geen variatie in het eten en gebrek aan hotelinfo

Review geschreven door RIK COPPENS

geen variatie in het eten en gebrek aan hotelinfo

RIK COPPENS,
22-11-2012

ETEN : geen variatie steeds "chicken & beef", thema-avonden :idem, restaurant voor koppels open tot 22u reeds om 21u30 gevraagd restaurant te verlaten, trage of absoluut geen aanvulling van eetwaren en desserts, avondsnacks vanaf 23u : nooit iets van gemerkt, mediterraans restaurant : waar?, aziatisch restaurant te betalen geheel of gedeeltelijk, er was eetmogelijkheid in de naburige hotels zoals Mariott of Hyatt met enkel de verplichting om de dranken te betalen : niemand informeerde ons hierover, slechts laatste avond hebben wij dit vernomen, hostess Nele sprak enkel over 2 (wel de duurste) uitstappen, maar niet over die mogelijkheid? eigenaardige regeling in de hoofdbar, nl. vanaf 23u dranken te betalen (wisten we via de brochure van touroperator), maar dan begint pas de dansavond ( geldklopperij). Sofitel is volgens touroperator brochure beste all in-hotel in Taba Heights, hoe moet het dan zijn in de overige 4 hotels???

Gereisd met vrienden in november 2012