Hotel Sofitel Taba Heights ****

Review geschreven door Andrea

Rustig en mooi hotel

Andrea,
5-1-2013

Over het algemeen valt het hotel goed mee. De kamers zijn ruim en verzorgd + zeezicht. Het is zeer mooi en het zwembad en de tuinen zijn zeker goed verzorgd. Om te snorkelen is het er ook aangenaam, wij hebben zelfs een zeeschilpad gespot. Doch bij de Hyatt is het dieper en qua soorten wat uitgebreider.

Er zijn ook enkele minpuntjes:

- ondanks dat we de poets"vrouw" ieder dag fooi achterlieten was onze kamer toch niet altijd even goed gepoetst

- het vroeg opruimen van oa ligstoelen en de terassjes was niet aangenaam als je nog eens wou genieten van een gezellig babbeltje of de laatste zon

- animatie was beperkt maar ze deden hun best

- eten ALTIJD chicken en beef, de laatste dag konden wij het zelfs niet meer ruiken.

- op 2 personen na vonden wij het personeel helemaal niet vriendelijk

- uitstap Israël onmogelijk

- Taba zelf stelt niet veel voor

Ondanks alles ideaal om te rusten met veel zon, zee, wind en strand

Aanrader? Ja, als je rekening houdt met bovenstaande puntjes.

Gereisd met partner in september 2012