Hotel Mövenpick Resort

154 reviews over Hotel Mövenpick Resort in het Nederlands

Prima hotel

Van Riet
7-3-2012

Net terug van hotel Movenpick Taba... Prima hotel voor een zorgeloze strand-en rustvakantie. Alles is er prima in orde: mooie en ruime kamers, prachtige tuin , heel verzorgd strand , lekker eten in de restaurants maar bovenal heeeeel vriendelijk en gedienstig personeel. Alleen de zon was niet alle dagen van de partij in maart.

Myriam en François

P.S. het wordt tijd dat alle NEGATIEVE REACTIES worden weggehaald:, ik denk meestal geschreven door mensen die niet beter kenne;

Gereisd met partner in februari 2012

Vakantie hotel Mövenpick

Freddy, Josette, Nikole en Gilbert
23-2-2012

Wij zijn in dit hotel geweest van 7 tot 14 februari jl en hebben een fijne vakantie gehad met dank aan de petanque vrienden uit Luik, Tienen en Polen. Dit is een prachtig complex met een schitterende tuin. Het eten was de eerste dag koud en nadat wij dit aan de hostess gesignaleerd hadden was het eten de volgende dagen veel beter. Mits een kleine fooi wordt je in de watten gelegd van 's morgens tot 's avonds. Het enige minpunt is dat het hotel in het midden van de woestijn ligt.

Gereisd met partner in februari 2012

bij momenten uitstekend

noppe wesly
2-2-2012

De ligging is fantastisch, ik persoonlijk heb lekker gegeten de vriendin daarin tegen heel wat minder, totdat we het seashell restaurant ontdekten, minder keuze maar met uitstekende bediening en presentatie, het is en blijft een Arabisch land met een arabische keuken . Voor mensen die graag uitstappen doen zou ik zeker abu galoum en het Sint Catarina klooster aanbevelen.

Voor zonnekloppers is het aanbevolen om vanaf maart te komen gezien de noordelijke ligging

Voor mij voor herhaling vatbaar voor de vriendin liever eens iets anders.

Gereisd met partner in januari 2012

Geen 5 sterren waard.

Dullers Freddy
22-12-2011

Mooi hotel.

Erg ruime kamers.

Vriendelijk personeel.

Het eten (ik probeerde het hoofdrestaurant en het specialiteitenrestaurant Sea Shells)echter is op het niveau van een (slecht) 3 sterren hotel.

Gereisd alleenreizend in december 2011

prima, value for money

j bakker
2-11-2011

Prachtig ruim opgezet complex, met mooie parkachtige tuin. Flexibel en servicegericht personeel. Mooi strand met mooie riffen(als je gaat snorkelen moet je een beetje richting het naastgelegen Hilton gaan). Groot zwembad (nergens dieper dan 1.56m). Eten is ok zeker voor midden-oosten. Wij gingen altijd naar het sea-shell restaurant.Het grote buffetrestaurant werd belagerd door vnl Russen en Oekrainers (kunnen ze zelf onbeperkt opscheppen). Wat we een minpunt vonden was de de zachte maar toch opdringerige manier waarop massages, duiktochten, kapper ed aan de man werden gebracht.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Het hotel en zwembadcomplex vond ik heel mooi en verzorgd. De tuin is prachtig !!!! Het strand is ook heel mooi en proper voorzien van mooie palmbomen. Er is zelfs een mooi koraalrif waar we prachtige vissen hebben gezien. Wij zaten in een standaardkamer en deze was ruim, mooi en proper. Het meeste personeel was heel vriendelijk. Op het strand werden er elke dag strandstoelen voor ons gereserveerd door de sympathieke jongeman die de handdoeken uitdeelde. Het eten vond ik minder, het was niet slecht maar veel hetzelfde. Er waren ook enorm veel Russen, die luidruchtig, onbeschoft en zeer onvriendelijk zijn. Ik had soms medelijden met het personeel.

Gereisd met partner in oktober 2011

Het het gevoel toch even te moeten reageren na al die negatieve reacties over dit hotel. Men moet niet vergeten dat dit een 5***** hotel is naar Egyptische maatstaven. Dan mag je echt geen culinaire hoogstandjes verwachten. Het eten was goed en voldoende gevarieerd. Een prachtige zwembad met bar er in. Heerlijk zitten met een coctail in de zon. Uiterst vriendelijk personeel. Niet opdringerig zoals dat op veel plaatsen wel is. Perfecte bestemming voor een excursie naar Israel (aanrader!)

Af te raden is het chinees restaurant. Deze valt buiten de all inclusief formule. Het eten is vies en gaat met een snelheid van een hamburgerketen. Rekening 80 euro voor voorgerecht en hoofdgerecht en 2 cola. Na klagen kregen we een free lunch aangeboden in dat restaurant. Geen gebruik van het aanbod gemaakt en kwamen er later ook achter dat de lunch daar wel binnen het all inclusief valt. Gewoon niet doen dus. Er zitten verder veel Russen in het hotel.

Gereisd met partner in oktober 2011

Het hotel ligt in een mooi domein. De kamers zijn ruim en de badkamer is netjes.

Het personeel is vriendelijk.

Het eten in buffetvorm, is ééntonig en smakeloos.

Het grote restaurant heeft een zeer slechte akoestiek en klinkt onmiddellijk lawaaierig. Als alternatief kan men eten in de Sea Shell, dit is een leuke lokatie maar de kwaliteit van het eten blijft ondermaats.

Dit hotel staat in schril contrast met andere Movenpick hotels en is zeker geen 5 sterren hotel.

De directe omgeving heeft niets te bieden, geen winkels, geen promenade en te kort bij de Israëlische grens. Uitstappen zijn enkel te boeken via de reisorganisatie.

Onze periode was zeer ongelukkig, einde van de Ramadam. 2/3 van de gasten waren moslims. Grasvelden werden picknickvelden. Personeel had de handen vol om alles op te ruimen en te herstellen. Europeanen voelden zich onwennig aan het groot zwembad en verkozen het klein zwembad of het strand.

In deze periode is het hotel zeker te mijden.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Geen 5-sterren waardig

sick traveller
13-8-2011

Samen met partner 10 dagen verbleven in het movenpick resort te taba. Op aanraden van de hostess dagelijks gaan eten in het sea shells restaurant maar nog beide ziek geworden van het eten. Hygiëne is ondermaats: tafellakes vuil, bestek wordt niet vervangen maar aangevuld. Groentenbuffet is niet gekoeld (bij buitentemperaturen van om en bij de 40°C), weinig keuze in het buffet en geen variatie. Touroperator en hotelmanagement op de hoogte gebracht van de problemen maar er werden weinig of geen maatregelen genomen. Kortom: dit hotel is zeker geen 5-sterren waard. Voor ons is de keuze dan ook snel gemaakt: mövenpick nooit meer!

Gereisd met partner in juli 2011

goed hotel met slechte gasten

Yolanda
13-6-2011

het is een rustig maar mooi gelegen hotel, de europeanen kunnen in een apart restaurant eten s'middags en s'avonds hier is het eten zeker een acht waard. Het personeel doet alles voor je met een vriendelijk woord voor hun. We hadden wel last van Israeliêrs die onbeschoft zijn. De kamers zijn ruim en mooi

Gereisd met partner in juni 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.