Dit is echt een prachtig hotel met alles erop en eraan

Review geschreven door Dominique

Dit is echt een prachtig hotel met alles erop en eraan

Dominique,
20-2-2007

Dit is echt een prachtig hotel met alles erop en eraan. Ik ben van 12/02/07 - 19/02/07 geweest en het was echt een heel goede vakantie. Een aanrader voor iedereen die zich graag wil ontspannen en van goed weer houdt. Mooie kamers, heel vriendelijk, goed eten en een prachtige acomodatie met zicht op de bergen en op de Rode Zee. Vorig jaar ben ik naar The Ritz Carlton geweest in Charm el Sheik wat ook goed was maar Sofitel was wel stukken beter op alle vlakken. Ook kinderen kunnen zich er perfect amuseren, ook voor hen is een aparte acomodatie en speelclub voorzien. De bar 's avonds is heel gezellig en er is ook elke avond een show. Er is ook een watersportcentrum in de buurt waar je verschillende activiteiten zoals waterskieën, zeilen, duiken, bananenboot, enz. kunt uitoefenen. Echt heel tevreden.

Gereisd familie in februari 2007