Hotel Sofitel Taba Heights

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Taba Heights voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sofitel Taba Heights in het Nederlands

2008

Perfecte Vakantie

Peter, Mila en Anja
22-8-2008

2 weken in sofitel zeer goed bevallen, service goed, geen problemen met eten ondanks de drukte in het hotel, maximaal 3 minuten moeten wachten voor een tafel, ontbijt kon wel beter, geen variatie. personeel meer dan goed, doen alles voor je, zelfs zonder fooi. Kamers meer dan goed, airco ook zonder problemen. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in augustus 2008
2007

Dit is echt een prachtig hotel met alles erop en eraan. Ik ben van 12/02/07 - 19/02/07 geweest en het was echt een heel goede vakantie. Een aanrader voor iedereen die zich graag wil ontspannen en van goed weer houdt. Mooie kamers, heel vriendelijk, goed eten en een prachtige acomodatie met zicht op de bergen en op de Rode Zee. Vorig jaar ben ik naar The Ritz Carlton geweest in Charm el Sheik wat ook goed was maar Sofitel was wel stukken beter op alle vlakken. Ook kinderen kunnen zich er perfect amuseren, ook voor hen is een aparte acomodatie en speelclub voorzien. De bar 's avonds is heel gezellig en er is ook elke avond een show. Er is ook een watersportcentrum in de buurt waar je verschillende activiteiten zoals waterskieën, zeilen, duiken, bananenboot, enz. kunt uitoefenen. Echt heel tevreden.

Gereisd familie in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Taba Heights in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Taba Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.