Hotel Mövenpick Resort

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag24°11°
Hotel Mövenpick Resort
7,7

25 reviews over Hotel Mövenpick Resort in het Nederlands

Het hotel ligt in een mooi domein. De kamers zijn ruim en de badkamer is netjes.

Het personeel is vriendelijk.

Het eten in buffetvorm, is ééntonig en smakeloos.

Het grote restaurant heeft een zeer slechte akoestiek en klinkt onmiddellijk lawaaierig. Als alternatief kan men eten in de Sea Shell, dit is een leuke lokatie maar de kwaliteit van het eten blijft ondermaats.

Dit hotel staat in schril contrast met andere Movenpick hotels en is zeker geen 5 sterren hotel.

De directe omgeving heeft niets te bieden, geen winkels, geen promenade en te kort bij de Israëlische grens. Uitstappen zijn enkel te boeken via de reisorganisatie.

Onze periode was zeer ongelukkig, einde van de Ramadam. 2/3 van de gasten waren moslims. Grasvelden werden picknickvelden. Personeel had de handen vol om alles op te ruimen en te herstellen. Europeanen voelden zich onwennig aan het groot zwembad en verkozen het klein zwembad of het strand.

In deze periode is het hotel zeker te mijden.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Voor herhaling vatbaar

José Van den Brande ( groep 8 personen)
16-5-2011

Kan de negatieve beoordelingen niet begrijpen. Wij waren met 8p na onze rondreis in Jordanië in dit hotel te gast. Ja, wij voelden ons echt welkom in dit hotel. Was er al eens iets dat we graag hadden dan hoefden we het maar te vragen en in de korste keren werden we op onze wensen bediend. Mensen moeten zich volgens ons leren aanpassen en zeker rekening houden met de prijs die ze voor dit hotel betalen. Steak en kreeft kan niet voor dit budget. Het personeel super vriendelijk in het restaurant See Shells waar inderdaad meestal Europeanen kwamen eten. De kamers zijn prima en het personeel verraste ons regelmatig met bloemen en mooie gevouwen handdoeken op bed. Wat wil een mens nog meer voor zo'n prijsje lastminute in mei €439 per week!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2011

Fijne vakantie gehad.

Kaat
4-4-2011

Mooi en verzorgd hotel. Hoofdrestaurant waren ze aan het renoveren zodat wij in de Sea Shell aten. Lekker (en goed warm)gegeten. Ook het Chinees restaurant is een aanraders. De kamers zijn ruim en net. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ideale ligging om Petra de bezoeken in Jordanië. Voor mij was dit een zeer goed hotel. De waardering vind ik op zoover wat aan de lage kant....

Gereisd met vrienden in maart 2011

Prijs kwaliteit > TOP

Vereecken Bart
3-4-2011

Perfectie wat betreft prijs kwaliteit.

De recencies die je hier leest over het nagatieve eten zijn belachelijk, je zou zelfs denken dat ze van de concurrentie komen.

Kamers perfect en heeeeeeel ruim. Ideaal voor de rust, hoewel het animatieteam meer dan zijn best doet om je uit je luie ligzetel te krijgen.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid is ongezien.

Voor ons na 4 keer Sharm, de eerste maal Taba Movenpick en wat ons betreft zeker niet de laatste keer !

Gereisd met vrienden in maart 2011

Zeker een aanrader

Libeer Patrick
24-11-2010

Ik begrijp al die negatieve kritiek niet.Lokatie is zeer goed,kamers zeer groot en goed onderhouden(hadden maar een promo kamer !!)Eten was zeer goed en afwisselen.Dat er soms eens iets bij was dat minder warm was,gebeurd in alle Hotels met groot keuken.Ik betreur het het feit dat mensen echt onrealistische feiten opgeven,dit maakt de waarde van dit forum onbetrouwbaar.De beoordeling in de reisbrochure is zeer correct.

Gereisd met vrienden in november 2010

commentaren kloppen gedeeltelijk...

silvia
17-11-2010

Wij zijn net terug van 12 dagen Mövenpick en hebben een leuke vakantie gehad. Het domein, hotel en de kamers zijn zeer ruim, netjes en aangenaam. Aan het strand moet je er vroeg bij zijn om je handdoeken te leggen of je hebt geen plaats meer. Het animatieteam is aangenaam en vriendelijk. De avondactiviteiten zijn enorm beperkt, ook het zogezegde amfitheater is zeer basic en leent zich niet tot uitgebreide shows. En dan het eten: ik ben al meerdere keren op reis geweest in Egypte, Turkije, Tunesië, Marrokko,... Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat de spijsvertering altijd een beetje moet aanpassen aan het klimaat en de verandering van eten. Het is echter wel zo dat er ook naar mijn mening gemiddeld meer mensen ziek werden in dit hotel dan elders. Waaraan het ligt kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik heb een aantal vermoedens.

Ook al doet het hotel hard zijn best om darm en maagklachten te voorkomen, zijn er toch heel wat zieken gevallen. Mogelijke redenen zijn volgens ons:niet alles wat gekoeld zou moeten staan, staat gekoeld: groenten, vlees, kaas in Seashell,...te weinig glazen, servies,...hierdoor worden ze in de rapte afgespoeld onder de kraan en doorgegeven aan de volgende (met eigen ogen gezien). Wat ik echter niet snap is dat het hotel niet meer onderzoek doet naar waarom er zoveel mensen klachten hebben.Ze kunnen het zich echt niet permiteren van dit soort commentaren te blijven ontvangen. Ik zou hen willen aanraden minder genoegen te nemen met de problemen te linken aan het klimaat en verandering van spijs, daar ik echt denk dat er mogelijk andere oorzaken zijn!Ze doen echter wel al heel hard hun best en wij hebben een leuke vakantie gehad! Tip:eet ALTIJD in seashell=buffet is er ook all inn wi

Gereisd met vrienden in november 2010

Geen tweemaal

Michel Degroote
25-10-2010

Dit hotel maakte deel uit van een totaal pakket met vooreerst een rondrit in Jordanie die fantastisch en uitsekend georganiseerd was.

Al de negatieve kritieken gelezen op deze site voor het vertek zijn alleen maar bevestigd. Het hotel is zeker geen 5*waard. Slechte bediending, koude gerechten, ontbreken van tassen, borden, glazen, uitputting van dranken is onaanvaardbaar voor een hotel van 5*. Voor mij is dit maar een 3*. Ook negatief is de enorme aanwezigheid van de toeristen uit Oosterse landen die denken dat alles geoorloofd is. Zuipen, eten en problemen zoeken zijn hun drukste bezigheden. Het hotelpersoneel doet niks omdat ze voldoende bakkish krijgen van deze toeristen.

Hotel om te diëten

Raymond Hoskens
23-10-2010

Ik was samen in de groep met Dhr Peter Dhondt. Het klopt dus allemaal wat over dit hotel als negatieve omschrijving wordt gegeven.Ga je naar Egypte en wil je ziek worden kies dan dit hotel waar je dan ook nog eens een gepeperde rekening bij de dokter krijgt. De direktie, welke wij op de hoogte hebben gebracht van onze klachten, doet er gewoon niets aan. Het kan ook zijn dat de belgische toerist misschien moeilijker is dan de massa Fransen en Oostblokkers die er ook vertoeven. Dit hotel zou hier in België in de korste keren zijn restaurant kunnen sluiten wegens ontoereikende hygiënische normen en voedselbereidingen van slechte kwaliteit. Dat de reisbureaus zogezegd geen klachten hadden over dit hotel is onbegrijpelijk. Dit zal dus vanaf nu HOPELIJK wel gaan veranderen.

ziek en vernedert

Peter Dhondt
18-10-2010

De formule all in onwaardig. Geen organistie, geen structuur nog in het restaurant nog aan de bars. Warme maaltijden ijskoud, smakeloos en niet uitgebakken.

Alle dagen was er wel iets niet meer voorradig , vuil vaatwerk, herbruikbare plastieken bekers die enkel werden afgespoeld met een straaltje leidingwater.

Defect sanitair op de kamer, losse vloertegels.

Wij waren met een groep van 26 mensen waarvan de helft last had van maag en darminfecties , zelfs één persoon die diende opgenomen te worden voor peperdure infuus behandeling.

Veel te weing strandzetels , mensen dienden op hun handdoek in het zand te liggen, een koraalrif die de naam eigenlijk niet waardig is, hier en daar een plekje.

Toppunt ; als je teveel gaat klagen wordt je doodleuk uit het hotel gezet en naar een ander door de manager uitgekozen hotel verbannen, waar je voor de rest je plan kan trekken.

Een ontgoocheling!

Johanna Geyssens
25-5-2010

Wij hebben dit hotel niet kunnen kiezen aangezien dit de standaard verlening is van de Jordanië rondreis met Jetair. Gelukkig hadden wij de commentaren niet op voorhand gelezen. Dit 5-sterren hotel was helemaal niet te vergelijken met andere 5-sterren hotels die wij reeds gedaan hebben. Het zwembadwater was vuil,de badkamer was geen 5 sterren waard,dranken werden niet koud geserveerd en in plastieken bekers,bestek borden glazen en tafels in de restaurants waren niet proper,de All-in is geen all-in(bijbetalen voor ijsjes en bijna alle animatie en bovendien hebben wij geen snacks gezien),de bediening was ondermaats(te lang wachten voor drank of voor een gedekte tafel)en het personeel was liever lui dan moe en kwam niet verzorgd over.Het eten was lauw,geen variatie en niet gaar.Medereizigers waren ernstig ziek en dokter raadde het volgende aan:zwembad vermijden,7up drinken,geen vis eten.In Taba valt niets te beleven.Jetair hostess is slecht, ze steunt het hotel niet de klanten.Nooit meer!

Gereisd met vrienden in mei 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.