Hotel Sofitel Taba Heights

Hotel Sofitel Taba Heightssterstersterster

8.3Fantastisch

Egypte, Egypte, Taba (Taba Heights)

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Taba Heights voor je op een rij gezet:

• All inclusive
Tonen op kaart

107 reviews over Hotel Sofitel Taba Heights

• 9Paul sels26-07-2013

Prachtig ressort

Wij verbleven in dit hotel van 16/06/2013 tot 30/06/2013 Geweldig verblijf gehad. Hotelcomplex met zijn zeven zwembaden is prachtig. Eten zeer gevarieerd, personeel zeer vriendelijk, kamers perfect in orde. De moeite waard om hier uw verlof in alle rust door te brengen. Er zijn misschien wat weinig nevenactiviteiten. Uitstappen naar Israel en Jordanie mogelijk doch prijzig. De moeite waard om terug te bezoeken. Let wel dat het er warm kan zijn in de zomerperiode.

Gereisd in juni 2013

• 8m22-07-2013

goed

goed hotel goed eten niet ziek geworden kamer ok gebouw te groot te ver lopen naar de kamer duiken niet fantastisch, zand dat door regen af de bergen spoelt maakt het koraal kapot goed om te rusten

Alleen gereisd in november 2012

• 9Ruud Daanen20-05-2013

Een fantastisch, goed verzorgd hotel

De mensen in dit hotel doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het hotel heeft een fraaie architectuur mooie kleuren en er is niets kapot, vies of onverzorgd. Het eten is prima, het is makkelijk om op of aanmerkingen te maken en het zal ergens anders vast en zeker beter zijn maar je zit hier wel aan de rand van de beschaving, dus petje af hoe ze het hier allemaal managen. De drank is prima en je hebt alleen aan de strandtenten geen wijn maar wel tijdens de maaltijden en de gehele dag op het fantastische terras onder de toren. Het is een echt volwassenen hotel en geen echte plek voor kinderen. Wij gaan zeker terug in de nabije toekomst.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Evy13-05-2013

Prachtig resort

Zijn voor een weekje naar dit prachtig resort geweest ,ondanks de negatieve waarderingen was dit voor ons een super mooi hotel met prachtige zwembaden ,mooie en verzorgde kamers met zeezicht en groot balkon , Het buffet was gevarieerd en lekker inderdaad horen er stoofpotjes bij , maar je bent in Egypte en mag dus ook geen biefstuk verlangen ,om de 2 dagen was er BBQ.,en het onbijt was heel gevarieerd ! We hebben nog vele andere hotels bezocht maar sofitel was een uitschieter op alle gebied . Een rustig hotel om lekker te relaxen met zon zee en strand Ik ga er zeker terug .!!

Gereisd met partner in april 2013

• 7Andrea05-01-2013

Rustig en mooi hotel

Over het algemeen valt het hotel goed mee. De kamers zijn ruim en verzorgd + zeezicht. Het is zeer mooi en het zwembad en de tuinen zijn zeker goed verzorgd. Om te snorkelen is het er ook aangenaam, wij hebben zelfs een zeeschilpad gespot. Doch bij de Hyatt is het dieper en qua soorten wat uitgebreider. Er zijn ook enkele minpuntjes: - ondanks dat we de poets"vrouw" ieder dag fooi achterlieten was onze kamer toch niet altijd even goed gepoetst - het vroeg opruimen van oa ligstoelen en de terassjes was niet aangenaam als je nog eens wou genieten van een gezellig babbeltje of de laatste zon - animatie was beperkt maar ze deden hun best - eten ALTIJD chicken en beef, de laatste dag konden wij het zelfs niet meer ruiken. - op 2 personen na vonden wij het personeel helemaal niet vriendelijk - uitstap Israël onmogelijk - Taba zelf stelt niet veel voor Ondanks alles ideaal om te rusten met veel zon, zee, wind en strand Aanrader? Ja, als je rekening houdt met bovenstaande puntjes.

Gereisd met partner in september 2012

• 9martine Naudts02-12-2012

Echte aanrader !

Wij hebben geen enkele opmerking over onze vakantie : alles was top : het hotel, de accomodatie, de zwembaden, de restaurants, het eten, de service, de bediening... Het is er ook heel rustig, ook 's avonds, wat getuigt voor respect voor de mensen die hier komen uitrusten ! We komen zéker nog terug !

Gereisd met partner in november 2012

• 7MyriamC27-11-2012

Had hier veel meer van verwacht!

Mooi complex met veel open ruimte rond de zwembaden die rechtstreekse toegang geven tot het strand. Ruime kamers met Californian king bed, nette badkamer met prettige inloopdouche. Kamers in blok 1 en 2 zijn wel wat gedateerd. Zeer ongezellige en donkere eetzalen en vooral het 'restaurant' aan de zwembaden leek meer op een fabriekskantine. Ook de bar was donker en helemaal niet uitnodigend. Gelukkig hebben we altijd kunnen buiten zitten om te eten en borrelen. Het eten was echt beneden alle peil. Alle dagen hetzelfde en slecht bereid. Taai en droog vlees/kip, platgekookte vis en groeten, ... Ik heb eigenlijk alleen maar brood, tomaten en komkommer gegeten. Voor de kamers beoordeel ik dit hotel op 4, voor het eten op 2.5. Nota: wij zijn al minstens 10 keer naar Egypte geweest in all inclusive, maar zo slecht hebben we nog nergens gegeten.

Gereisd met partner in november 2012

• 7RIK COPPENS22-11-2012

geen variatie in het eten en gebrek aan hotelinfo

ETEN : geen variatie steeds "chicken & beef", thema-avonden :idem, restaurant voor koppels open tot 22u reeds om 21u30 gevraagd restaurant te verlaten, trage of absoluut geen aanvulling van eetwaren en desserts, avondsnacks vanaf 23u : nooit iets van gemerkt, mediterraans restaurant : waar?, aziatisch restaurant te betalen geheel of gedeeltelijk, er was eetmogelijkheid in de naburige hotels zoals Mariott of Hyatt met enkel de verplichting om de dranken te betalen : niemand informeerde ons hierover, slechts laatste avond hebben wij dit vernomen, hostess Nele sprak enkel over 2 (wel de duurste) uitstappen, maar niet over die mogelijkheid? eigenaardige regeling in de hoofdbar, nl. vanaf 23u dranken te betalen (wisten we via de brochure van touroperator), maar dan begint pas de dansavond ( geldklopperij). Sofitel is volgens touroperator brochure beste all in-hotel in Taba Heights, hoe moet het dan zijn in de overige 4 hotels???

Gereisd met vrienden in november 2012

• 5Jansenjan20-11-2012

Perfect als je is wil dieeten

zeer mooie ligging maar daar is het mee gezegd wijnig keuze aan buffet eten is veeel te koud alee dat wat warm moet zijn toch bergen koude groenten service trekt op niks als buffet leeg is moet je zelf bij vragen ze kijken liever naar de andere kant het à la Carter restaurant is da nog tegen betaling drank alleen lokaal al de rest tegen betaling wij zijn geen viesneuzen maar als je alles goed bekijkt na 3 jaar wil ik binnen nog eens 3jaar komen kijken als je eend of kip eet rekening houden dat je er zelf alle beendren nog moet uithalen. Het is knap maar als je dit wil eten beter naar lunchgarden wij nooit meer we hadden voor vertrek ook gekeken naar beoordeling van anderen maar hadden beter die slechtste geloofd en naar ergens anders gegaan

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10dewitz kurt09-10-2012

Alles was perfect een aanrader

Wie dit hotel niet goed vind is hier volgens ons niet geweest, het eten was zeer goed ,kamer was ook perfect,personeel zeer vriendelijk en behulpzaam zou dit hotel ander iedereen willen voorstellen wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in september 2012

3 tips over Hotel Sofitel Taba Heights

• MyriamC, 21-11-2012

Boek een kamer met zeezicht, want de tuin stelt niet veel voor. Ga een keer eten bij een van de andere hotels (dine around systeem). Wij hebben bij de Hyatt gegeten en bij de Marriott. De Hyatt was een stuk beter dan de Sofitel, de Marriott was zelfs nog slechter.

• Andrea, 05-01-2013
    • uitstapje met de jeep in de Sinaï woestijn -snorkelen bij de Hyatt
    • neem eigen snorkelmateriaal mee
    • neem voldoende dollars mee voor fooien, die wel degelijk verwacht worden. Probeer ook metgepast geld te betalen

• Alexandra, 05-06-2012

Misschien het aangenaamst buiten het hoogseizoen.

4 vragen over Hotel Sofitel Taba Heights

• anneke, 19-07-2012

Kapsalon

Kunnen jullie me zeggen of er ook een kapsalon is in het hotel?

MyriamC, 21-11-2012

Neen, er is geen kapsalon.

• tasja, 18-03-2012

vraagjes ivm hotel SOfitel + weer eind maart

Wij vertrekken op 27 maart voor een weekje naar sofitel. Ik lees af en toe dat er een felle wind is. Is dit ook voor deze perode ? Warm genoeg toch om te zonnen,zwemmen en snorkelen ?

Hoe is de all in ? Lekkere snacks, hapjes Is er vers fruitsap te verkrijgen (betalend) Hoe is de haman, sauna, fitness, tennistereinen ?

Alvast dank,

martine Naudts, 02-12-2012

Er staat altijd wel wat wind, maar er is goede bescherming voorzien op het strand. De all-in formule vonden wij schitterend ; snorkelen perfect mogelijk en je kan de accomodatie daarvoor huren op het strand ; vers fruitsap is tegen (kleine) betaling, net als de nespresso's; wij hebben er 7 dagen op rij gefitnest, maar voor de sauna hebben we geen tijd genomen : het was warm genoeg over dag !

• viviane.verwimp, 17-11-2011

rolstoel

Is het hotel gemakkelijk voor oude mensen,mijn moeder is 86j en moeilijk te been.trappen is dus niet gemakkelijk.En daar door hebben wij een rolstoel bij. groetjes

Viviane

• De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages