Hotel Mövenpick Resort *****

Review geschreven door Jessy

Geen 5 sterren waard

Jessy,
9-4-2012

Hotel wordt overspoeld door Russen en Egyptenaren. Dit drukt een bepaalde stempel op de sfeer die wij niet als positief hebben ervaren. Restaurant is qua eten ook specifiek gericht op deze groepen. In voorseizoen (maart) al geen vrije tafels meer te vinden in het hoofdrestaurant. In lange rijen voor buffet en drinken. Kamers zijn uitstekend, groot en netjes. Douche functioneert prima, alleen wel bruin warm water. Heel groot hotel. Personeel is ingesteld op Russen, spreken beter Russisch als Engels. Dit was de 5e keer Egypte voor ons maar zeker de laatste keer in dit hotel. Voldoet zeker niet aan de Movenpick standaard en is geen 5 sterren waard, zelfs niet naar Egyptische normen.

Gereisd met partner in maart 2012