Hotel Mövenpick Resort

7,8

8 tips over Hotel Mövenpick Resort

SARAH, 17-6-2012

uitstap cairo

ook een uitstap naar petra (jordanie) is de moeite

Geert, 15-5-2012
Bezoek eilat op uw eentje,vraag aan de conciërge hoe je de taxen kunt omzeilen.
nicole.cabanier, 14-3-2012
Zeg direct van dag 1 tegen die van de massage en beauty saloon "Not interested".. dan laten ze je toch iets meer met rust.

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort voor je op een rij gezet:

j bakker, 2-11-2011
Helaas ontkom je ook hier niet aan het 'ligbed reserveren', ga vanaf 0800 naar de towelboy en probeer dan alvast een plekje te reserveren. Een tip (euro's) wil wel helpen.
, 24-10-2011

Buiten het hotel is er niks te doen. Voor mensen die 's avond graag eens buiten het hotel wandelen zou ik dit niet aanraden.

In de reisbrochures stelt men de uitstap naar Petra in Jordanie voor maar wij hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat het heel erg duur was 210 € / pp. En om 3 uur rond te lopen in Petra moest je ongeveer 6 u op de bus en 4 uur op de boot. De mensen die het gedaan hebben vonden het heel erg vermoeiend. Beter reis boeken in Jordanie en van daaruit Petra bezoeken.

Soraya, 16-6-2009

Ivm ruimtegebrek schrijf ik hier verder over de bordertax (zie mijn verhaal hieronder)

Let op: Als je de bordertax betaald krijg je een kaartje. Dit moet je in je paspoort bewaren en bij de paspoort controle (als je Israel weer verlaat) overhandigen zodat er stempels opgezet kunnen worden.

Soraya, 16-6-2009

Ga je de grens over naar Israel en ben je met een (reis)groep (ook handig als je alleen bent) koop dan bij binnenkomst in Israel al gelijk de bordertax (is nodig om israel te verlaten). Deze tax moet je altijd betalen zo´n 20 euro, als je israel verlaat. Heb je hem al gekocht dan hoef je op de terugreis naar Egypte niet meer in de rij te staan en kan je zo doorlopen. Dit scheelt heel wat tijd.

Movenpick ligt dichtbij de grens dus kan je gaan lopen en hoef je niet op de groep te wachten...

Soraya, 16-6-2009
Eten in het hoofdrestaurant is mogelijk maar je kan ook eten bij Sea Shells. Dit restaurant is uitsluitend voor Europeanen. Lekker rustig ontbijten en dineren en het eten is beter dan in het hoofdrestaurant. Als je wat later gaat dineren kan je ook wat van de show zien van het animatiteam.

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort voor je op een rij gezet: