Hotel Mövenpick Resort

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag22°11°
Hotel Mövenpick Resort
7,7

154 reviews over Hotel Mövenpick Resort in het Nederlands

met enkele aanpassingen een top-hotel

harry de buyser
7-12-2010

wat betreft ligging, accomodatie, vriendelijkheid , service en kamers een 5 sterren locatie, maar ... wat een ramp in het hoofdrestaurant. Hadden er vooraf 5 dagen rondreis opzitten in Jordanie, in echte 5 sterren hotels, en het verschil was enorm. Wat een chaos en rommel in het main restaurant.

Hebben direkt de food-manager aangesproken, en ik moet zeggen: wij werden gehoord en de resterende dagen zagen we een duidelijke verbetering.

Zijn zelf in all-in steeds naar de Sea Shells geweest, daar was het eten wel lekker, warm en de service prima.

En nog even dit, wanneer men van elf uur 's morgens tot 's nachts een massa ijskoude drank naar binnen giet - alcoholische bij voorkeur want het is immers toch all-in - dan moet men niet verwonderd zijn dat maag en darmen protesteren.Kortom, voor ons is er geen enkele reden om niet meer terug te gaan naar dit resort.

Gereisd met partner in november 2010

Zeker een aanrader

Libeer Patrick
24-11-2010

Ik begrijp al die negatieve kritiek niet.Lokatie is zeer goed,kamers zeer groot en goed onderhouden(hadden maar een promo kamer !!)Eten was zeer goed en afwisselen.Dat er soms eens iets bij was dat minder warm was,gebeurd in alle Hotels met groot keuken.Ik betreur het het feit dat mensen echt onrealistische feiten opgeven,dit maakt de waarde van dit forum onbetrouwbaar.De beoordeling in de reisbrochure is zeer correct.

Gereisd met vrienden in november 2010

commentaren kloppen gedeeltelijk...

silvia
17-11-2010

Wij zijn net terug van 12 dagen Mövenpick en hebben een leuke vakantie gehad. Het domein, hotel en de kamers zijn zeer ruim, netjes en aangenaam. Aan het strand moet je er vroeg bij zijn om je handdoeken te leggen of je hebt geen plaats meer. Het animatieteam is aangenaam en vriendelijk. De avondactiviteiten zijn enorm beperkt, ook het zogezegde amfitheater is zeer basic en leent zich niet tot uitgebreide shows. En dan het eten: ik ben al meerdere keren op reis geweest in Egypte, Turkije, Tunesië, Marrokko,... Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat de spijsvertering altijd een beetje moet aanpassen aan het klimaat en de verandering van eten. Het is echter wel zo dat er ook naar mijn mening gemiddeld meer mensen ziek werden in dit hotel dan elders. Waaraan het ligt kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik heb een aantal vermoedens.

Ook al doet het hotel hard zijn best om darm en maagklachten te voorkomen, zijn er toch heel wat zieken gevallen. Mogelijke redenen zijn volgens ons:niet alles wat gekoeld zou moeten staan, staat gekoeld: groenten, vlees, kaas in Seashell,...te weinig glazen, servies,...hierdoor worden ze in de rapte afgespoeld onder de kraan en doorgegeven aan de volgende (met eigen ogen gezien). Wat ik echter niet snap is dat het hotel niet meer onderzoek doet naar waarom er zoveel mensen klachten hebben.Ze kunnen het zich echt niet permiteren van dit soort commentaren te blijven ontvangen. Ik zou hen willen aanraden minder genoegen te nemen met de problemen te linken aan het klimaat en verandering van spijs, daar ik echt denk dat er mogelijk andere oorzaken zijn!Ze doen echter wel al heel hard hun best en wij hebben een leuke vakantie gehad! Tip:eet ALTIJD in seashell=buffet is er ook all inn wi

Gereisd met vrienden in november 2010

niet goed

Luc en Joke
4-11-2010

Een tegenvaller alle negatieve reackties kloppen,lauw eten onvriendelijk personeel zeker in the main restaurant iets beter in sea sell we zijn pas terug en allebei ziek (darm klachten)

Drank in witte plastieken bekertjes aan het strand en de pool,en dames geen topless!!u word er op aangesproken.

Gelukkig was het mooi weer 35°maar ze zien mij hier nooit meer terug.Het was de 6 keer dat we naar Egypte kwamen.

Kies gewoon een ander hotel veel slechter kan het niet.

tegenvaller na vorig jaar

Bert
26-10-2010

Wij waren vorig jaar in dezelfde periode naar dit hotel geweest en wat een verschil; vorig jaar was top met gedeeltelijke bediening.... nu moesten we zelf onze half lege glazen gaan halen om bij het koude, lauwe eten te drinken; vorig jaar werd dit netjes aan tafel bediend en was ook al het personeel een pak vriendelijker....Op de kamer viel niks aan te merken....dat mag dan ook gezegd worden....

Maar wat een drukte en lawaai aan het zwembad met al die Fransen en Russen; deze riepen dat ze 'bottles' moesten hebben aan de zwembadbar en die kregen ze dan ook....stel je voor. Kan iemand begrijpen dat sommige personeelsleden Russisch praten.....het was soms heel erg vervelend....

Het wordt hoog tijd dat ze aparte hotels voor Russen bouwen...

Al bij al wel een leuke vakantie gehad maar een dikke tegenvaller tegen vorig jaar...doe er maar een dikke ster af....

Geen tweemaal

Michel Degroote
25-10-2010

Dit hotel maakte deel uit van een totaal pakket met vooreerst een rondrit in Jordanie die fantastisch en uitsekend georganiseerd was.

Al de negatieve kritieken gelezen op deze site voor het vertek zijn alleen maar bevestigd. Het hotel is zeker geen 5*waard. Slechte bediending, koude gerechten, ontbreken van tassen, borden, glazen, uitputting van dranken is onaanvaardbaar voor een hotel van 5*. Voor mij is dit maar een 3*. Ook negatief is de enorme aanwezigheid van de toeristen uit Oosterse landen die denken dat alles geoorloofd is. Zuipen, eten en problemen zoeken zijn hun drukste bezigheden. Het hotelpersoneel doet niks omdat ze voldoende bakkish krijgen van deze toeristen.

Hotel om te diëten

Raymond Hoskens
23-10-2010

Ik was samen in de groep met Dhr Peter Dhondt. Het klopt dus allemaal wat over dit hotel als negatieve omschrijving wordt gegeven.Ga je naar Egypte en wil je ziek worden kies dan dit hotel waar je dan ook nog eens een gepeperde rekening bij de dokter krijgt. De direktie, welke wij op de hoogte hebben gebracht van onze klachten, doet er gewoon niets aan. Het kan ook zijn dat de belgische toerist misschien moeilijker is dan de massa Fransen en Oostblokkers die er ook vertoeven. Dit hotel zou hier in België in de korste keren zijn restaurant kunnen sluiten wegens ontoereikende hygiënische normen en voedselbereidingen van slechte kwaliteit. Dat de reisbureaus zogezegd geen klachten hadden over dit hotel is onbegrijpelijk. Dit zal dus vanaf nu HOPELIJK wel gaan veranderen.

ziek en vernedert

Peter Dhondt
18-10-2010

De formule all in onwaardig. Geen organistie, geen structuur nog in het restaurant nog aan de bars. Warme maaltijden ijskoud, smakeloos en niet uitgebakken.

Alle dagen was er wel iets niet meer voorradig , vuil vaatwerk, herbruikbare plastieken bekers die enkel werden afgespoeld met een straaltje leidingwater.

Defect sanitair op de kamer, losse vloertegels.

Wij waren met een groep van 26 mensen waarvan de helft last had van maag en darminfecties , zelfs één persoon die diende opgenomen te worden voor peperdure infuus behandeling.

Veel te weing strandzetels , mensen dienden op hun handdoek in het zand te liggen, een koraalrif die de naam eigenlijk niet waardig is, hier en daar een plekje.

Toppunt ; als je teveel gaat klagen wordt je doodleuk uit het hotel gezet en naar een ander door de manager uitgekozen hotel verbannen, waar je voor de rest je plan kan trekken.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

voor mij een super hotel

DEVRIENDT LINDA
13-10-2010

Enig minpunt is dat er s'avonds te vlug opgeruimd wordt. Beter om 24u dan om 22u30

Gereisd alleenreizend in september 2010

een van de betere hotels in Egypte

marc
9-10-2010

Pas terug uit dit hotel. Gezien de neg. beoor-delingen met een klein hartje er naartoe gegaan.

Wat bleek: prima kamers met zeer goede airco, dagelijks grondig schoongemaakt. Grote tuin met mooi strand;, daarvoor een mooi karaalrif. Ook op strand goede service. We zijn steeds in de Sea Shell gaan eten, ontbijt middag en avond. na één dag kent men er u en krijg je een persoonlijke service. Iedere dag was er een landthema, Spanje, Oostenrijk enz...er waren dan telkens aangepaste gerechten. We hebben een ganse week iedere dag afwisselend gegeten.Er staat ook iedere dag kip en vis, als je dat telkens neemt, moet je niet klagen dat er geen variatie is.De laatste dag zijn we om 12 u uitgecheckt en pas om 18.45 vertrokken, welnu we mochten ons all in bandje en de strand-handdoeken de ganse dag behouden!!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.