Hotel Mövenpick Resort

2008

Heerlijk hotel

Annie
12-11-2008

Mooi schoon hotel, grote kamers, vriendelijk personeel wat absoluut niet op fooi gefocust is.

Eten was goed te doen en reserveren bij een van derestaurants op het terrein iseen aanrader

Gereisd familie in november 2008

prima

Fam. Ebbink
21-8-2008

Hotel is prima,maar qua service moeten ze nog het een en ander leren. Hiet kan het personeel ook zelf niets aan doen want dit komt door de regeltjes waar zij zich aan moeten houden. Aanbod eten en drinken vonden wij matig vergeleken met andere hotels die we reeds bezocht hebben. Zeker aan te raden is de trip naar Jaruzalem.

Gereisd familie in augustus 2008

Medegasten

H. Hagedorn
17-7-2008

Veel last van drammerige, aandachtvragende oost-europeanen en arabieren, waardoor slechte service in restaurants voor overige gasten. In onze reisperiode hooguit 1 % west-europeanen.

Kwaliteit van personeel wisselend per persoon en dag. Receptie / medische zorg prima. Animatie ( Willy) prima.

Matig deskundige reisleiding betreffende dagtrips.

Matige service luchtvaartmaatschappij bij vertraging terugreis.

Gereisd familie in juli 2008

Mooie, grote kamers

de bie
7-7-2008

Mooie, grote kamers. Enkel badkamer werd gekuist. Eten ondermaats vergeleken met andere Movenpicks. Borden in niet volledig proper + totaal geen organisatie in eetzaal. Indien er frit was in kidscorner werd deze niet aangevuld als bak leeg was. Geen aanrader.

Gereisd familie in juli 2008

Onderstaande beoordeling komt niet overeen met onze ervaringen. Wij zijn 9 mei terug gekomen van 15 dagen Movenpick. Een prachtig schoon hotel, gelegen in een mooi aangelegde tuin met veel gras, watervalletjes, eenden, bloemen en kamelen, mooie schone kamers en zeer vriendelijk personeel. Het eten was gevarieerd en je kon in diverse restaurants eten (leuk voor de afwisseling) Voor het dagmenu hoefde je dan niet bij te betalen, voor a la carte wel (maar je kreeg dan korting op de rekening als je all-in had) Wij aten 's morgens en 's avonds vaak in Sharazad, gezellig, kleiner en minder druk. Iedere dag kreeg je twee flesjes water op de kamer die je eventueel ook bij kon laten bijvullen overdag. Ze schonken echte pepsi cola en 7-up. Internet 10 euro voor een uur (2,50 voor een kwartier)

Voldoende ligbedden op strand en bij de zwembaden aanwezig. Neem wel een vest mee, de airco staat behoorlijk koud afgesteld.

Negeer de Russen. Geweldig hotel voor een rustige vakantie.

Gereisd familie in april 2008
2007

Goed hotel, kamers zijn prachtig en goed onderhouden.Personeel is zeer vriendelijk. Eten is degelijk en qua prijsverhouding zeker goed. Voor +/- 850 euro voor 15 dagen all-in kan je moeilijk kreeft en kaviaar verwachten. Enkel voor mensen die van strandvakantie houden, er is buiten het hotel niets. Wel zeer veel mensen uit de oostblok-landen. Hun mentaliteit botst wel eens met de onze. LET OP/ ALL-INN PAS VANAF 11 UUR EN NIET VANAF 9 UUR. Niet echt aangenaam bij grote hitte. TIP: ga eten in de a la carte restaurants, voor de voorgestelde menu moet je niets bijbetalen, enkel als je van de kaart kiest. Je zit er rustig en in een zeer mooi kader.

Gereisd familie in mei 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort in Taba (Taba Heights), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.