Hotel Paradise Resort

84 reviews over Hotel Paradise Resort in het Nederlands

rotslecht

boyaert
21-1-2013

We hebben gedurende onze volledige vakantie elke dag koud water gehad om ons te wassen. En alsof dit nog niet erg genoeg was, was het water bruin gedurende de hele vakantie. Wij hebben hier dagelijks melding van gedaan maar oplossingen kwamen er niet. Ook de sanitaire hygiëne liet te wensen over.

Gereisd met partner in december 2012

eten:weinig gevarieerd aanbod.koud eten.Pizza om iemand mee dood te kloppen, niet gaar.vuil servies, stinkende glazen.dranken lauw ipv koel

slechtse massage. Terwijl je daar ligt, zijn bouwvakkers aan het slijpen en boren. Opdringerige mensen.kamers:niet proper.Bad en bedlinnen grauw, ruikt niet fris.20min moet de kraan lopen om warm water te hebbenWC spoelt amper door..terras moet je hinkelen tussen de vogeluitwerpselen.1 stopcontact werkte en een tweede dankzij mijn internationale stekker die ik mee had .alleen winkel in het hotel waar alleen chips te verkijgen is.TIP: neem sloten immodium mee. Aarzel vooral niet om klachtenformulier in te vullen bij touroperator. Buiten seizoen heb je maar keuze tss 2 schotels en geen buffet.Kinderclub:vervallen chalet.Uitstappen peperduur bv Petra 194€,Koop nooit DVD van te snorkelen:25€ maar slechte kwaliteit en je wordt zeeziek van de beelden

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Meer van verwacht..

Lize en Brecht
14-10-2012

Hotel is mooi, maar verouderd en veel minder groen dan op de foto's.

Kamer: veel kleiner, en toch anders dan op de foto, kleine beestjes naast bad en op toiletpapier gevonden..

Zwembad: vuile rand, en op plaats waar er verlichting moet komen is er gene, en ligt de bedrading gewoon los in het water. Slechts 1 diep zwembad en 1 ondiep zwembad, maar was genoeg. Niet overbevolkt.

Eten: groot en ruim aanbod, maar meestal niet lekker (behalve de pasta). Groot aanbod maar wel steeds dezelfde dingen. Niet echt vernieuwend dus.

Bediening: heel goed

Animatie: eerder aan de zwakke kant. Doen wel hun best, maar activiteiten zijn niet zo aantrekkelijk en vele mensen doen niet mee. Shows zijn eentonig.

Uitstappen: leuk, maar duur. Bv Petra: €210 pp, prijs/kwaliteit: bezoektijd aan Petra was te kort (3u)

Bars: bij één bar moesten we 40ep bijbetalen om er iets te kunnen drinken terwijl we een all-inclusive hadden..

Kortom: te veel betaald voor wat het maar is.

Gereisd met partner in september 2012

Aanrader voor rustzoekers

Jacobs
11-2-2012

Uitstekend hotel met prima service. Het personeel is er heel vriendelijk! Aan de receptie staan ze steeds voor je klaar en ook in het restaurant wordt je altijd met de glimlach onthaald. Op het eten hebben wij helemaal niets aan te merken. Er is niet ontzettend veel variatie gedurende de week, maar dit stoorde ons niet. De kamers werden alle dagen goed gepoetst, maar zijn wel wat verouderd (zoals bv. de badkamer)

Het hotel ligt wel buiten een centrum, dus winkeltjes doen is er niet bij.

De excursies zijn best duur (bv. 210 euro pp. voor Petra) en je bent heel lang onderweg. De jeepsafari is wel een aanrader!

Taba is een goede vakantiebestemming maar niet de locatie om vaker naartoe te gaan, maar als je gaat is Radisson zeker een uitstekend hotel!!

NIET boeken via touroperator!! We hebben 16u op de luchthaven van Amsterdam doorgebracht zonder enige communicatie van de touroperator! Geen communicatie, geen duidelijkheid! Niets!

Gereisd met partner in februari 2012

goede prijs/kwaliteitverhouding

Luc
14-12-2011

Het betreft een groot complex met mooi, grote kamers die dagelijks keurig gekuisd worden. De infrastructuur is wel wat verouderd. Zeer vriendelijk personeel ter plaatse. Het eten viel wat tegen. Ontbijt was super, middagmaal was best OK, maar 's avonds was het eten vaak lauw, ook al ging je vroeg eten. Er is een mooi rif voor het hotel om te snorkelen. De animatoren waren best OK en deden echt hun best. Het zwembad was niet verwarmd (+- 19°C). Het zeewater was veel warmer, terwijl de touroperator brochure aangaf dat het water verwarmd was. Ter plaatse excursies naar Mozesberg, Israel en Petra geboekt. Deze waren duur maar mooi maar ik was absoluut niet tevreden over touroperator. Voor Petra hadden ze mij vergeten op de lijst te zetten, dus veel problemen aan de grens gehad. Voor de Mozesberg hadden ze mij de verkeerde dag doorgegeven en voor Jeruzalem waren ze ons heel gezelschap doodleuk vergeten aan het hotel. Moest normaal 361 € betalen, doch mastercard afrekening was 376 €. Schande

Gereisd alleenreizend in november 2011

super hotel, spijtig van het slecht eten

de lie werner
10-10-2011

ik ben pas terug, het was een heel gezellig hotel maar het eten trok op niets, een heel week overleeft op het ontbijt en het dessert. op gebied van eten geen 5* waard. de rest van het hotel is wel in orde. een mooie ruime kamer, goede bedden, zeer vriendelijk personeel.

taba zelf is enkel een goede bestemming voor rust, want er is buiten het hotel niets. u moet 1u30 rijden voor een klein stadje te bereiken en dat stelde ook niet veel voor. eventuele trip naar Jordanië is heel duur -/+ € 210 pp en voor naar Israel heb je een reispas nodig en gaat zeer moeizaam aan de grens. waar je voor alles en nogal taks moet betalen.

de quad safari in taba was wel leuk.

Gereisd met partner in oktober 2011

1 keer en de laatste keer !

De Bondt Sven
27-4-2011

Heb al betere hotels gedaan in Egypte ! Slecht eten altijd kip , rijst , pizza en soms is pasta . Drinken bijna altijd te warm . Gevaalijk zwembad de stenen van het zwembad snijden . De kamer zijn wel niet de moderenste maar is wel ruim . Heb beste is gewoon de omgeving die is gewoon Prachtig .

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

om zeker nog eens terug te gaan!

groffils nicole
14-12-2010

wie rust zoekt zal dat hier zeker vinden.

vriendelijk, behulpzaam en nooit opdringerig personeel. Als r een probleem is, zal dit onmiddellijk verholpen worden. Kamers ruim en proper. Eten heel lekker.Alles vers,mooi gepresenteerd,ruim aanbod. Buitenkeuken (BBQ en thema-food) heel erg leuk. Prettig buiten op t terres eten.

In 2010 twee keer bezocht (mei en oktober)en we willen in 2011 zeker terug!Massages zijn n aanrader (zeker s avonds op t strand!)

Uitstappen zijn zeer interessant, maar ook wel zeer vermoeiend(eigen keuze)

MAAR WIJ GAAN ZEKER TERUG!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

nonchalant 4 * hotel met heerlijke desserts

cd, jl, md, fdl, sdl, mdl en hd
12-11-2010

Heerlijke vakantie gehad met de familie : 27 -> 31°. Goed gesnorkeld vlak voor 't hotel : lionfish, schildpadden, ray, Nemo, unicorn,... Wel veel russen, maar die hadden toch manieren. Petra bezocht en boottocht naar Pharaon Island. Vriendelijk personeel, altijd snel geholpen en zeer kindvriendelijk. Kamers misschien iets verouderd : wij hadden 2 familiekamers : zeer ruim en BVN op de tv. Luchthaven Taba wel veraf : 1,5 u rijden zonder de tijd te tellen om in andere hotels mensen af te zetten. Mooi zwembad, maar veel op 't strand gezeten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Radisson Blu Resort is zeker geen 5sterren en de naam Resort niet waardig!!!!

Het hotel heeft een heel mooie infrastructuur maar is verouderd en totaal niet goed onderhouden!!De service in het restaurant is alles behalve,eten soms koud,weinig keuze van eten.Er zijn te weinig bars en toiletten en zeker te weinig personeel!!!

De toegang tot de zee om te snorkelen is ook niet ideaal.Dit hotel is zeker niet goed voor mensen die moeilijker te been zijn.

Toen er na enkele dagen een nieuwe verantwoordelijke kwam was het niet slechter maar toch zeker niet zoals ik gewoon ben!!!

Ik zou Taba enkel en alleen als bestemming aanraden als je een uitstap wil maken naar Jordanië en Israël want ik hoorde van heel weinig hotels op Taba positieve dingen!!

Gereisd met vrienden in september 2010

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.