Hotel Mövenpick Resort

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag25°12°
Hotel Mövenpick Resort
7,7

10 reviews over Hotel Mövenpick Resort in het Nederlands

Hier is iets niet pluis!

Karine, Jan en Phaedra
15-4-2010

Wij verbleven afgelopen week in dit hotel. Goede ontvangst, vriendelijk, nette kamers, mooi hotel met grote tuin en (té koude) zwembaden. Tot hier alles OK maar.... hier is duidelijk iets mis. Iedereen viel na enkele dagen ziek. Darmen en maag speelden ons parten. Medicijnen werden als "snoepjes" genomen. Mensen lagen te wachten aan het infuus in de "clinic" in het hotel. We durfden bijna niet te eten en "overleefden" op cola, soep, brood en pasta. Dit was onze 3e keer Egypte maar dit hebben we NOOIT eerder beleefd. Gelukkig hebben we onze uitstap naar Petra toch nog kunnen doen op onze allerlaatste dag.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

Nooit meer, dit is geen Mövenpick

Elisabeth
14-3-2010

Wij zijn op 25 december naar taba vertrokken en vierden er nieuwjaar.Verwacht geen vuurwerk, dit is de risicovol in dat gebied...

Het hotel is rampzalig. Het eten is er werkelijk slecht. Het ergste was de service in het restaurant: ZELFS MET DE GRIEPPANDEMIE WERDEN DE GLAZEN TUSSEN 2 KLANTEN NIET GEWASSEN!!! Na onze tussenkomst gebeurde dit nog maar dan onder de toog. Rosé in rosé-glas, rood met rood, water met water.

Ze zien je dus niet graag toekomen met knalrode lippenstift...

Het water in de badkamer was altijd vol roest en dus oranje. Vies en vuil.

Matrassen zijn oud en versleten.

Nooit meer!!!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

een topper!

Patrick verstiggel
20-2-2010

Taba is een heel mooie vakantiebestemming, en zeker in Hotel Mövenpick Resort. De mensen zijn daar heel vriendelijk! De animatie is ook heel goed!

Het eten is heel wat minder, het is heel lekker eten maar, het is elke dag hetzelfde. Veel kip!

Maar we zijn juist terug en we zijn heel tevreden met deze vakantie! een topper!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Geen 5* maar een 3* waard

Norbert
6-1-2010

Het hotel is geen movenpick waardig. Kwaliteit eten is ondermaats voor zo een groep. Hostess Jetair onbekwaam en onvriendelijk. Uitstappen extreem duur en afzetterij door de organisatie.All In basic. Enig lichtpunt het personeel(allen) van de seeshael restaurant. Thank you

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Niet onze keus

Jenny
31-8-2009

Nadat we eerst in Golden Tulip hotel in Israel zijn geweest waar het eten bijzonder goed was kwamen wij in Movenpick hotel in Taba. We moesten 5 dagen hier verblijven vanwege gedoe bij de egyptische grens. het eten was niet te vergelijken met Golden Tulip. Het eten was eentonig en niet lekker van smaak.Het resort op zich was erg mooi.Maar in de omgeving niets te beleven zodat je op het resort aangewezen bent.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

unieke snorkel vakantie! van 11 tot 25 aug

M.Schipper
26-8-2009

Mooi met pracht. tuin.Gr. mooie kamer die elke dag perfect werd schoongemaakt.Heerlijk de zee met prachtig koraalrif met schitt. vissen,Steeds ondekte je weer andere vissen.Gegeten in sea shel rest.met aardig personeel.Man en zoon hebben duikles en Padi O.W. gehaald,waren erg enthousiast. veel verschill. nationaliteiten.Van string tot sluier,Heel bijzonder.- punt Aan het eind van de vak.is een badlaken van ons van het terras gestolen,de laatste nacht werden we 4x gebeld door grapjassen die gekke dingen zeiden.tfoons losgekoppeld. zwembad was op een geg. moment zo vies dat je er niet meer in kon zwemmen,en eerst schoongemaakt moest worden,dit heeft ong.24 uur geduurd.Met manager van hotel geregeld dat we 2 uur langer de kamer mochten hebben ter compensatie van dit ongemak. Vriendelijke man.Al met al leuke vakantie gehad.Jammer dat er geen pizza's en hamburgers voor de kinderen zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Gastvrij, vriendelijk,luxe

Somers
11-5-2009

Een super grote kamer, grote badkamer met apart bad en douche. Super groot balkon. Voor ons 5e x egypte, steeds andere plaats. Voor het eerst super vriendelijk en net personeel. Chinees restaurant ondanks de bijbetaling een aanrader! Wij zijn altijd gaan eten in Sea Shelfs, fijne bediening, mooi gedekte tafel. Voor Egyptische begrippen goed eten.Prachtig complex. Super mooie tuin.Leuk, lief animatie team. Wij zijn een week geweest, en het was een geweldige vakantie. Wij vinden het een aanrader.

Duikschool niet duur! 5 duiken en boottocht met 3 duiken €165,-.p.p

Gereisd met oudere kinderen in mei 2008

Heerlijke vakantie gehad !

Jill
2-3-2009

Wij zijn van 20 tem 27 februari geweest, de eerste indruk was al meteen geslaagd ! Het hotel oogt heel erg modern, aangekomen in de kamers was het helemaal feest ! Kingsize bedden, dus vakantie kon niet meer stuk.. Het eten was een tegenvaller, het is elke dag hetzelfde, maar het was niet vies ofzo.. Nadien een wandeling gedaan in en rond het hotel, en het is echt heel mooi, en veel zorg aan besteed, het is echt een prachtige tuin, en direct aan het strand gelegen, waar je overigens zeker moet gaan snorkelen, de onderwaterwereld is prachtig ! Nadien in Taba zelf gaan kijken, maar daar is niet echt veel te zien, rechts zit je 50m van de Israelische grens, links is er een marktje, maar dat is vrij verlaten... Slechts 1 winkeltje! Taba Heights viel ook wel tegen.. De uitstappen (quad en snorkelen met de boot) waren dan weer zeker weten geslaagd ! Leuke en vriendelijke begeleiding! Alle Egyptenaren zijn overigens heel vriendelijk ! Ik heb me goed geamuseerd en het was prachtig weer !

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

Rustvakantie

dirk
1-3-2009

We zijn er geweest van 19 - 27 feb. Bij het inchecken werden we verrast met een nederlands onthaal.

Mooi hotel en mooi ingeplant met rechtstreeks een kiezel-zandstrand.Het gehele hotel straalt een ongelofelijke rust uit.

Zwembad niet verwarmt (16 graden). Ruime kamer,maar met kleine badkamer die wat aan vernieuwing toe is (bad).

Het eten was niet slecht,wel weinig variatie en je ziet dat er geen europeaan aan het hoofd staat.

De all-in (van 11-23 u) is beperkt en er mag niets meegedaan worden naar de kamer als het om 17 u donker wordt en je nog even op je terras wilt nagenieten,want de plaatsen in de bar zijn vrij schaars.

Is een hotel om te luieren en te rusten want in de directe omgeving is er niets te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

Mooi hotel

Sofie
28-2-2009

Alles in orde. Mooi hotel, mooie ligging, mooie kamers. Enkel het eten was niet goed!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.