Hotel Mövenpick Resort *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Petruschka

fantastisch hotel! zeker een aanrader!

Petruschka,
3-8-2012

Movenpick resort is een super hotel en zeker een aanrader om ooit eens naar toe te gaan ! De bediening was zeer goed, personeel was zeer vriendelijk. Kamers netjes en verzorgd, alle dagen 2 flesjes water op de kamer , prachtig zicht op de zee en het zwembad. Er is voldoende plaats om te liggen aan het zwembad en de zee, alle dagen kreeg men propere handdoeken. Een minpuntje is dat er niets te doen is buiten het hotel en dat de uitstappen zeer duur zijn, Petra 220 euro per persoon om te gaan bezoeken !!! Voor Europeanen is restaurant Sea Shell zeer rustig en aangenaam om te eten zowel in de morgen als middag en avond, hoofdrestaurant is veel drukker en niet zo gezellig. Wij hebben zeker een prachtige vakantie gehad in dit hotel en gaan er zeker nog terug gaan.

Gereisd met partner in juli 2012
Volgende reviewVolgende