeel meer dan goed, doen alles voor je, zelfs zonder fooi. Kamers meer dan goed, airco ook zonder problemen. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in augustus 2008
2007

Dit is echt een prachtig hotel met alles erop en eraan. Ik ben van 12/02/07 - 19/02/07 geweest en het was echt een heel goede vakantie. Een aanrader voor iedereen die zich graag wil ontspannen en van goed weer houdt. Mooie kamers, heel vriendelijk, goed eten en een prachtige acomodatie met zicht op de bergen en op de Rode Zee. Vorig jaar ben ik naar The Ritz Carlton geweest in Charm el Sheik wat ook goed was maar Sofitel was wel stukken beter op alle vlakken. Ook kinderen kunnen zich er perfect amuseren, ook voor hen is een aparte acomodatie en speelclub voorzien. De bar 's avonds is heel gezellig en er is ook elke avond een show. Er is ook een watersportcentrum in de buurt waar je verschillende activiteiten zoals waterskieën, zeilen, duiken, bananenboot, enz. kunt uitoefenen. Echt heel tevreden.

Gereisd familie in februari 2007

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Taba Heights in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Taba Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.