Hotel Sofitel Taba Heights ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jansenjan

Perfect als je is wil dieeten

Jansenjan,
20-11-2012

zeer mooie ligging maar daar is het mee gezegd wijnig keuze aan buffet eten is veeel te koud alee dat wat warm moet zijn toch bergen koude groenten service trekt op niks als buffet leeg is moet je zelf bij vragen ze kijken liever naar de andere kant het à la Carter restaurant is da nog tegen betaling drank alleen lokaal al de rest tegen betaling wij zijn geen viesneuzen maar als je alles goed bekijkt na 3 jaar wil ik binnen nog eens 3jaar komen kijken als je eend of kip eet rekening houden dat je er zelf alle beendren nog moet uithalen. Het is knap maar als je dit wil eten beter naar lunchgarden wij nooit meer we hadden voor vertrek ook gekeken naar beoordeling van anderen maar hadden beter die slechtste geloofd en naar ergens anders gegaan

Gereisd met partner in oktober 2012