Hotel Mövenpick Resort *****

Review geschreven door stéphanie

Geen 5 sterren waard!

stéphanie,
9-5-2012

Wij hadden twee weken geboekt in dit hotel, maar hebben besloten om reeds na een week terug te keren. Het hotel is op zich wel mooi en we hadden een ruime kamer, maar het eten en hygiëne is gewoon ondermaats. Het grote restaurant is ontzettend lawaaierig en de obers niet bepaald vriendelijk. Ook de nachten waren bijzonder lawaaierig door gasten die een hels kabaal maken in de gang en met de deuren slaan. In de omgeving valt ook niets te beleven. Als je het hotel uitstapt, lijkt het een stort met overal vuil en dan de woestijn. Aan mensen die dit hotel boeken, raad ik aan om zeker Motilium en Imodium te voorzien, het zal van pas komen! Persoonlijk zal ik er nooit terugkeren. Let ook goed op met de excursies die aangeboden worden door de touroperators. Ze zijn vaak kostelijk en niet altijd even goed georganiseerd. Zo werd de trip naar Petra voor ons gewoon een hel.

Gereisd met partner in april 2012