Hotel Mövenpick Resort

22-12-2011

Mooi hotel.

Erg ruime kamers.

Vriendelijk personeel.

Het eten (ik probeerde het hoofdrestaurant en het specialiteitenrestaurant Sea Shells)echter is op het niveau van een (slecht) 3 sterren hotel.

Gereisd alleenreizend in december 2011

voor mij een super hotel

DEVRIENDT LINDA
13-10-2010

Enig minpunt is dat er s'avonds te vlug opgeruimd wordt. Beter om 24u dan om 22u30

Gereisd alleenreizend in september 2010

geloof die oude recensies niet

michel vleugels
30-9-2010

hoewel de commentaren negatief waren over vooral de keuken, heb ik een aangenaam verblijf gehad in het Mövenpick te Taba. Het eten was goed van kwaliteit, met een mooie variatie; heel aangenaam is het aparte restaurant dat de touroperators gereserveerd hebben voor hun gasten uit België, Frankrijk en Groot-Brittanië; tijdens de weekends verblijven er nl wel wat gezinnen met (luidruchtige) kids; het personeel is zeer vriendelijk, met een goede kennis van Engels en Frans.

Enkel voor mensen met een actief uitgaansleven is dit hotel niet geschikt, 's nachts is er om te slapen...

Voor de mensen die willen snorkelen of duiken zijn er een paar mooie huisriffen voor het hotel en voor het Hilton dat er net naast ligt (en vol Russen zit)

in het kort : mooi hotel, lekker gevarieerd eten en goede bediening

Gereisd alleenreizend in september 2010

Wel oke

Soraya
16-6-2009

Van 06-06-09 tot 13-06-09 heb ik dit hotel bezocht.

Mooi groot opgezet hotel. Mooie omgeving. In de omgeving is niks te doen, maar ideale plek om te relaxen en om vanuit hier excursies te maken. Israel ligt om de hoek. Binnen +/- 2uur ben je de grens over (na alle checkpoints...)

Personeel over het algemeen vriendelijk. Helaas was 1 heel irritant (opdringerig, werd in kamer opgebeld of ik alleen was enz.), heb dit gemeld bij de manager en betreffende persoon, (telefoon operator), werd ontslagen. Dit is ook bevestigd door touroperator. Bedden laten te wensen over, zie foto's. Bedden zijn groot, zo'n +/- 1.80m breed. Dit wordt ondersteund door 1 plank in de breedte. Constructie niet stevig.

Zwembaden zijn lekker en altijd koud. Ronde bad lekker rustig. Sea Shells heerlijk om rustig te kunnen eten en het eten is smakelijker dan in het hoofdrestaurant.

Toeristisch shoppen kan bij naastgelegen Hilton, via toegang aan het strand.

Al met al toch lekker

Gereisd alleenreizend in juni 2009

Een echte aanrader

Ingrid Robyns
22-1-2009

Ik ben er geweest van 9 tot 16 januari 2009 en het was gewoon super. Niet teveel volk, schitterende temperaturen, mooie bufetten in het restaurant, de Russen vielen nog mee want niet in grote getale soit heb bij mezelf gezegd hier kom ik dezelfde periode volgende jaar gewoon terug om de batterijen even op te laden. Enig minputnje : als voruw alleen dartelen de obers rond jou als een gier op een prooi maar tja... Dus zeker een aanrader. Zou er niet in het volle seizoen naartoe gaan bvb. in juli of september want het moet er dan gewoon ongezond warm zijn. Nu schommelden de temperaturen tussen de 24 à 26°C overdag dus voldoende om te zonnen met een boekje aan het strans of aan het zwembad. Doen dus!

Gereisd alleenreizend in januari 2009
2007

Verbleef in Movenpick van 18 tem 25/05/2007

filip delombaerde
27-5-2007

Verbleef in Movenpick van 18 tem 25/05/2007. Uitstekend hotel voor een relaxvakantie of om, zoals in mijn geval, op een rustige manier te diepzeeduiken met Aqua-Sport. De nodige securitycontroles buiten het hotel moet je er wel bijnemen gezien je in de grensregio zit. Het enige minpunt dat ik zie dat de bufetten eerder 4 dan 5 sterren waard zijn en dat de ijsjes niet inbegrepen zijn. Het voedsel is degelijk en het viel me op dat bijna niemand last had van ongemakken in de buik, die zo typisch zijn in Egypte! De kamer was subliem en al het hotelpersoneel was uiterst behulpzaam. Toen ik er verbleef was de maximumbezetting 30 procent. Misschien wordt alles iets minder gunstig als het hotel tijdens de schoolvakanties volzet is.

Voor mij is Movenpick Taba echt een aanrader voor singles, koppels met of zonder kinderen die zich eens een weekje willen laten verwennen. Voor de collega-duikers is het eveneens OK gezien er 3 huisriffen zijn en er dagelijks bootduiken worden aangeboden.

Gereisd alleenreizend in mei 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.