Hotel Mövenpick Resort

19 reviews over Hotel Mövenpick Resort in het Nederlands

zeer goed hotel

SARAH
17-6-2012

Wij zijn hier vorig jaar geweest rond pasen en vonden dit een zeer goed hotel,of het nu 4 of 5 sterren waard is laat ik in het midden maar de mensen die schrijven dat het maar 2 of 3 sterren waard is, sorry dat klopt gewoon niet!

op alle vlakken waren wij tevreden:de kamers in orde en netjes,het eten viel zeer goed mee, de zwembaden,het privestrand vlak aan het hotel waar echt vanalles te doen is.

ook een zeer goede kinderclub en kinderanimatie.

het kan dat dit hotel voor een movenpick lager scoort dan andere hotels van deze keten, maar daar spreek ik me niet over uit (eerste keer movenpick) maar wij waren zeer tevreden.

taba is niet veel te zien of te doen voor de rest, je bent aangewezen op je hotel maar dat weet je op voorhand,wij hebben een daguitstap cairo gedaan met taxi (goedkoper dan via agentschap!) en dat was echt de moeite (4 uur rijden dus best lang maar echt een aanrader)

voor de rest geen seconde verveeld, prima hotel, prima prijs/kwaliteit, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

prima, value for money

j bakker
2-11-2011

Prachtig ruim opgezet complex, met mooie parkachtige tuin. Flexibel en servicegericht personeel. Mooi strand met mooie riffen(als je gaat snorkelen moet je een beetje richting het naastgelegen Hilton gaan). Groot zwembad (nergens dieper dan 1.56m). Eten is ok zeker voor midden-oosten. Wij gingen altijd naar het sea-shell restaurant.Het grote buffetrestaurant werd belagerd door vnl Russen en Oekrainers (kunnen ze zelf onbeperkt opscheppen). Wat we een minpunt vonden was de de zachte maar toch opdringerige manier waarop massages, duiktochten, kapper ed aan de man werden gebracht.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

nooit meer!!!

Winand
8-6-2011

Mövenpick in Taba is het slechste hotel waar ik ooit geweest ben.kamers waren goed,de zee is mooi,om te snorkelen is het prima maar het eten...en ik ben echt gene moeilijke.Kip,kip en...kip.En daar moest je het dan mee doen.het zwembad is echt vuil:overal drijven plastieken bekertjes.Ik kan niet begrijpen dat dit hotel in de brochure van TO staat

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

redelijk...

edylin
9-12-2010

we zijn net terug van een weekje Taba. Het hotel is goed, mooie kamers, mooie tuinen en een goede ligging. Het ligt vlak bij het strand (neem zeker zeeschoenen mee of koop er ter plaatse want de rotsen doen echt pijn aan je voeten)

Ik heb enkel minder punten gegeven voor het eten. Het restaurant was heel vuil en chaotisch. Je moest zelf in de rij gaan staan om je drankjes te halen! In welk 5 sterren hotel zie je nu zoiets!

Er is wel niemand van ons ziek geworden, mijn kindjes van 4 en 1,5 waren mee, ze hebben van alles gegeten en gedronken en we hebben nooit klachten gehad.

Qua kindvriendelijkheid geef ik ook minder punten. De vloer langs het zwembad was gewoon glad! Mijn kinderen gleden gewoon constant uit aan het zwembad. Ik denk toch dat daar meer ongelukken gaan gebeuren.

Al bij al wel een goed hotel, maar eerder een 4 sterren...

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

Dubbel gevoel

Wen
13-4-2010

Het hotel is mooi gelegen, heeft een groot zwembad, mooie kamers, een ruim strand en het geheel oogt gezellig. In de buurt zijn er slechts één ander hotel, enkele winkeltjes en de grens met Israël.

De eerste dagen hebben we hier een fantastische vakantie gehad. We zijn bv. een aantal keer gaan duiken met de duikclub ("georganiseerde" chaos qua regeling en duur, maar leuk).

Tot we, net als vele anderen in het hotel, heel ziek werden (bact. infectie). Of het aan het eten lag of aan iets anders, was niet duidelijk. We hebben toen heel veel betaald aan de hotel"clinic" voor de behandeling. Een serieuze opdoffer voor ons, te meer daar ook onze uitstap naar Jeruzalem in het water viel.

Mochten we nog eens naar Taba gaan, durven we dus toch niet meer voor dit hotel kiezen, daarvoor waren we te ziek. Eerdere ervaringen in

de plaatselijke Marriott (Taba Heights) waren beter.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

zeker en vast nooit meer.

Davy Vanherpe
28-2-2010

Wij zijn op 29 januari naar taba geweest en het hotel is één grote ramp.Het eten is er werkelijk niet te vreten, altijd vis, of kip. Veelal lauw tot zelfs koud, de service in het restaurant geleek nergens op, iedereen liep maar wat rond maar er was totaal geen leiding. Verder was er ook nog eens een storm geweest net voor we daar aankwamen, dus inderdaad de tuin was een boeltje, we hebben dan ook nog een storm meegemaakt waardoor de helft van de dijk gewoon weg is gespoeld. Ik begrijp werkelijk niet hoe iemand daar positief kan over zijn, ik denk dat ze nog niet veel gezien hebben in hun leven.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

5 sterren ??

Imelda Baens
11-1-2010

Ik vraag mij af wie er de sterren zo gul uitdeelt ... Onze zomervakantie boeken wij altijd in december en gaan dan steeds voor een 5-sterren hotel. Totnogtoe hebben onze gekozen hotels (meestal RIU), op enkelen na, voldaan aan de verwachtingen en waren zeker hun 5 sterren waard. Helaas first time Movenpick, last time Movenpick. Qua hotelomgeving zeker 5 sterren waard : mooi onderhouden tuin, groot zwembadcomplex. Kamers zijn OK, alhoewel de badkamer wat gedateerd is.

Zoals ik onderstaand kan lezen, hadden wij ook wat problemen met het eten, vooral met de eentonigheid. Het gebeurde zelfs dat we het hele buffet hadden afgelopen en niets op ons bord hadden. Groenten heb ik daar helemaal niet gegeten, daar deze nogal droog uitzagen en naar mijn goesting een smaakje hadden ...

Nieuwjaarsavond hebben wij niet gevierd daar zoonlief met braken, diarree en hoge koorts opgezadeld zat. Bleek volgens hem te zijn van een stuk kip wat niet goed doorbakken was tijdens het middagmaal.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Leuk voor een keer

Wijnand
1-12-2009

Zo'n 1,5 jaar geleden in het Movenpick geweest. De naam en reputatie van de keten zetten je wat mij betreft een beetje op het verkeerde been. Aan de buitenkant ziet het er gelikt uit, tuin en kamers zijn in orde, maar eten en personeel ver onder de maat. Snacks kunnen ze beter uit het all-in programma weg laten, stelt niet veel voor. Uitstapjes naar Jordanie en Israel niet gedaan vanwege de kleine meid, maar door de verhalen zeker aan te bevelen. Wel naar Eilat geweest, maar wij vonden het er druk en erg toeristisch. Denk aan het betalen van een soort van visum bij het vertrek uit het hotel als je in Israel bent geweest.

Tuin en zwembad zijn in order, voldoende bedden toen wij er waren. Ter hoogte van het hek van het naastgelegen hotel kun je goed snorkelen. Voor keuvelen over een boulevard en restaurantjes/barretjes moet je vooral niet naar Taba gaan.

Leuk om er een keer geweest te zijn, maar gaan zeker niet nog eens.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Mooi ruim opgezet hotel

Marielle Groot
11-8-2009

Het hotel ligt prachtig gelegen en is mooi ruim opgezet en vriendelijk personeel. Vooral Sea shell is aan te raden om elke dag te gaan eten. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Het hoofdrestaurant was echt een afknapper. Geen vriendelijk personeel en heel erg druk. De kamers waren groot en werden elke dag goed schoon gemaakt. Onze schoonmaker maakte de mooiste creaties van de handdoeken. Er waren genoeg bedden op het strand terwijl we toch in de zomervakantie er waren. Prachtige zee, waar je goed kon snorkelen. De duikschool was ook erg goed. Zwembaden prima in orde en handoekensevice erbij.

Kortom waar voor je geld

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Zeer fijn resort!

Familie Hagen
10-8-2009

Resort Movenpick is een echte aanrader! Vriendelijk personeel wat niets te veel is.

Eten is prima te doen, veel afwisseling en lekker van smaak. Wij gingen meestal naar de sea shell, lekker rustig en ontzettend aardig personeel. Zwembad is ruim en schoon, strand is heerlijk en voor een kleine fooi zijn de strandbedjes gereserveerd. Heerlijke vakantie gehad met onze zoons die zich prima vermaakte met de vele sportactiviteiten die werden georganiseerd door het animatieteam. Shows in de avond zijn wel leuk om naar te kijken, niet echt bijzonder.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.