Hotel Sofitel Taba Heights ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door MyriamC

Had hier veel meer van verwacht!

MyriamC,
27-11-2012

Mooi complex met veel open ruimte rond de zwembaden die rechtstreekse toegang geven tot het strand. Ruime kamers met Californian king bed, nette badkamer met prettige inloopdouche. Kamers in blok 1 en 2 zijn wel wat gedateerd.

Zeer ongezellige en donkere eetzalen en vooral het 'restaurant' aan de zwembaden leek meer op een fabriekskantine. Ook de bar was donker en helemaal niet uitnodigend. Gelukkig hebben we altijd kunnen buiten zitten om te eten en borrelen.

Het eten was echt beneden alle peil. Alle dagen hetzelfde en slecht bereid. Taai en droog vlees/kip, platgekookte vis en groeten, ... Ik heb eigenlijk alleen maar brood, tomaten en komkommer gegeten.

Voor de kamers beoordeel ik dit hotel op 4*, voor het eten op 2.5*.

Nota: wij zijn al minstens 10 keer naar Egypte geweest in all inclusive, maar zo slecht hebben we nog nergens gegeten.

Gereisd met partner in november 2012