Hotel Mövenpick Resort *****

Review geschreven door Jozef en Greta

Abominabel voor een vijfsterren

Jozef en Greta,
25-4-2012

De kamer was ruim en goed, maar bijhorend sanitair ondermaats. Bad en lavabo konden geen water "bijhouden"; dus wassen en scheren met doorlopend water. 's Nachts werd het water afgesloten; dus WC niet doorspoelen (gezellig bij de lichte diarree waarmee we de twee laatste dagen geplaagd werden).

Het hoofdrestaurant was een ware ramp: meer een lawaaierige ongezellige refter, eentonig en saai eten, onhygiënisch, aftands meubilair, aanvullen van het buffet en opruimen van de borden aan tafel volgden niet (bij het dessert zaten we soms nog met alle vorige borden van voorgerecht tot hoofdgerecht), ...

Het personeel doet zijn best om vriendelijk te zijn.

Dit is geen vijfsterrenhotel. Degradeer het tot twee sterren om de potentiële klanten niet te misleiden.

Gereisd met partner in april 2012