Hotel Mövenpick Resort *****

Review geschreven door nicole.cabanier

Gewoon oké

nicole.cabanier,
14-3-2012

Dit hotel was gewoon oké, niet teveel blazé. Het eten was zeker niet geweldig, maar dat was nergens in Egypte. De mensen in het Sea Shells restaurant waren zeer vriendelijk, maar die aan de bar op de 1e verdieping waren dan weer ronduit onbeschoft. Het grote voordeel was dat dit restaurant speciaal voor Belgen bestemd was. De kamers waren proper, het domein is prachtig. Een groot minpunt voor mij was de opdringerigheid van zij die de massage moesten promoten. Als je een massage had gedaan lieten ze je niet meer met rust. 100 euro is voor hun niets, ze denken dat wij allemaal miljonairs zijn. De mensen van het animatieteam waren heel lief, maar soms ook heel opdringerig. Ik raad het hotel niemand af, maar zeker ook niemand aan. De ligging is wel heel mooi. 50 meter van Israël, je kijkt recht op Jordanië en op Saudi-Arabië.Het grote minpunt vond ik dat de bar aan de zee al om vijf uur sloot.

Gereisd met partner in februari 2012