Hotel Sofitel Taba Heights

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Taba Heights voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sofitel Taba Heights in het Nederlands

2007

Het is een hotel wat erg mooi opgezet is, helaas is er van

Betty Derks-van der Wal
17-12-2007

Het is een hotel wat erg mooi opgezet is, helaas is er veel achterstallig onderhoud. Doodzonde van zo'n hotel. De kamers liggen prachtig met uitzicht op zee, wakker worden met een mooie zonsopgang wat wil je nog meer. Er zijn veel onbenutte ruimtes waardoor het hotel een ongezellige indruk maakt.

Gereisd zakelijk in december 2007

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Taba Heights in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Taba Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.