Hotel Mövenpick Resort *****

Review geschreven door SARAH

zeer goed hotel

SARAH,
17-6-2012

Wij zijn hier vorig jaar geweest rond pasen en vonden dit een zeer goed hotel,of het nu 4 of 5 sterren waard is laat ik in het midden maar de mensen die schrijven dat het maar 2 of 3 sterren waard is, sorry dat klopt gewoon niet!

op alle vlakken waren wij tevreden:de kamers in orde en netjes,het eten viel zeer goed mee, de zwembaden,het privestrand vlak aan het hotel waar echt vanalles te doen is.

ook een zeer goede kinderclub en kinderanimatie.

het kan dat dit hotel voor een movenpick lager scoort dan andere hotels van deze keten, maar daar spreek ik me niet over uit (eerste keer movenpick) maar wij waren zeer tevreden.

taba is niet veel te zien of te doen voor de rest, je bent aangewezen op je hotel maar dat weet je op voorhand,wij hebben een daguitstap cairo gedaan met taxi (goedkoper dan via agentschap!) en dat was echt de moeite (4 uur rijden dus best lang maar echt een aanrader)

voor de rest geen seconde verveeld, prima hotel, prima prijs/kwaliteit, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011